פרגולה מאלומיניום בירושלים



פרגולה ממתכת יכולה להבנות משלושה סוגי חומרים: אלומיניום, פלדה וברזל יצוק. פרגולה מברזל יצוק מאפשרת לשלב בתוכה עץ ותעניק מתקן שיחזיק מעמד לאורך שנים ויקשט את הגינה. פרגולה מפלדה היא עמידה מאוד כי הפלדה כמעט ולא דורשת תחזוקה (חוץ מטיפול שנתי נגד חלודה).

יחצ

אני ממליץ על פרגולה מאלומיניום:

פרגולה כזו היא האופציה הזולה יותר ואילו הברזל הוא האופציה היקרה אך האיכותית והכבדה יותר. פרגולה מאלומיניום היא חזקה מאוד אך גם קלה מאוד, ולכן קל לנייד אותה. מכיוון שהיא קלה, קל גם להזיז אותה ממקום למקום, לפרק ולהרכיב אותה לפי צורך וגם לקפל. פרגולה מאלומיניום טובה לכם אם אתם רוצים לנייד פרגולה בהתאם לצורך שלכם  - אם בבוקר אתם צריכים צל מצל במיוחד בגינה שמאחורי הבית, אתם יכולים לשים אותה שם, ואם אחר הצהריים בגינה הקדמית של הבית אתם יכולים לשים אותה שם.

מאוד חשוב לפני שקונים פרגולה לחשוב כמה אתם רוצים להשקיע בתחזוקה. עץ הוא חומר יפיפיה לפרגולה, אבל דורש תחזוקה רבה: עץ נרקב עם השנים, ולכן יש צורך לעבור עליו עם צבע וחומרים נוספים נגד ריקבון כדי שיחזיק מעמד, כמו חומרים נגד תולעים. אם אתם כמוני, לא חובבים גדולים של תחזוקה, כדאי לכם לבחור פרגולה שעשויה מאלומיניום, כי כמו שכתבתי מקודם, היא דורשת תחזוקה מועטה מאוד. היא גם עמידה יותר נגד פגעי ואיתני הטבע ברבות השנים. אתם בונים על הפרגולה הזו שנים רבות, נכון?

יופי. עכשיו מבחינת העיצוב, אפשר לעצב את הפרגולה כמתקן פשוט המכיל מוטות לגג ומוטות לתמיכה ואפשר ממש לפרזל ולעצב פרגולה מדהימה ביופיה.לאלומיניום יש כל מיני צבעים: הוא יכול לבוא בצבעי עץ טבעי (ולחקות את מראה העץ הנחשק) הוא יכול לבוא בצבעי לבן, צהוב, אדום, כחול וכל צבע אחר שתרצו. הפרזול יכול להיות בצורה של ערבסקות, חיות, ראשי התיבות של השמות שלכם , של הילדים שלכם. אפשר אפילו לפרזל את העץ המשפחתי שלכם. תלוי ברצון שלכם וגם בתקציב שלכם.

היתרון העצום של פרגולות אלומיניום בירושלים הוא שפרגולות כאלו מאפשרות פרטיות: יש אפשרות לכיוון חשמלי של הפרגולה כך ששלבי הפרגולה יסתירו אתכם מהשכנים אבל ישאירו לכם לבהות בנוף כאוות נפשכם. תארו לכם יושבים מול נוף הרי ירושלים, עם כוס יין לבן, מארחים חברים, אבל שומרים על פרטיות. זה מה שהצללה בעזרת פרגולה עשוייה מאלומיניום תיתן לכם.

 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה