פעילויות לקבוצות בנהריים בגשר – יום הגיבוש האולטימטיבי



אתר "נהריים בגשר" הממוקם בסמיכות לכביש 90 (מול קיבוץ גשר) בעמק שבין בית שאן לכינרת מציע שלל הפעלות ופעילויות לקבוצות, כולל אפשרויות עשירות ואטרקטיביות לימי כיף וגיבוש מסוגים שונים. בין אם מדובר ביום כיף לעובדים או מנהלים, יום גיבוש לצוות קטן או כל קבוצה אחרת, באתר ניתן למצוא את כל מה שצריך עבור אותו יום של גיבוש ופעילויות, כולל הדרכה ואף הסעדה. במידה ואתם מחפשים אחר מיקום ליום הכיף/גיבוש הבא של הארגון, כאן תמצאו את כל התנאים ליום הגיבוש האולטימטיבי.

 נהריים בגשר

יום כיף לקבוצות ושלל פעילויות – מה ניתן למצוא באתר "נהריים בגשר"?

לאתר כאמור הרבה מאוד מה להציע עבור כל יום כיף לקבוצות ו/או גיבוש, הן עבור צוות עובדים ממקום עבודה, והן עבור כל קבוצה אחרת. האתר מציע מדריכות ומדריכים מקומיים המוסמכים להעביר שלל פעילויות לקבוצות – פעילויות מודרכות לגיבוש וסיורים מודרכים, המשלבים דינמיקה קבוצתית וחיבור בין אנשי הקבוצה לבין ההיסטוריה המקומית והטבע המרהיב של האזור. באתר מתאימים כמובן את יום הגיבוש לכל קבוצה וקבוצה, וגמישים מבחינת ההרכב הספציפי של יום הכיף. מאחר ומדובר באתר עשיר בתוכן ובמתקנים שונים לסיורים ופעילויות לקבוצות וליחידים/משפחות, אשר גם שוכן באזור עשיר בהיסטוריה ותרבות, כמו גם בטבע מקומי עוצר נשימה, יש לנהריים בגשר הרבה מה להציע עבור כל יום כיף ו/או גיבוש. כך, יש הרבה ממה לבחור ולהרכיב את התוכן והפעילויות של יום הגיבוש שלנו.

 נהריים בגשר

האזור כולל גם שלל נקודות תצפית מרהיבות, אתרי מורשת וסיורים/מסלולי טיולים שונים, כך שניתן לשלב גם את אלו בכל יום כיף. במידה ומעוניינים ביום גיבוש של ממש, דוגמת יום גיבוש לצוות קטן של אנשים שעובדים יחד (או משרתים יחד בצבא, למשל), המדריכים המקומיים כאמור מתמחים בהפעלות מגבשות לקבוצות, אותן ניתן לשלב עם סיורים מודרכים באזור, טיולים ממונעים בטבע המקומי וכמובן ארוחת בוקר ו/או צהריים ב"אגדת לחם" - מאפיית הבוטיק של קיבוץ גשר המציעה גם ארוחות גורמה של ממש לקבוצות, ואפילו עושה שימוש בתנור הלבנים המקורי אשר שימש את חלוצי הקיבוץ לפני כמעט מאה שנים!

  נהריים בגשר

המקום מציע גם ימי כיף וגיבוש המותאמים לאוכלוסיות ספציפיות, דוגמת גמלאים, צוותים חינוכיים, תלמידים וחברי צוות מארגונים וחברות. יום הגיבוש יותאם לאוכלוסייה הספציפית מבחינת אורכו, התוכן שיכלול ועוד, הכל על מנת לספק את יום הכיף האולטימטיבי.

בסיורים המודרכים שבמקום ניתן למצוא גם מיצג אור קולי מרשים ביותר אשר מציג את הסיפור של תחנת הכוח האגדית של נהריים אשר השתמשה בזרימת מי נהר הירדן על מנת לייצר חשמל לאזור בשנות השלושים של המאה הקודמת, כמו גם ביקור בחדר האוכל המקורי של הקיבוץ ובבונקרים בהם חיו חברי הקיבוץ במהלך ימי מלחמת העצמאות. כאמור, שילוב מנצח של היסטוריה, מורשת ארץ ישראלית, פעילויות גיבוש, אוכל מעולה וכל מה שצריך עבור יום גיבוש והווי אולטימטיבי.

  נהריים בגשר

למידע ולהשארת פרטים היכנסו לאתר הבית של נהריים בגשר

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה