רשלנות רפואית: על כאב שיניים שהסתיים בכאב ראש



כאבי שיניים נחשבים לאחד משני הכאבים הקשים ביותר שניתן לחוות. נכון, יש גם כאבי שיניים קלים יחסית, אך מן הידוע הוא כי כאבי שיניים שלא מטופלים עלולים להוביל להידרדרות במצב השיניים עד כדי בעיות קשות וכאבים חריפים שעומדים בקו אחד עם נוירלגיה טריג'ימינלית, כאב קשה מנשוא. זה דבר אחד שכאב השיניים מתחיל להטריד אתכם, ודבר אחר לגמרי לגלות כי למרות הטיפול, ולמעשה בגלל הטיפול, אתם סובלים יותר.

pixabay.com

למרות שכולנו בשלב זה או אחר נבקר מרפאת שיניים רשלנות רפואית היא תביעה שמרביתנו לא נצטרך לבצע. ובכל זאת, רבים מאיתנו נפגוש לצערנו סיטואציה קשה בה טופלנו על ידי איש מקצוע בו נתנו את אמוננו, והוא לא ביצע את עבודתו נאמנה. הוא שגה פעם אחת, אך אנו צריכים לשאת את הכאב והנזק שנוצר לאורך כל חיינו. על זה מגיע לנו פיצוי.

לקבל פיצויים מתביעה על רשלנות רפואית

רשלנות רפואית היא דבר נפוץ. תביעות על רשלנות רפואית הן לא מאוד נפוצות. מדוע הפער? ובכן, כמו בהרבה דברים בעולם הזה, פערים בפועל נוצרים עקב פערים בידע, ובגישה לידע. לא כולם מודעים לעובדה שיכול להיות שמגיע להם פיצוי על הסבל שהם חווים. לא כולם יודעים לקשר בין הכאב והסבל הנוכחי לבין הטיפול שעברו לא מזמן, ולעשות אחד ועוד אחד.

רובנו חסרים הן את הידע הרפואי והן את הידע המשפטי בשביל לדעת שאנו אכן יכולים לקבל פיצויים עבור הנזק שנגרם לנו עקב הרשלנות של הצוות המטפל או הרופא המטפל. אם אתם קוראים מאמר זה, אתם כנראה מאותם האנשים שהבינו כי יכול להיות שנעשה להם נזק מתוך רשלנות, ואנו כאן כדי לעודד אתכם ולהכווין אתכם לצעד הבא, שהוא פניה לעורך דין.

כולנו מכירים איזה עורך דין, איזה חבר מפעם, איזו חברה מהצבא, או אפילו שכן עורך דין מהבניין בו אנו גרים. אנו ממליצים לכם בחום להימנע לגמרי מקפיצה ספונטנית שכזו לעורך דין שאתם מכירים, או לחבר של המשפחה וכיו"ב. במקום זה אתם צריכים להתמקד באופן ישיר וברור בעורך דין שמתמחה בתביעות של רשלנות רפואית.

כמו התמחות רפואית – כך התמחות משפטית

עולם הרפואה מורכב מתחומי התמחות, מתתי-מומחיות, וכן הלאה וכן הלאה. עולם המשפטים בנוי בצורה דומה, כאשר כל עורך דין בוחר את תחום או את תחומי ההתמחות שלו, ובכך הופך עם הזמן למומחה בתחום ספציפי מאוד.

הרי לא תלכו לרופא לב כאשר יש לכם בעיה בפה או בלסת. כמו שהליך רפואי דנטלי דורש מרפאת שיניים רשלנות רפואית דורשת עורך דין שמתמחה ברשלנות רפואית, ואפילו יותר מזה – עורך דין רשלנות רפואית שמתמחה ספציפית בתביעות רשלנות של רופאי שיניים. לכן עשו לעצמכם טובה גדולה, ובחרו עורך דין מומחה בתחום הספציפי המקביל לתחום הרפואי בו נעשה לכם נזק.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה