רגיל, מיני, פרו ופרו מקס - ההבדלים בין 4 סוגי האייפון 13



ענקית הטכנולוגיה Apple השיקה לאחרונה את סדרת המכשירים הניידים החדשה שלה, סדרה 13. החברה משווקת 4 סוגים שונים של מכשירי אייפון 13, יש לא מעט הבדלים בין המכשירים השונים הבאים לידי ביטוי בעיצוב וגודל המכשיר, בביצועים, בנפח האחסון, במערך המצלמות וכמובן במחיר.

FREEPIK

איזה אייפון הכי מתאים לכם? האם כדאי לרכוש אייפון 13 מיני ולמתי הוא מתאים? מה ההבדלים המרכזיים בין הדגמים השונים של סדרת אייפון 13? כל זאת ועוד בכתבה שהכנו עבורכם.

עיצוב מעט שונה

סדרת האייפונים החדשה מזכירה במראה את הקו המזוהה עם דגמי אייפון 12, וגם המכשירים החדשים מגיעים עם מסגרת בעלת קצוות שטוחים המקנה מראה אסתטי וייחודי, ונוחות אחיזה משופרת. אחד מההבדלים המשמעותיים בין הדגמים השונים בסדרה 13 הוא גודל המסך, מאחר ואייפון 13 מיני מגיע עם מסך בגודל 5.4 אינץ', בעוד אייפון 13 מגיע עם מסך בגודל 6.1 אינץ', דגם הפרו מצויד גם הוא במסך בגודל 6.1 אינץ' ודגם אייפון 13 פרו מקס מגיע עם מסך גדול של 6.7 אינץ'.

כל המכשירים מסדרת 13 של אייפון מצוידים במסכי OLED מתקדמים ואיכותיים המבטיחים ביצועים מעולים ונוחות מירבית.

ראוי לציין כי מעבר להבדלים בגודל המסכים, המכשירים החדשים של אפל מציעים עמידות גבוהה במיוחד בזכות המסגרת הבנויה מפלדת אל חלד, ובנוסף המכשירים עמידים בפני מים ונוזלים תודות ל-Ceramic Shirld.

מערך צילום

ההבדל העיקרי בין אייפון 13 ואייפון 13 מיני לדגמי הפרו והפרו מקס טמון במערך ובאיכות המצלמות. המכשירים הרגילים מציעים יכולות צילום מעולות, בגלל המערך של שתי המצלמות והחיישנים המתקדמים, וניתן לצלם תמונות באיכות גבוהה גם במקומות עם תאורה בעייתית.

אייפון 13 פרו ואייפון 13 פרו מקס לוקחים את נושא הצילום כמה צעדים קדימה והם מתאימים לחובבי הצילום, לצלמים מקצועיים וכמובן לגיימרים. שני הדגמים מצוידים בטכנולוגיית ה-ProMotion שמגבירה את קצב רענון המסך עד ל-120 הרץ. זו תכונה חשובה מאוד לגיימרים המושבעים ובעזרת המכשירים המתקדמים והיוקרתיים יותר הם יכולים לשחק ללא הפרעה וליהנות מחוויית גיימינג משופרת כמו בקונסולות.

אייפון 13 פרו מקס ופרו מציעים מערך צילום הכולל שלוש מצלמות לעומת שתי המצלמות בדגמים האחרים בסדרה, ובנוסף יש להם יכולות צילום במאקרו, צילומי לילה, צילום סינמה ועוד.

מעבד שונה

בכל המכשירים החדשים מסדרת אייפון 13 יש מעבד עוצמתי מסוג ביוניק (15A), אך לאייפון 13 פרו ולדגם הפרו מקס יש מעבד 5 ליבות לעומת מעבד 4 ליבות בדגמים הרגילים. המעבד בעל 5 ליבות מבטיח עיבוד גרפי עוצמתי וביצועים מעולים.

נפח אחסון

הדגמים הפשוטים יותר בסדרה מגיעים עם זיכרון בנפח של 512 גיגה בייט לעומת האפשרות לרכוש אייפון 13 פרו או פרו מקס עם נפח זיכרון של עד 1 טרה.

לסיכום, מכשירי הפרו מתאימים לצלמים חובבים ולגיימרים, וכמובן לכל חובבי המותג, בעוד המכשירים הפשוטים יותר מתאימים לציבור הרחב. כל אחד ממכשירי האייפון מהווה בחירה מצוינת ומשתלמת, אלו מכשירים מתקדמים עם ביצועים מעולים והרבה מאוד סטייל. 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה