ציוד להגנה עצמית - המדריך המלא



במציאות הביטחונית הנוכחית, כל אחד מאיתנו יחפש פתרונות אפקטיביים להגנה עצמית. הגנה עצמית הפכה להיות עניין שהוא בגדר חובה, ולא בחירה אישית של כל אחד מאיתנו. מי שאינו מרגיש בטוח באזור בו הוא נמצא, יחפש אחר דרכים טובות להגנה עצמית. מחפשים ציוד להגנה עצמית? לפני שתעשו את הבחירה החשובה מוטב כי תכירו את המדריך המלא בנושא. במדריך הבא תקבלו תשובות איך בוחרים ציוד להגנה עצמית, ובאילו מקרים מומלץ להשתמש בו. כך לא תמצאו את עצמכם במצב בו תעשו בחירות לא נכונות או שתשמשו בציוד לא באופן המתאים. ציוד אפקטיבי להגנה עצמית יספק את הסחורה רק כאשר משתמשים בו בשום שכל.

Freepik

איך נכון לבחור ציוד להגנה עצמית?

אל תיתנו למבחר הענק לבלבל אתכם, בסוף ישנה בחירה אחת שתהיה המתאימה ביותר לכם. הציוד שמיועד להגנה עצמית לאחרים, אינו תמיד יהיה האידיאלי בשבילכם. תחשבו מהי הסיבה שבגינה אתם מחפשים ציוד המיועד להגנה עצמית, זה יסייע לכם לבחור בתבונה. בו בזמן עליכם לנסות לבחון את היתרונות של כל אפשרות, רק כך תבינו מהי האפשרות הנכונה לכם. תוכלו לקרוא כיצד מתפעלים את אותו כלי להגנה עצמית, כדי שלא תלכו לאיבוד בעת השימוש.

מתי משתמשים בציוד המיועד להגנה עצמית?

השימוש בציוד להגנה עצמית צריך לעשות רק במקרים בהם אתם מרגישים סכנה. לא משתמשים בציוד בכל סיטואציה של ויכוח או ריב עם אנשים כאלה ואחרים. כמובן שלפני ששולפים לדרמן או כל כלי אחר להגנה עצמית, מוטב לחשוב האם קיימים פתרונות אחרים. רק לאחר מכן תוכלו להתקדם אל עבר השלב הבא שהוא השימוש בכלי שעומד לרשותכם. תמיד טוב שיהיו לכם מספר כלים להגנה עצמית, כך תבחרו את המתאים ביותר לכל סיטואציה.

אילו כלים להגנה עצמית הם הפופולאריים ביותר?

נכון שיש לא מעט כלים להגנה עצמית, אך ישנם את הכלים הפופולאריים ביותר בהם רוב האנשים משתמשים. הכלי הראשון הינו לדרמן שאותו ניתן להכניס לכיס, ולהשתמש בו בכל מצב. הלדרמן לא רק מסייע להגנה עצמית, הוא גם מאפשר שימושים בכל מיני וריאציות אחרות. זוהי הסיבה שבגינה כמעט כל מי שנמצא בשטח דואג שיהיה לו לדרמן בהישג יד בשבילו.

חוץ מאותו לדרמן, ישנם כלים נוספים המיועדים להגנה עצמית. בין היתר תרסיס פלפל המאפשר להרחיק כל מיני אנשים לא רצויים בסיטואציות שונות. אגרופן שבזכותו תוכלו לאיים על אנשים שמאיימים עליכם או גורמים לכם להרגיש לא בנוח. פתרונות נפוצים אחרים הינם שוקר או גז מדמיע שהם כבר הרבה יותר מאיימים ומשוכללים. כל מה שנותר לכם לעשות זה לבחור את הכלי הנכון והמתאים ביותר לכם. מי שיחזיק במספר כלים להגנה עצמית יצליח להיות זה שיבחר מה מתאים עבורו בכל רגע ושלב.  


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה