כתוצאה מכך שהשמש מגיעה בצורה ישירה לגינה או למרפסת שלכם, בפועל אתם לא ממש משתמשים בחלק החיצוני של הבית? אתם לא לבד. ישראל זו מדינה שטופת שמש, ועם כל הכבוד להנאה ממנה, היא גם עלול להיות קצת ישירה מידי וחמה. לכן נשאלת השאלה: איך נוכל להגן על עצמנו מפני השמש ובכל זאת ליהנות מהחלק החיצוני של הבית? הרי לשבת בשתיים בצהריים בחודש יולי במרפסת, בלי הגנה מפני השמש, זה עלול להיות נורא. זה נשמע לכם מוכר? מחפשים פתרון טוב? כדאי שתדעו: זה לא במקרה שבישראל יש פרגולות כמעט בכל מקום. לכן, אם גם אתם תוהים איך תוכלו להפוך את הגינה, או את המרפסת, לחלק אינטגרלי מהבית, פרגולה איכותית היא התשובה הנכונה.

pixabay

איזה פרגולות יכולות להתאים לכם?

מה שאולי אתם לא יודעים לגבי עולם הפרגולות בישראל, זה שיש היום לא מעט אופציות בתחום הזה. אתם יכולים לבחור, למשל, בין פרגולה סגורה ובין פרגולה פתוחה. בנוסף לכך, כאשר מדברים על פרגולות בישראל, מדברים גם על חומרים שונים שמהם הן יכולות להיות בנויות. כך, למשל, תוכלו להזמין היום פרגולות עץ לצד פרגולות שעשויות מאלומיניום, כך שברור מדוע השמיים הם הגבול. מה שבטוח זה שצריך גם להחליט מראש איפה אתם רוצים להעמיד ולהתקין את הפרגולה שלכם. חשוב מאוד למדוד היטב את השטח, כי אתם לא רוצים להזמין פרגולה בגודל מסוים ואז, ביום ההרכבה שלה, לראות שהיא גדולה מידי. בנוסף, חשוב להחליט גם כמה תהיו מוכנים להשקיע במוצר כזה, כי אין ספק שקשת המחירים מאוד רחבה. פרגולות עץ הרבה פעמים מהוות את הבחירה הכי טובה, בין היתר, כי המחירים שלהן נוחים. בנוסף, פרגולות כאלה משתלבות נהדר בכל מקום שבו מתקינים אותן, שכן העץ הוא חומר שמתאים גם לגינה וגם למרפסת.

 

איכות ומחירים – לאיזה נתונים אתם חייבים להתייחס מראש?

קשה, בימינו, לדבר על הזמנת פרגולה לבית ולא להזכיר גם את המחיר. אומנם זה נכון שיש היום לא מעט חברות שבונות פרגולות מעץ בהתאמה לדרישות הלקוח, אך בפועל, המחירים עלולים להיות גם מאוד גבוהים. מצד שני, לא כל חברה שעובדת בתחום הזה מציעה את הכי טוב שיש מבחינת האיכות. לכן חשוב מאוד לבדוק גם את העניין הזה. ההיגיון אומר שאם אתם כבר מזמינים פרגולה לגינה או למרפסת שלכם, היא צריכה להיות כמה שיותר איכותית. רצוי מאוד גם להזמין שירותי בניה והתקנה, כי לא מדובר על משהו שתוכלו לעשות לבד. זו עבודה למקצוענים, והאמת היא, שפעמים רבות בניית הפרגולה כלולה בהצעת המחיר שתקבלו. לא כדאי לדחות את הדברים, כי בכל יום שעובר ובו אין לכם פרגולה בגינה, אתם למעשה לא יוצאים ליהנות מהחלק החיצוני של הבית, וחבל.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה