פרגולות מעוצבות מבית אואזיס הצללות



פרגולות מהוות פתרונות הצללה המסייעים להתמודד עם מזג האוויר. הפרגולות מותקנות באופן אופקי מעל חללים לשם הגנה עליהם. חברת אואזיס היא חברה ישראלית שמתמחה ביבוא של פרגולות ובנייה של פרגולות מכל הסוגים ולכל המטרות האפשריות. בכתבה שלפניכם נפרט על פרגולות מעצובות מבית אואזיס, נסביר מעט על פרגולות אלה, איזה סוגים יש ואיך מתקינים אותן במקומות שונים.

PIXABAY

הסבר קצר על פרגולות מעוצבות לחצרות ומרפסות

פרגולות הן מבנים שקיימים בעולם כבר מאות ואולי אלפי שנים. המטרה של מבנים אלה היא פשוטה מאוד - באמצעות התקנת גג לשטח פתוח אפשר להצל את השטח ולעתים גם להגן עליו מהגשם. כיום יש פרגולות שמגיעות עם גג בלבד או בתוספת של קירות זכוכית וסוככי מסך, שהופכים את המתחם עליו הן מותקנות לחדר סגור במידת הצורך. כמו כן בחדרים, במקרה ויש לכם צורך בתקרה נפתחת בחדר קיים, תוכלו להשתמש לשם כך בפרגולות רפפות. פרגולות אלה הן פרגולות מסוג פרגולה חשמלית, ויש בהן אפשרות מובנית לפתוח את הגג לגמרי, להשאיר אותו במצב סגור חלקית או לסגור אותו לחלוטין. מי שרוצה להקפיד על הפן העיצובי והאסתטי בבית או בעסק, צריך להזמין פרגולות מעוצבות מסוגים שונים בכדי לעשות זאת.

איזה סוגים של פרגולות מעוצבות יש באואזיס?

חברת אואזיס מתמחה ביבוא ובהתקנה של פרגולות מכל הסוגים. בדרך כלל פרגולות מעוצבות יהיו גם פרגולות אלומיניום, זאת משום שחומר זה הוא חזק וקל יחסית ומאפשר לבנות באמצעותו מתקנים עמידים ופשוטים לתפעול.

פרגולות ההצללה הפשוטות יותר, הן פשוט מעין גג שנשאר באותו המצב מרגע התקנתו ועד להסרתו מספר שנים לאחר מכן.

פרגולות מתקדמות יותר כבר כוללות בתוכן מנוע חשמלי ואת האפשרות לפתוח, להזיז, לסגור ולהתאים את הפרגולה למזג האוויר ולרצונות של בעלי הפרגולה.

מערכות פרגולות שמגיעות כבר עם קיר זכוכית יכולות לשמש גם כסגירות חורף ולהגן על הלקוחות או עליכם מפני הגשם והרוח. בזמן הקיץ אפשר לפתוח את הגג והקירות של הפרגולה וכך ליהנות מישיבה בחוץ, מתחת לשמיים הפתוחים.

איך עובד התהליך של התקנת פרגולה מעוצבת?

בניית פרגולות היא תהליך מורכב, שתלוי במאפיינים של החלל והשטח שעליהם נתקין ונבנה את הפרגולה. דבר ראשון יש לתאם פגישת ייעוץ עם המומחים של אואזיס פתרונות הצללה. במהלך הפגישה תקבלו מידע מקצועי וייעוץ פרטני לגבי ההצללה בבית או בעסק שלכם. לאחר מכן יש להגיע אל השטח בכדי לבצע מדידות והתאמות פרטניות, ואחר כך חברת אואזיס תבצע את ההזמנה המדויקת שלכם.

ההתקנה עצמה בדרך כלל לא אורכת זמן רב, אבל הדבר כמובן תלוי גם בגודל הפרויקט וגודל השטח שאותו נרצה לכסות. חלק גדול מהפרגולות של אואזיס יכולות לשמש גם כיחידה עצמאית ללא תמיכה של מבנה אחר.

כמה עולה להזמין ולהתקין פרגולה מעוצבת בחצר או מרפסת?

העלות של פרגולה לבית או לעסק שלכם, משתנה בצורה חדה מאוד לפי גודל השטח, מורכבות השטח והחלל וכמובן סוג הפרגולה שאותו בחרתם. לכן קשה מאוד להגיד מה תהיה עלות של פרויקט כזה מראש. הדרך הטובה ביותר לקבל הערכה היא לפנות לאואזיס פתרונות הצללה ולתאם פגישה ראשונית ללא עלות וללא התחייבות.

פרגולות מעוצבות מבית אואזיס – סיכום

מזג האוויר והאקלים הישראלי מחייבים אותנו למצוא פתרונות הצללה ופתרונות אקלים שונים לבתים, לעסקים ולחנויות. חברת אואזיס פתרונות הצללה שמה לעצמה למטרה להיות בחזית הפתרונות ההצללה של ישראל, ולהישאר תמיד מעודכנת לגבי ההתפתחויות בתחום והטכנולוגיות החדשות בו. החברה גם מתמחה במציאת פתרונות פרטניים לפרויקטים מסובכים ומורכבים.

 

 

 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה