רעיונות לפעילויות לילדים עבור ימי החנוכה.



ימי החנוכה קרבים, הימים קרירים וגשומים והילדים נמצאים הרבה בבית. זה בדיוק הזמן לנצל את אור הנרות והאווירה המיוחדת לפעילויות שונות עם הילדים. ריכזנו עבורכם כמה רעיונות איך להעביר את הזמן המשפחתי בצורה נעימה וברוח החג.

Shutterstock

משחק זיכרון לחנוכה

משחק קלפים מהנה, המאפשר לחדד את החשיבה באמצעות התאמת קלפים זהים על סמך זיכרון. בקלפים יש את כל סמלי החנוכה. חנוכיה, סביבון, מעות, כד, נר ועוד. המשחק מתאים להורים וילדים בגילאים השונים ומאפשר להעביר שעות של הנאה.

יצירת קופסאות בצורת סביבון או מגש קרטון לסופגניה

קיפולי נייר קרטון היוצרים קופסת סביבון צבעונית, בה ניתן לאכסן דברים שונים. כדוגמת מעות שוקולד, קלפים, סביבונים קטנים ועוד. בנוסף קיפולי נייר קרטון המאפשר ליצור מגש קטן ומלבני עימו ניתן להגיש סופגניה חמה ומתוקה. הפעילות מתאימה לכל המשפחה ומאפשרת להנות מיצירה שימושית ומזכרת מהחג.

סמלי חנוכה זוהרים

ילדים אוהבים ליצור דברים חדשים, תוכלו לאפשר להם זאת באמצעות מארז סמלי חנוכה זוהרים. את הכד, הנר, הסביבון והסופגניה הזוהרים הילדים יוכלו להדביק על החלון. בעת החשכה הם יזהרו ויעשו אור בחדר. את הסמלים ניתן להדביק גם על בריסטול או להשחיל על חוט וליצור שרשרת מרשימה.

מדבקות סמלי החג.

חג החנוכה אהוב במיוחד על הילדים. ניתן ללמד אותם ולהמחיש להם את סמלי החג באמצעות מדבקות צבעוניות של נרות, חנוכיה כד וסופגניה. את המדבקות ניתן להדביק על דף, לצייר ולקשט כיד הדימיון הטובה עליהם.

קיט יצירת ויטראז'

ערכת יצירה הכוללת ניירות שקף ומדבקות חצי שקופות המאפשרות ליצור תמונת ויטראז' של סביבון או כד. היצירה מתאימה לילדים גדולים ולילדים קטנים בעזרת מבוגרים. את היצירה ניתן להציב על חלון שקוף ולהתרשם מההשתקפות.

חנוכיה

חנוכית עץ הניתנת לעיצוב בשלל צבעים וגוונים. החנוכיה בעלת חומר מעכב בעירה וניתן להציב בה נרות ולהדליק בהשגחת מבוגר. מדובר באחת העבודות האהובות על ילדים. הם יוצרים את החנוכיה וגם משתמשים בה ומרגישים סיפוק רב.

יצירות עם חול צבעוני.

חול צבעוני מאפשר ליצור עבודות ססגוניות כאשר החול נשפך על החלקים הדביקים של היצירה. הילד מסיר מדבקה אחת בכל פעם שופף מעט חול בצבע הרצוי ומנער. החול שנשאר יוצר יצירה צבעונית מרשימה. את היצירה ניתן להשיג בתמונה של חנוכיה כד וסביבון.

באתר של עיר גנים תוכלו לבחור ולשלב בין חומרי היצירות השונים. לאפשר לילדים להתנסות במרקמים וחומרים ולהעביר את ימי החג ביצירה והנאה. מרבית היצירות מתאימות גם לגדולים וגם לקטנים, כך שתוכלו גם אתם לבלות יחד עם הילדים . לפרטים נוספים הקליקו כאן.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה