קייטרינג כשר - למי הוא מתאים



כשרות בסיסית ליהודים משמעותה ללא חזיר או פירות ים. למען האמת הכשרות היהודית הרבה יותר מורכבת מחיה שמעלה גרה. יחד עם זאת קיימים סוגי קייטרינג כשר ברמות שונות, המתאימות במיוחד לכל קהל המוזמן לאירוע.

freepik

כשרות שאנו אוכלים אינה רק הפרדה בין בשר לחלב, או הימנעות מחזיר או פירות. להפתעת, הכשרות היהודית מורכבת הרבה יותר וטומנת בחובה היגיון רב ומחשבה עמוקה. הכשרות מבוססת על הרעיון העיקרי, על פיו האוכל תפקידו להזין ואופן ההזנה נקבעה על ידי בורא עולם ומתורגמת להלכות שונות הנוגעות למזונות שונים. ישראלים רבים מקפידים על תזונה כשרה, גם אם הם לא דתיים או שומרי מצוות.

תושבי ישראל, מאוד מגוונים מבחינת התפיסה שלהם לגבי הדת, החילוניים שביננו באים במגע וקשורים לדת ברמות שונות. משמע, שבכל אירוע, אפיקורסי ככל שיהיה, תמצאו לפחות אורח אחד או שניים השומרים על כשרות כזו או אחרת. רבים יעדיפו להגיש לאורחים מנות קייטרינג כשר  על פי דת משה וישראל, מאשר לאכזב אפילו אורח אחד מבאי האירוע. והתפריטים הכשרים הם עשירים ואינם נופלים במגוון שלהם מתפריטים לא כשרים.  כל חברת  קייטרינג כשר בה מועסקים שפים מקצועיים שמשתמשים בחומרי גלם באיכות גבוהה, יכולה לתת מענה לכל סוג קייטרינג, בכל סוג של כשרות – החל ממזון בטעם ביתי, מרוקאי, גרוזיני, תאילנדי או סתם ישראלי אוטנטי (ולא משנה אם זה חינה או קייטרינג לחתונה)

 זרמים ביהדות והכשרות המתאימה להם

למרות שכולנו יהודים ישנם זרמים שונים ביהדות עם סוגי כשרות שונים ישנן רמות שונות של כשרות, המתאימה לכל מגזר. בהתאם לכך, מקבלת כל  חברת קייטרינג כשר מקבלת תעודת כשרות המתאימה לסטנדרטים שהיא עומדת בהן:

תעודת כשרות -ניתנת על ידי הרבנות המקומית, והינה כשרות רגילה, אשר בתחומה מצוי העסק. כשרות מסוג בסיסי הכשרות הכי מקלה , לעומת סוגי תעודות כשרות אחרות.

כשרות למהדרין - כשרות המחמירה יותר ברמת הכשרות. כשרות זו, ידועה ככשרות בד"צ (בית דין צדק) או גלאט כשר, נחשבת כשרות עליונה.

אם האורחים שלכם אינם חרדים כשרות רגילה תספיק בהחלט.

ישנם עוד כמה דברים שיש לבדוק לפני הזמנת קייטרינג כשר, 

יש לבקש:

  • תעודת כשרות חתומה על ידי בר סמכא
  • על התעודה להיות בתוקף
  • תעודה מבטיחה שהמטבח עומד בסטנדרטים המחמירים של הכשרות היהודית וניבדק על בסיס קבוע

לאחר שבדקתם את כל הדברים הללו, אתם יכולים להיות בטוחים שהקייטרינג כשר וגם מתאים לאירוע ולאורחים שלכם.
בהצלחה ומזל טוב!






 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה