רכישת רכב 0 ק"מ והיתרונות הרבים



בימינו אפשר להנות מתנאי רכישת רכבי 0 ק"מ במחירים נוחים במיוחד, במיוחד אם מתאים לכם להתחדש ברכב מיני לנביעה בתוך העיר. תוכלו לרכוש רכב אפס קילומטר דרך חברות ליסינג, בצמוד למחירים אטרקטיביים מאוד וגם תנאי מימון טובים.

Pixabay

איך הצרכנים יכולים לנצל את ההטבות ולרכוש רכב 0 ק"מ במחיר משתלם?

שיטה זו של רכבים אפס קילומטר נפוצה בישראל כבר מספר שנים, וזאת בעקבות מספר סיבות. ראשית, בכדי לסבר את האוזן ולעשות סדר בעניין, כדאי לציין כי השיטה הזו נפוצה בארץ מכיוון שחברות הרכבים הפכו אותה לכזאת. מה ז"א? הכוונה היא שאלמלא חברות הרכבים והליסינג, רכישת רכב 0 ק"מ בתנאי מימון נוחים ובמחירים אטרקטיביים – פשוט לא הייתה קיימת. במילים אחרות, בעקבות יכולתן של חברות הרכבים לרכוש מספר גדול של רכבים מהקונצרנים השונים, הצרכנים הישראלים יכולים להנאות ממחירים נוחים למדיי, נתונים הניתנים להשגה בעקבות רכישה מרוכזת של רכבים.

רכב חדש או משומש? מה לרכוש?

 כיום, למעלה מ-10% מהרכבים שנמכרים בארץ, הם רכבים חדשים עם 0 קילומטרים. אז, כדאי או לא כדאי? מה הן היתרונות ברכישת רכבים אלו? קודם כל, אחד היתרונות המובהקים ביותר ברכישת רכב ש"עשה" 0 ק"מ, הוא כמובן בכך שרוכשים רכבים עם אחריות. מעבר לאחריות שמקבלים על הרכב, אתם כמובן זוכים גם להיות אלו שמורידים את הניילון מהרכב. עבור חלק מהאנשים, אין דבר שיכול להחליף את התחושה והריח של רכב חדש. יתרון נוסף ברכישת רכב חדש ולא משומש, טמון בתנאי התשלום הנוחים. בצמוד לריביות יחסית נמוכות, תוכלו גם לפרוס תשלומים לא מעטים על הרכב הנרכש. בחלק מהמקרים, אנשים גם בוחרים לשלם על מכוניות במשך שנה-שנתיים, מה שמאפשר בעצם נסיעה ברכב חדש בעלות חודשית שבין 700 ₪ לבין 1,500 ₪ ומעלה. לרוב, גם רכבי פנאי ושטח ניתנים לרכישה בעלויות חודשיות דומות לאלו שציינו כאן למעלה.

רכישת רכבים און ליין, ככה רוכשים היום רכב 0 ק"מ

אותו תשלום חודשי, שמועבר לחברות הרכבים או הליסינג, בעצם משמש כדמי חכירה לטווח ארוך. לאחר סיום העברת התשלומים החודשיים על הרכב, הרכב יהיה בבעלותו הסופית והמוחלטת של הלקוח. יחד עם זאת, במקרים רבים, גם ניתן לבדוק אפשרויות של טרייד-אין עם רכב 0 ק"מ אחר (לאחר סיום תקופת החכירה).

כיום, יתרון חשוב נוסף הוא גם האפשרות לרכוש רכב אונליין. במילים אחרות, תוכלו לשבת בביתכם רגל על רגל ולהזמין את הרכב אתם מעוניינים בו, את האבזור הספציפי שאתם רוצים ועוד. רכישת רכב און ליין מתבצעת בצורה מאובטחת לגמרי, תחת תקני האבטחה המחמירים ביותר (תקן אבטחה PCI).

 

 

רכישת רכבים חדשים לעומת יד 1

אין ספק שכיום, אנחנו חיים בעידן שמרגיש ונראה אחרת. ימינו הדיגיטליים מאפשרים לנו להנות מרכישת רכב אונליין במחירים אטרקטיביים ביותר. דרך מכירת רכבים און ליין, חברות הרכבים יכולות לחסוך עלויות רבות, מה שמאפשר לצרכנים להנות מהנחות ניכרות.

מכירת מוצרים דרך האינטרנט, בעצם מאפשרת לחברות לחסוך בעלויות רבות הקשורות בכוח אדם, בחשמל, באולמות תצוגה ועוד. לכן, אין ספק שהשלב הבא בעולם הרכב הוא רכישת רכבים און ליין. כבר היום ניתן להנות מהאפשרות הזו, בין אם אתם מעוניינים ברכבי פנאי ושטח או ברכבים משפחתיים, ספורטיביים ועוד.

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה