קורסים מקצועיים – הזדמנות לפתח את עצמכם



שוק העבודה בעולם של ימינו שונה מהותית מזה של לפני כמה עשורים, שלא לדבר על מאות שנים אחורה. אחד ההבדלים העיקריים הוא הצורך להתפתח ולהתעדכן כל הזמן, לפתח עצמנו מקצועית ולמצוא תחומים חדשים להתמחות בהם, או התמחויות חדשות בתחום בו אנו כבר עוסקים. באמצעות מגוון של קורסים מקצועיים מיוחדים ניתן בכל שלב בחיים לרכוש מקצוע ותחום עיסוק חדש, כמו גם לשפר משמעותית את היכולות והכישורים שלנו, אלו הרלבנטיים להתקדמות מקצועית ושגשוג אישי. להלן מספר דוגמאות לקורסים מקצועיים מיוחדים ומומלצים במיוחד, כאלו שיכולים לסייע לרבים מאיתנו להתקדם מקצועית בחיים –

פוטוליה

קורס הפקת אירועים – תחום האירועים הוא עצום ורחב ביותר בישראל, כאשר הכוונה היא לכל סוגי האירועים – עסקיים או פרטיים, למגוון סוגיהם השונים. מדי יום בשנה נערכים אינספור אירועים בישראל, כך שתחום זה כולל כמות גדולה של משרות אטרקטיביות. אחד המקצועות המרכזיים בתחום הוא כמובן הפקת אירועים – מפיקות ומפיקי אירועים הם בדרך כלל מאנשי המפתח באירוע, אלו בלעדיהם האירוע פשוט לא יוכל להתקיים ולעבור בשלום. לכן קיים ביקוש עצום לשירותיהם של מפיקי אירועים טובים ומקצועיים, ותחום זה ניתן ללמוד גם באמצעות קורס מקצועי המרכז את כל החומר והידע הרלבנטיים, כולל תרגול מעשי. הזדמנות מצוינת עבור כל מי שעולם האירועים עשוי להתאים עבורם כמקור לפרנסה ועיסוק יומיומי.

 

קורס אנגלית עסקית – העולם של ימינו הוא גלובלי יותר מאי פעם בעבר, ובאינספור תחומי עיסוק, חברות וארגונים שונים עובדים בשיתוף פעולה עם גורמים שונים בחו"ל. זה כמובן מצריך התנהלות באנגלית, ולכן שליטה טובה ביותר בשפה (דיבור, קריאה וכתיבה). קורס אנגלית עסקית מאפשר לשפר משמעותית את האנגלית שבפיכם בתוך כמה שבועות ספורים, תוך דגש על אנגלית עסקית כמובן – מילים, ביטויים וצורות דיבור והתנסחות הרלבנטיים יותר לעולם העבודה והעסקים ולהתנהלות מקצועית, במקום אישית או פרטית. אם מעוניינים להתקדם ולהתפתח כיום בכל תחום שהוא, בטח ובטח אם שואפים גם לצאת לחו"ל ולעבוד מול גורמים ממדינות אחרות, רכישת אנגלית עסקית ברמה גבוהה היא לא רק מומלצת אלא הכרחית ממש.

 

קורס דירקטורים ונושאי משרה בכירה – קורס המיועד לאנשים הנמצאים במשרות בכירות, מכהנים כדירקטורים של חברות, מנהלים בדרגים שונים, יועצים משפטיים, רואי חשבון ובאופן כללי כל מי שמועמד לתפקיד דירקטור זה או אחר. במסגרת קורס זה לומדים את מכלול השיקולים השונים הרלבנטיים לקבלת החלטות של דירקטורים, דוגמת שיקולים משפטיים ו/או פיננסיים. הקורס מקנה ידע מקצועי נרחב בנושאים הרלבנטיים לחברי דירקטוריון, כמו גם כלים מעשיים והבנה יסודית ומעמיקה בנושאים הקשורים (ביניהם עולם החשבונאות, המיסוי והמסחר בשוק ההון).

 

לסיכום, קורס מקצועי מיוחד דוגמת אלו שהוצעו לעיל יכול לקדם רבים מאיתנו במהירות רבה יחסית אל עבר קריירה בתחום חדש, או לסייע לנו משמעותית להתקדם בתחום העיסוק הנוכחי שלנו. שווה בהחלט ניסיון.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה