רכב חדש – ליהנות מחוויית רכישה מהנה



רוב האנשים מסכימים שאין דבר מהנה יותר מאשר לרכוש רכב חדש מהניילונים. התחושה, הריח והידיעה שהרוכשים הם הראשונים אשר עושים שימוש ברכב, מסבים התרגשות גדולה ויש כאלו שאף מתארים את הנסיעה הראשונה ברכב חדש בתור אושר טהור.

pexels

מה שיכול לעמוד בין אדם לבין הגשמת הפנטזיה שלו על רכב חדש זה הכסף – כידוע, רכב חדש כרוך בעלות לא נמוכה (כאשר גובה הסכום תלוי כמובן בסוג הרכב).
אז האור בקצה המנהרה, טמון בעובדה שמי שמשקיע בחיפוש אחר רכב חדש, עתיד למצוא בסופו של דבר את מבוקשו וליהנות מהרכב המבוקש במחיר האטרקטיבי ביותר האפשרי.

הדרכים השונות לרכישת רכב חדש
יש מספר דרכים באמצעותן ניתן לרכוש רכב חדש וחשוב להכיר את כולן:

  • רכישת הרכב מהיבואן – עד לפני שנים לא רבות הדרך היחידה לרכישת רכב חדשה הייתה להגיע לסוכנות רכב, להתייעץ עם נציג מקצועי מהסוכנות ולהזמין דרכו את הרכב החדש המבוקש – כאשר, הנציג ישאל במהלך השיחה שאלות מכוונות לגבי הרכב כמו צבע, דגם, תוספות ועוד.. כיום, מי שרוכש רכב דרך היבואן אף יכול ליהנות משיטות מימון שונות. כמובן, שהליך זה דורש סבלנות מסוימת, מכיוון שלרוב יחלפו מספר שבועות עד שהרכב החדש יגיע לרוכש. היתרונות של רכישת רכב חדש מהיבואן טמונים בהיצע הרחב של המכונית, בנוחות ובעובדה שהרכב נרשם כיד ראשונה על שמו של הרוכש.
    החיסרון המרכזי של רכישה שכזאת טמון במחיר הגבוה.
  • רכישת רכב 0 קילומטר – בשנים האחרונות כל מי שתר אחר רכב חדש, יגלה גם את האפשרות של רכישת רכב בעסקת 0 קילומטר.
    רכב 0 קילומטר, הוא רכב חדש לכל דבר ועניין הנמכר בהוזלה (הנחשבת לעיתים למשמעותית במיוחד).
    סוכנויות רכב וחברות ליסינג רוכשות כמויות גדולה של מכוניות מהיבואן ולכן, הן זוכות לקבל הנחה עבור הרכישה. הודות להנחה הן יכולות להרשות לעצמן למכור את הרכבים במחירים שהינם זולים יותר. הקאץ' היחידי בעסקאות מהסוג הזה זאת העובדה שהרכב נרשם כיד ראשונה על שם החברה ולכן נמכר כיד 1 עם 0 קילומטר – יחד עם זאת, הצרכן נהנה מרכישת רכב חדש לכל דבר ועניין, במחיר שהינו מוזל יותר.
  • ליסינג פרטי – ליסינג פרטי מהווה כשיטה בה הלקוח משלם עבור רכב חדש מקדמה וסכום חודשי אשר נקבע מראש למשך כל התקופה בה הוא משכיר למעשה את הרכב מהחברה. בסיום התקופה ניתן לרכוש את הרכב בסכום אשר נקבע במעמד חתימת העסקה (סכום אשר התשלומים יקוזזו ממנו כמובן).

יתרונות הרכישה של רכב חדש
למי שעדיין מתלבט בין רכב חדש לרכב מיד 2, להלן סקירה של היתרונות הטמונים ברכישת רכב חדש ובין היתר: רכב חדש נחשב לבטיחותי יותר מאשר רכב יד 2 – מהסיבה הפשוטה שאף חלק ברכב לא הספיק להתבלות.
יתרון נוסף אשר טמון ברכישת רכב חדש, זאת העובדה שכל אחד יכול לבחור את הרכב אשר עונה על מלוא הדרישות שלו – לבחור את הצבע המועדף עליו, את מערכת המולטימדיה ותוספות שונות, אשר בכוחן לשדרג את הרכב ולהתאים אותו לצרכיו הפרטניים.
יתרון נוסף טמון בידיעה שמה שאתם קונים זה בדיוק מה שאתם מקבלים – האמינות שלו גבוהה והסיכויים שתגלו אחרי זמן קצר "הפתעות" לא נעימות הם נמוכים עד אפסיים.
כמובן, שגם העובדה שהרכב נרשם עליכם כיד ראשונה מהווה כיתרון, מכיוון שיהיה לכם סיכוי גבוה יותר למכור אותו ולקבל עליו את המחיר המקסימאלי או לחילופין, לעשות עליו עסקת טרייד אין.

 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה