צביעת מבנים: רואים שיש הבדל



אז מה ההבדל בין בניין ישן לחדש? מלבד רמת האטימות, האינסטלציה ושאר מאפיינים, ישנו מאפיין בולט במיוחד כאשר אנו מדברים על מבנים, והוא המראה החיצוני של הבית. כל אחד מאתנו יכול להבחין בנקל אם הבניין עבר שיפוץ לאחרונה או לא בזכות עובדה אחת פשוטה: האם הבניין עבר צביעה או לא. כי ברגע שהבניין עובר צביעה מקצועית, הוא משנה את כל התמונה.

freepik

איך בוחרים חברה מקצועית לצביעת מבנים?

חברות רבות מציעות שירותי צביעת מבנים ומבטיחות להפוך את הבית שלכם לבית חלומות. אם אתם מעוניינים במראה נקי של הבית, כדאי לבחון תחילה כמה מאפיינים. ראשית, חשוב לבחור בחברה מנוסה ומקצועית המכירה את תחום צביעת המבנים מתחילתו ועד סופו. בחברה כזו עובדים צבעים מקצועיים שיודעים לפתור עבודות בשטח. שנית, מומלץ לבדוק אם לעובדי החברה יש אישור עבודה בגובה רב, שכן צביעת מבנים אינה נטולת סיכונים, והיא מצריכה יכולת התנהלות בגובה, תוך שימוש בחבלי סנפלינג. מעבר לכך, כאשר מבצעים עבודות מורכבות כמו צביעה של מבנה, אתם מעוניינים באנשים יסודיים ואמינים שעושים את עבודתם היטב.

צביעת מבנים – כך עושים את זה נכון

כמו לכל דבר בחיים, גם לצביעת מבנה יש שיטה מסוימת. תהליך צביעה של מבנה חיצוני כולל כמה שלבים:

  1. מנקים את הקירות.

את קירות הבניין מתחילים לצבוע רק אחרי שמבחינים בכך שהבניין נקי. לפיכך, בשלב הראשון שוטפים את המבנה במכונה מיוחדת בלחת מים של כ-120 אטמוספירה. בדרך זו מסירים את כל הלכלוכים ומקבלים מבנה נקי ומוכן לצביעה, שכן הצבע נצמד טוב יותר לקירות נקיים, ובסופו של דבר הוא גם נראה טוב כאשר הצבע הבהיר אינו מתערבב עם הלכלוך.

  1. לפני הצביעה, מבחינים בסדקים.

כאשר באים לצבוע את המבנה, מגלים לא פעם סדקים, פגמים וליקויים. צבעים מקצועיים שמים לב לליקויים אלה, שכן הם עלולים להעיד על בעיות מסוגים שונים דוגמת בעיות איטום. לאחר שפותרים את ליקויי הבניין, ניתן להמשיך בצביעה.

  1. מורידים חלקי צבעים רופפים.

לפני שניגשים לצביעה בפועל, הצבעים מורידים חלקי צבע ישן ומתקלף. זאת כדי שהבניין יקבל מראה חלק ונקי. על הדרך, נעשה גם טיפול יסודי בסדקים וליקויים.

זהו, לאחר השלבים האלה מתחילים לצבוע את הבניין. הצביעה אינה אורכת זמן רב, בייחוד כאשר אמונים עליה צבעים מקצועיים. בסופה של העבודה, אתם מוזמנים להתפעל מהבניין ולהיכנס אל בניין מסודר שקירותיו צבועים ונקיים.

אילו סוגי צבעים קיימים?

ישנם סוגים שונים של צבעים שנועדו לצביעת קירות חיצוניים. אנו נזכיר את הבולטים שבהם. הראשון הוא צביעה אקרילית. צביעה זו מתאימה במקרים שבהם אתם מעוניינים בקירות חלקים ללא טקסטורה. הסוג השני הוא ציפוי אקרילי גמיש, המתאים יותר למבנה שיש בו סדקים רבים. האקרילי הגמיש מסוגל לגשר על סדקים בעומק של 2 מילמטרים. מי שמעוניין במראה כפרי נוסטלגי, יכול להשתמש בשליכט מינרלי. חומר זה אהוב יותר על מעצבים ואנשים שמעוניינים בעיצוב שיש בו ניחוח של פעם. ולבסוף, ישנו גם שליכט צבעוני, שהוא אחד החומרים הנפוצים יותר לצביעת קירות חיצוניים. הוא מגשר על סדקים בעובי של כמילימטר אחד ומגן על המבנה מפני רטיבות. בזכות השליכט הצבעוני מתקבל מראה נקי יותר לבניין.

גם אתם רוצים להעניק מראה נקי ואסטטי לבניין שלכם? חברת נקר אחזקות מציעה לכם צביעת מבנים על ידי צוות מקצועי המתמחה בצביעה תוך שימוש בסנפלינג. לא תאמינו איזה שינוי יכול לעבור הבית שלכם. ברגע שצוות העובדים יתרומם לגובה ויתחיל לעבוד, אתם כבר תראו את התוצאות המיוחלות.  

 

 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה