צריכים לנסר בטון ברחבי הבירה? כך תעשו זאת...

$(function(){setImageBanner('8c867af2-4889-4b92-a571-e5d7682cc824','/dyncontent/2024/5/16/de611772-3273-4edb-b531-92ba1ef62b5e.jpg',17903,'מכללה למנהל אייטם כתבה ירושלים',525,78,false,44005,'Image','');})

רבים כבר מתחילים להכיר את שיטת ניסור הבטון, שמאפשרת לבצע שינויים בבטון באופן מדויק ובצורה פחות מסורבלת. מתעניינים בשירותי ניסור בטון בירושלים ורוצים לדעת במה בדיוק מדובר? בשורות הבאות תקבלו את כל המידע לגבי השיטה הנהדרת הזאת. תבינו לאילו משימות שיטת ניסור הבטון מתאימה? איך מבוצעת העבודה בפועל? למי כדאי לפנות? ומהן ההכנות שעליכם לבצע לפני תחילת העבודות.

freepik

ניסור בטון בירושלים – לביצוע שינויים בבטון באופן מדויק

כאמור, ניסור בטון מהווה כיום את השיטה המתקדמת ביותר לביצוע שינויים בבטון במסגרת שיפוצים. השיטה מתבססת על שימוש במסורי דיסק עוצמתיים שמצופים באבקת יהלומים. שילוב זה שם בידי קבלני הניסור את היכולת לבצע בקלות ובצורה מדויקת שינויים נדרשים בקירות בטון קיימים למרות חוזקם, מה שלא תמיד ניתן לביצוע בצורה מושלמת באמצעות מסורי דיסק רגילים ומכשירי קונגו. ניתן לנצל את שיטת ניסור הבטון לטובת מגוון רחב של משימות, בין היתר פתיחת פתח או הרחבת פתח קיים בבטון לדלתות וחלונות, ניסור תקרות ורצפות, ניסור מדרגות, ניסור חדרי ממ"ד ומקלטים ועוד.

איך מתבצע הניסור בשטח?

ישנם מספר שלבי ניסור בטון שכל חברה שמתמחה בתחום אמורה להקפיד עליהם לשם השגת תוצאות מדויקות בצורה בטוחה:

  • סימון של הקיר – המודדים מסמנים את תוואי החיתוך הנדרש על הבטון עצמו עד לרמת המ"מ ובהתאם לתכנון המקדים. זוהי הדרך שלהם להשיג תוצאות חיתוך מדויקות ביותר.
  • התקנת מסילה והצבת המסור – זוהי עוד דרך שעוזרת בהשגת התוצאות הנדרשות וגם לעבודה בטוחה. על מנת לנסר בטון יש צורך במסור דיסק מיוחד שהוא גם כבד מאוד. כדי שהחיתוך יתבצע במדויק ובצורה בטוחה, מתקינים מסילות על גבי תוואי החיתוך הנדרש ועל גבי המסילה ינוע המסור. דרך פעולה זו מונעת גם טעויות וסטיות מטווחי החיתוך הנדרשים.
  • אבטוח – על מנת שחתיכת הבטון המוסרת לא תיפול כלפי מטה ותפגע בעוצמה בכל מה שמתחתיה, ניתן לבצע מספר פעולות אבטוח, דוגמת הצבת צמיגים או מזרנים מיוחדים על גבי הרצפה או לחלופין, לעגן את חתיכת הבטון על ידי רצועות שיורידו אותה באיטיות בדרך לפינוי.

את הניסור עצמו ניתן לבצע תוך כדי הפעלה ידנית של המסור אך בהתאם לצורך ניתן גם להפעיל אותו מרחוק.

פעולות והכנות נדרשות לפני ביצוע עבודות ניסור בטון בירושלים

לפני שמתחילים לבצע עבודות ניסור בטון בירושלים או בכל מקום אחר, חשוב מאוד לבצע מספר פעולות והכנות הכרחיות. ראשית כל, על הקבלן לוודא כי הבטון המועמד לניסור אינו מהווה חלק מהאלמנטים שאחראים על יציבות המבנה. זאת עושים באמצעות ייעוץ של מהנדס בניין (קונסטרוקטור) שגם חותם על אישורים רלבנטיים. בנוסף יש לוודא כי ניסור הבטון אינו מתנגש עם המצוין בתב"ע העירונית בירושלים, שכן אם בכך מדובר, יש להשיג לעבודה זו  אישור מראש. בדרך כלל הדבר נדרש כאשר מדובר בעבודות על קירות חיצוניים של המבנה. הכנות נוספות שיש לדאוג להן מראש הן חיבור חשמל תלת פאזי וחיבור למים, שכן בלעדיהם מסורי היהלום אינם מסוגלים לעבוד.

שירותי ניסור בטון בירושלים – למי פונים?

כאשר אתם מתחילים בחיפושים אחר חברת ניסור וקידוח בטון שפועלת באזור ירושלים, ראו כאן למשל, עליכם לוודא כי מדובר בחברה אשר מודעת לכל ההנחיות, החוקים והתב"ע העירונית של עיר הבירה שלנו. באופן זה לא תעברו על החוק ולא תופתעו מקבלת צווי הריסה שונים שיעלו לכם בסופו של דבר הרבה מאוד כסף. בנוסף, חשוב מאוד לפנות אל חברה וותיקה ומנוסה בתחום, כזאת שהיא קבלן ניסור בטון שעובד עם קונסטרוקטור צמוד, אשר הקפדה על בטיחות במהלך העבודה היא נר לרגליה וגם מסוגלת לספק לכם את כל מה שנדרש לביצוע המשימה תחת קורת גג אחת – אספקת תשתיות נדרשות אם עולה הצורך בכך, פינוי הפסולת בסיום העבודה ועזרה מול העירייה להשגת כל האישורים הבירוקרטיים.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה