קבלת גרין קארד לארצות הברית – במה זה כרוך וכיצד מומלץ לפעול?



בשיתוף i-immigrate.co.il – גרין קארד לארצות הברית

depositephoto

מזה עשרות שנים שהגירה לארצות הברית היא חלומם הגדול של ישראלים רבים, כולל גם לא מעט משפחות המעוניינים להעתיק את מקום מגוריהן, ולפתוח בחיים חדשים לגמרי מעבר לים. בעוד ארצות הברית היא אחת המדינות המבוקשות ביותר בעולם מבחינת הגירה (מדי שנה מנסים מיליוני אנשים מכל רחבי העולם להגר לארה"ב), הגשמת חלום זה עשויה להיראות קשה או אפילו בלתי אפשרית. כיצד בכל זאת ניתן להשיג גרין קארד לארצות הברית ומהן דרכי הפעולה המומלצות עבור כל מי שבאמת רוצה להגר, ומעוניין להעלות את סיכויי ההצלחה שלו?

 

הגרלת הגרין קארד לארצות הברית – עבור מי זה רלבנטי וכיצד מומלץ להרשם?

אחת האפשרויות העומדות בפני המעוניינים בקבלת גרין קארד לארצות הברית היא השתתפות בהגרלת הגרין קארד השנתית. עבור מי שאינו מכיר- מדי שנה נערכת על ידי ממשלת ארה"ב הגרלה לכל דבר ועניין (בדומה להגרלת הלוטו), במסגרתה מקלים חמישים אלף (!!) מהמשתתפים בהגרלה את הגרין קארד הנכסף. הגרלה זו נערכת במסגרת מדיניות ההגירה של ארצות הברית, המבקשת לאפשר הגירה שוטפת למדינה אך באופן מבוקר ובצורה מרוסנת, אל מול מיליוני האנשים המבקשים להגר מדי שנה.

בעוד ההשתתפות בהגרלת הגרין קארד אינה אפשרית וזמינה עבור כל אדם בעולם, מכל מדינה שהיא, ישראל היא מהמדינות אשר לרוב כן זכאיות להשתתף בהגרלה. מדי שנה מעדכנת ממשלת ארצות הברית את רשימת המדינות הזכאיות להשתתף ואת מספר הזוכים הצפויים מכל מדינה ומדינה, אך ישראלים רבים כבר זכו בהגרלה והגשימו כך את חלום ההגירה שלהם.

ההרשמה להגרלת גרין קארד והזכאות להשתתף בהגרלה הם כאמור פונקציה של מספר תנאים שונים, דוגמת חתך החלוקה בין המדינות השונות עליה הוחלט באותה שנה, נתוניהם האישיים של  הנרשמים להגרלה וכו'. על מנת להבין האם אתם בכלל זכאים להירשם להגרלה בשנה ספציפית ובמידה וכן – מהם סיכויי ההצלחה שלכם, מומלץ לפנות לחברה המתמחה באופן ספציפי בהגשת בקשות להגרלה זו, כמו גם בבקשות מסוגים אחרים לקבלת גרין קארד לארצות הברית (על כך נפרט מיד). חברה המתמחה ספציפית בגרין קארד לארצות הברית תדע להכווין אתכם בנוגע לאפשרות להירשם להגרלה ולמידת הסיכוי שלכם, ותסייע לכם כמובן בהגשת הבקשה עצמה. מאחר והאופן בו מגישים בקשות שכאלו משפיע באופן משמעותי על סיכויי הקבלה וההשתתפות, קיימת חשיבות רבה להגשה מקצועית ונכונה של הבקשה, ובכך מתמחות כאמור חברות שכאלו.

 

 

דרכים נוספות לקבלת גרין קארד לארצות הברית

מלבד השתתפות בהגרלת הגרין קארד, קיימות דרכים נוספות לנסות ולקבל את האישור הנחשק המאפשר לשהות, להתגורר ולעבוד באופן חופשי לחלוטין בארצות הברית.

דרך מרכזית לקבלת גרין קארד היא הגשת בקשה על בסיס עבודה ורילוקיישן לארצות הברית. ארגונים, בתי עסק וחברות רבות שולחים עובדים לארה"ב, ובמקרים בהם מדובר בטווח ארוך ניתן גם לקבל גרין קארד על בסיס השליחות מהעבודה. גם כאן, נדרשת היכרות ובקיאות בחוקים ובתקנות הרלבנטיים,והגשה מסודרת ונכונה של הבקשה הרלבנטית. ככל שממלאים את הבקשה בצורה מקצועית ונכונה יותר, כך סיכויי קבלת הגרין קארד עולים. לכן, גם במקרים אלו כדאי להגיש את הבקשה באמצעות חברה ייעודית המתמחה בבקשות לגרין קארד, או לפחות לאחר התייעצות מעמיקה עם חברה שכזו.

דרך אפשרית נוספת לקבלת גרין קארד היא על בסיס קרבה משפחתית. במקרים מסוימים בהם קיימת קרבה משפחתית לאזרחים אמריקאים, ניתן לקבל גרין קארד על בסיס קרבה זו. התנאים כאן הם ספציפיים ומפורטים ביותר, ועל מנת להבין האם זוהי בכלל אופציה אפשרית ורלבנטית מבחינתכם,כדאי לפנות להתייעצות מקצועית מבעוד מועד, לפני שמתחילים בתהליך הבקשה.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה