רעיונות למתנות יפות לחבר שהקים בית עסק



freepik

מעמד חגיגי ומרגש
אחרי תקופה ארוכה של התעסקות ומאמץ, זה בסופו של דבר השתלם – החבר המוכשר שלכם סוף סוף הקים את בית העסק האישי שלו, פרויקט החיים עליו עבד זמן רב וההתרגשות נמצאת בשיא. נהוג להפתיע אנשים שנמצאים במצבים מהסוג הזה במתנה מיוחדת, שתביע לא רק את האהבה שאנחנו רוחשים כלפיהם במעמד החגיגי הזה אלא גם את הגאווה ואת ההערכה הבה שיש לנו כלפי האדם האהוב והקשיים שהוא התמודד מולם בהגשמת החלום האישי שלו.

הבעיה היא שבחירת מתנה יכולה לעיתים להיות מאתגרת – היכרות עמוקה לא תמיד מספיקה, נדרשת גם חשיבה מעבר, השקעה ויצירתיות. אבל אל דאגה, בידינו כל התשובות. במיוחד בשביל מקרים שכאלה ריכזנו עבורכם כמה רעיונות מקוריים למתנה מקסימה שתוכל לעשות לחבר הקרוב והמוכשר שלכם הרבה שמח. אז במה תבחרו?

תפתיעו במחברת אישית
אנשים רבים בעידן המודרני נוטים לפקפק בחשיבות של המחברות בעולם המחשבים של היום, אבל האמת היא – שהם טועים. ישנה חשיבות רבה למילה שכתובה על הדף – יותר משהיא סמלית ונעימה נראותית לעין, הכתיבה על הדף מעלה לנו רעיונות באופן טוב יותר, מאפשרת לנו לפתח תהיות גולמיות ולעקוב אחרי קו המחשבה שלנו. רעיון מופלא למתנה לאדם שהקים זה עתה בית עסק יהיה ללא ספק להפתיע אותו במחברת אישית משלו, שתעוצב באופן שתואם את האישיות שלו. את המחברת תוכלו ללוות בהקדשה אישית שתביע את ההערכה שלכם ואת החשיבות של המחברת בעינכם.

תקנו לו חותמת משרדית
דרך מופלאה נוספת לשדרג את החוויה היומיומית של הקרוב אליכם במשרד החדש שלון, תהיה להפתיע אותו בחותמת לעסק. חותמות עסקיות מגיעות כיום בשלל עיצובים וסגנונים, כאשר חלקם פורמליים, חלקם מצחיקים וחלקם בעלי אישיות מיוחדת. באמצעות החותמת האישית שלו בעל העסק הטרי יוכל לנהל עבודה מסודרת מול ספקים, להנפיק אישורים ולוודא שהטפסים מהבית ומהעבודה לא מתערבבים זה בזה.

חנויות אינטרנטיות רבות בינהן החנות עדן חותמות מציעים למכירה מגוון אדיר של חותמות בעיצוב ובהתאמה אישית. באופן כזה לא תצטרכו לבזבז זמן על נסיעה בפקקים ומציאת חנייה – בממשק הנגיש שנמצא באתר תוכלו לעצב את החותמת לגמרי לבד, מבלי להתאמץ יותר מידי. מגניב, לא?

תשדרגו בארגונית למסמכים
סדר הוא ללא ספק אחד מהדברים המשמעותיים ביותר בעבודה משרדית נכונה. סדר מאפשר לנו לא רק להנות משלוות נפש אלא גם עוזר לנו לשמור על רצף עבודה חכם, יעיל ונוח. דרך פשוטה להפתיע את החבר הטוב שלכם ולפנק אותו לכבוד המעמד החגיגי שבו הוא נמצא תהיה להביא לו ארגוניות למסמכים. באופן כזה יוכל לשמור על המסמכים שלו בצורה מסודרת ולהנות מארגון כללי במשרד.

תפנקו בעוגה יוקרתית
אולי הרעיון הכי מיוחד יהיה פשוט להפתיע את החבר שלכם בעוגה מושקעת. יכול להיות מדובר בעוגה שהכנתם או בעוגה שקניתם – כל עוד היא איכותית ועל רמה זה לא באמת משנה. עוגה היא דרך סימבולית להראות לאדם הקרוב אליכם עד כמה אתם שמחים בשמחתו ובתכלס, מדובר באפשרות שתמיד עובדת.

אל תשכחו ברכה אישית

נוסף על המתנה ייחודית שתביאו לאדם הקרוב אליכם, חשוב שתכתבו לו ברכה נוגעת ללב ובה תזכירו לו שאתם שם בשבילו לכל קושי שעולה בדרך ושאתם גאים בו יותר ממה שהוא חושב. תהיו שם לצידו לאורך הדרך כשטוב וכשלא טוב ותוודאו שהוא הולך אחרי הלב שלו – בשביל מה יש חברים אם לא בשביל זה?

בהצלחה!

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה