פעולות ממומנות מומלצות לבניית מוניטין ברשת וקידום אורגני של האתר



אתר אינטרנט משמש כיום בתי עסק, ארגונים ואנשים רבים במגוון דרכים שונות. בין השאר משמשים אתרים כממשק העיקרי בין הארגון לבין גורמים חיצוניים רבים, אך מדובר גם בכלי שיווקי בעל רמת חשיבות עליונה ובאמצעי לבנייה וקידום של מוניטין מסוים עבור בית העסק. במסגרת פעולות ההקמה והקידום של האתר והמטרות שהוא משרת, נדרשות גם כמה וכמה פעולות ממומנות בהן נשקיע באופן פרטני. אלו הן כמה מהפעולות בהן שווה במיוחד להשקיע: ההשקעה העיקרית בה כדאי להשקיע היא – פרסום כתבות עם קישורים.

depositphotos.

פרסום כתבות ופרסום מאמרים בתשלום – אחד הכלים החשובים ביותר לקידום אתרים אורגני הוא תוכן – העלאה שוטפת של תוכן רלבנטי אשר מעיד על מידת האטרקטיביות והעדכניות של האתר. במידה ומדובר באתר של ארגון או בית עסק המעוניין להציג עצמו כמומחה בתחומו, מובן כי העלאה מתמדת של תוכן היא הכרחית על מנת ליצור מוניטין מסוג זה. את התוכן המדובר מומלץ להעלות הן לאתר המקודם עצמו, והן לאתרים שונים ברשת העוסקים במגוון נושאים, לא רק אלו בהם מתמחה האתר שלנו (במיוחד אתרים כלליים אשר זוכים לתעבורה גבוהה של גולשים על בסיס קבוע). לצורך כך מומלץ להשקיע בשירותי פרסום תוכן שיווקי ופרסום מאמרים בתשלום – שירות זה כולל לרוב הן את הכתיבה של המאמר עצמו ( נדרשת כתיבה ברמת איכות גבוהה ועל פי הדרישות של עולם קידום האתרים) והן את פרסומו באתר חיצוני "נחשב" כלשהו, אליו קשה מאוד להגיע עבור מי שאינו עוסק בתחום.

 

בניית קישורים מאתרים חזקים – בהמשך ישיר לנקודה הקודמת, חשוב להבין כי חלק משמעותי מהצורך שלנו כאן באנשי מקצוע מעולם הקידום, ובפרט בשירותים ייעודיים דוגמת שירותי פרסום כתבות, הוא הגישה לקנות את הקישורים המתאימים והמועילים ביותר. קניית קישור משמעו לפרסם תוכן שלנו באתר "חזק" זה או אחר (אתר חזק הוא אתר גדול, מבוסס, מוכר וותיק עם תעבורת גלישה גבוהה וכו') במטרה לבנות פרופיל קישורים חיצוניים איכותי. זהו פרמטר עיקרי לקידום אורגני יעיל של אתר. מאחר ולרובנו אין גישה לאנשים המנהלים את האתרים הגדולים והחזקים, שירות שכזה בתשלום מהווה השקעה מתבקשת ומומלצת ביותר.

 

קישורים פנימיים ואופטימיזציה לאתר – מלבד לקישורים חיצוניים המופיעים בתוכן שאנו מעלים באתרים אחרים, חשוב כמובן שגם האתר המקודם עצמו יהיה מעוצב ומסודר בצורה אופטימאלית, הן מבחינת חווית הגלישה בו והן מבחינת ספציפיקציות מסוימות אשר רלבנטיות לקידום אורגני. על מנת להבטיח זאת יש לבצע אופטימיזציה לאתר. זהו תהליך המבוצע על ידי אנשי מקצוע מהתחום (מקדמי אתרים מקצועיים) במהלכו הם עוברים על האתר ודואגים לפרמטרים שונים דוגמת קישורים פנימיים (קישורים בין עמודים שונים של האתר), האופן בו מופיע ומוצג התוכן והמלל באתר, מידת הרספונסיביות שלו (עד כמה נוח לגלוש בו ממכשירים סלולריים וניידים) וכו'. כל הפעולות הללו תורמות בפועל לקידומו של האתר בגוגל, כך שחשוב לעשות אותן בצורה יסודית ומקצועית.

 

ליווי האתר לאורך זמן – דגש נוסף שחשוב להיות מודעים אליו בכל הנוגע לפעולות שכדאי לעשות על מנת שהאתר יישאר רלבנטי ומקודם בצורה טובה, ועל מנת שהמוניטין של העסק ייבנה בצורה יציבה וחיובית, הוא ההקפדה על ביצוע כל הפעולות הנ"ל לאורך זמן. לא מספיק לעשות פעם אחת אופטימיזציה לאתר או לפרסם כמה כתבות לאורך חודש – חודשיים וזהו. על מנת להישאר רלבנטיים ועדכניים עלינו לבצע את כל הפעולות הללו לאורך זמן. מסיבה זו מרבית האתרים המופיעים בראש תוצאות החיפוש של גוגל שוכרים שירותי קידום אתרים אורגני על בסיס קבוע, בריטיינר. קידום יעיל של אתר הוא משהו שצריך לתחזק באופן שוטף, ומדי חודש להעלות תכנים וכתבות, להוסיף קישורים לפרופיל הקישורים החיצוניים, לוודא כי התוכן באתר עדיין נראה טוב ונוח לגלישה וקריאה.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה