קוסמטיקה טבעית לפנים - קרם פנים טבעי



האם את יודעת מה מכיל קרם הפנים שלך? האם זה חשוב? האם היית רוצה לדעת מה המרכיבים שלו ומדוע אף פעם לא ניתן להבין מה רשום על התווית? כמה פעמים שאלת את עצמך מה יש בקרם פנים שלך? חשוב לך שקרם הפנים שלך יהיה טבעי? איך לדעת הרי המרכיבים רשומים מאחור בלטינית קשה לקריאה.

קוסמטיקה טבעית

ומה היית רוצה שקרם הפנים שלך "ידע לעשות"? האם חשוב לך לאזן עור פנים יבש? למנוע את הזדקנות העור? לשמור על עור הפנים מהשמש - הגורם מספר אחד לנזקים בעור? לטפל בפיגמנטציה בפנים? לטפל ברגישות ואדמומיות בעור הפנים? אם זה מה שחשוב לך?

היום ניתן למצא את הפעולות הללו בקרם פנים טבעי. הטבע מספק לנו מענה רחב ואפקטיבי כיום. בישראל ניתן לרכוש קרמים שהם טבעיים לחלוטין ללא כימיקלים, ללא חומרים משמרים, ללא מייצבים ללא תוצרי לוואי של נפט ללא חומרי צבע וריח סינטטיים.

כל החומרים שהוזכרו הללו הם למעשה חומרים שתפקידם הוא הפיכת הקרם לעמיד ואטרקטיבי ואין להם כל תפקיד בטיפוח עור הפנים.

מצד שני אם את מחפשת שינוי מהיר מאוד וקיצוני ואינך חוששת מנזקים עתידים לעור הפנים יש בשווקים מגוון רחב מאוד של חומרים המקלפים שכבות עור ומשפיעים בצורה עמוקה על מצב עור הפנים (לעיתים לרעה לאורך השנים ) יש מגוון רחב מאוד.

קרמים טבעיים אינם אמורים לחולל מהפך בין לילה אלא אמורים להיות עדינים ובריאים לשימוש לאור שנים.

 

אז מה יש בטבע שטוב ליצירת קרם פנים טבעי 

שמנים צמחיים וחמאות צמחיות כמו שמן שקדים, שמן זית, שמן חוחובה, שמן זרעי ענבים, שמן אבוקדו, שמן זרעי משמש, חמאת שיאה, שמן קוקוס ועוד. הם שמנים שנותנים הזנה עמוקה לעור, שומרים על הלחות בעור ומונעים התייבשות. למרות שכולם שמנים צמחיים כל אחד מהשמנים הצמחיים מתאים לסוג עור אחר ומספק הזנה אחרת. חלקם נספגים במהירות ומרגישים כמו "שמן יבש" ומתאימים לעור צעיר ואפילו לטיפול באקנה חלק מהשמנים נספגים לאט יותר ומספקים הזנה עמוקה לעור יבש כמו חמאת שיאה ושמן זית ומתאימים לטיפוח עור יבש. מעבר לשמירה על הלחות בעור השמנים מכילים גם מגוון רכיבים אנטיאוקסידנטיים המונעים חמצון ומונעים הזדקנות עוצמתיים.

משפחה נוספת של חומרים הם משפחת הקרוטנים שהם מונעי חמצון עוצמתיים במיוחד הנמצאים במיצוי גזר, בשמן אובלפיכה ובמיצוי האצה האדומה, אסטקסנטין. מיצוי האצה האדומה האסטקסנטין הוא אחד מהחומרים מונעי החמצון ומחסלי הרדיקלים החופשיים העוצמתיים ביותר. לדוגמא האסטקסנטין מונע חמצון יעיל פי 300 מול ויטמין E. בנוסף האסטקסנטין נמצא במחקרים ביפן כבעל יכולת להקטין את ייצור המלנין ב- 30% וכך להקטין פיגמנטציה לאורך תקופה של שימוש.

ומה עם הגנה מהשמש שהיא כידוע הגורם מספר 1 להזדקנות העור? אם מחפשים חומרים חוסמי קרינה טבעיים זה הזמן להכיר את הכירו את החומרים הקרמיים - אבץ אוקסיד וטיטניום אוקסיד הנחצבים בטבע, חומרים המשמשים למזון ולקוסמטיקה עשרות שנים, בטוחים החל מתינוקות והיחידים המוכרים על ידי ה- FDA כיעילים להגנה משמש ובטוחים. כל שאר החומרים בשוק שקיימים בכמעט כל הקרמים להגנה משמש מכילים מגוון כימיקלים אורגניים המתפרקים לרדיקלים חופשיים וחשודים בגרימה של מגוון בעיות עור ואחרות.

הכירו, קרם פנים טבעי של לבנדר קוסמטיקה טבעית, לבנדר קוסמטיקה טבעית מייצרת מ- 2007 קוסמטיקה טבעית לחלוטין ברישיון משרד הבריאות ובתנאי ייצור נאותים בפיקוח מכון התקנים. אנו מייצרים מוצרים לכל המשפחה לטיפוח הפנים, הגוף והשיער. בין מוצרינו תוכלו למצוא מגוון קרמים טבעיים לפנים המבוססים על שמנים צמחיים, שמנים אתריים ומיצויי צמחים המעולים לטיפול בעור, להחזרת לחות ואלסטיות, למניעת הזדקנות ועוד ועוד. את מוצרי לבנדר תוכלו לרכוש בחנויות המפעל בשרונה מרקט תל-אביב, קניון ערים כפר-סבא ובמרכז הייצור והמבקרים בפרדס-חנה כרכור. או להזמין מהכורסא בבית באתרנו www.lavender.co.il. ניתן גם לקיים הזמנות טלפוניות בטלפון מספר: 077-2127172.

 

 

   

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה