פארק השעשועים המקורה הגדול בארץ נפתח לקהל



הפארק, שהוקם בהשקעה של חצי מיליארד שקל על ידי קבוצת קס בבעלות היזם חנוך קס, משתרע על פני 13 דונם ומציע 12 מתקני שעשועים ואקסטרים מתקדמים, שחלקם יושקו לראשונה בישראל

Magic Kass, פארק השעשועים המקורה הגדול בישראל, פתח את שעריו לקהל הרחב ובכך מצטרף לתשעת הפארקים היחידים המקורים בעולם כדוגמת דיסני, קרטונס נטוורק וניקולידאון. המטרה של ה-Magic Kass, הממוקם בפארק ישראל מעלה אדומים,היא לספק לגדולים ולקטנים חוויה כמו במתחמי השעשועים הנוצצים בארה"ב ובאירופה. 

צילום: דניאל סטרבו
האטרקציה המרכזית בפארק היא רכבת הרים בגובה של למעלה מ-20 מטר, שתשקיף אל ים המלח, אבל לא רק. בנוסף למתקני שעשועים, מציע המתחם
150 משחקי וידאו באולמות גיימינג, ג'ימבורי מאובזר, "חללי "אזורי VR (מציאות מדומה), קומת מסעדות מעוצבת וחוויתית, קומת מסחר שהיא לא רק קניון, אלא מקום מעניק מסע של עבר, הווה ועתיד.  

מתקני שעשועים מתקדמים: כדורים פורחים, צלחות מעופפות וזרועות ענק

Sky Tower: מתקן גובה שבו כל המושבים נמצאים סביב ציר מרכזי, אשר עליו הם עולים לגבוה וצונחים מטה במהירויות שונות.

Air Race: מתקן בעל 6 זרועות, כאשר על כל זרוע ישנם שני מושבים.כל זרוע מסתובבת סביב ציר מרכזי וסביב עצמה. המתקן המייצר תחושת סחרור.

צילום: דניאל סטרבו
Discovery 360
מתקן גובה סחרור בעל זרוע אחת ובו הזרוע מסתובבת סביב ציר מרכזי 360 מעלות.

Samba Balloon: מתקן ילדים המדמה כדורים פורחים. המושבים בתאים דמויי סל כדור פורח, העולים ויורדים תוך סחרור סביב ציר מרכזי.

Loper: מתקן מהירות ואומץ. במתקן ישנה לולאת ענק המתנשאת לגובה 22 מטר, השולחת קרונות לסיבוב מלא של  360 מעלות. הזרועות מסתובבות במסלולים מהירים ומקבילים בו זמנית.

צילום: דניאל סטרבו

בראשית: רכבת הרים עם צלחת מעופפת גדולה בעלת כסאות אישיים. הרכבת יוצאת מגבולות המתחם, במסלול אקסטרים עוצר נשימה.

*לכל מתקן ישנה הגבלת גובה

שלש הופעות ביום: The Magic of Kass

עם פתיחתו של ה-Magic Kass, יושק גם אולם התיאטרון של הפארק. באולם מערכת סאונד מתקדמת ומערך מסכי לד מהגדולים בארץ. כבר ביום הפתיחה יעלה המופע הראשון בהשתתפות 10 שחקנים שיחליפו קרוב ל-100 תלבושות ומסכות במהלך ההצגה. מדובר במופע מקורי לכל המשפחה, המספר על קוסם מתחיל שיוצא למסע רחבי העולם, בכדי למצוא את הקסם המושלם שיעזור לו להיות הקוסם הגדול של פארק השעשועים המג'יק קאס.

צילום: דניאל סטרבו

הקהל יזכה לצפות במופע אינטראקטיבי במהלכו הבמה תתחלף כל שש דקות.  כחלק מהתפאורה יופיעו קטעי וידאו ארט מרהיבים שיוצגו על רקע מסכי לד ענקיים. כמו כן, המופע יורכב מקטעי ריקוד, שירה, קסמים ולייזר שיוצגו לצלילי מוזיקה מקורית שהולחנה במיוחד.

ללא ארנק: פארק דיגיטלי

מעבר לאפשרויות התשלום באמצעות כרטיסי אשראי וארנקים דיגיטליים לרבות Apple Pay, Magic Kass יאפשר תשלום עבור כניסה, שימוש במתקנים, רכישת מזון ומתנות וצפייה בהופעות באמצעות ארנק דיגיטלי באפליקציה החדשנית הייעודית של הפארק, שפותחה בהשקעה של 2.5 מיליון שקל. בנוסף, הודות לארנק הדיגיטלי, להורים תהיה האפשרות להגביל את סכום ההוצאה במהלך הבילוי בפארק.

איך זה יעבוד?

כל  מבקר בפארק יקבל צמיד דיגיטלי המלווה אותו לאורך כל השהייה בפארק. אותו משתמש מחליט מראש בכמה כסף הוא מעוניין להטעין את הצמיד, על מנת שהמשתמשים המגיעים איתו יוכלו להנות מחוויה חופשית, אך מבוקרת. כלומר, הורים לילדים יוכלו להגביל את סכום ההוצאה במהלך הבילוי בפארק.

לצד הארנק הדיגיטלי, פיתחו ב-Magic Kass גם אפליקציה שתשמש גם כפלטפורמת תוכן עשירה לילדים שתכלול סרטונים ומשחקים וצפייה בסדרות המקור של חברת התוכן של מגי'ק קאס שיעלו בהמשך.

מחירי כניסה לפארק השעשועים

כרטיס לכל המתקנים + הופעה 145 ₪

כרטיס לכל המתקנים ללא הגבלה 99 ₪

כרטיסים ומסלולים שונים ניתן לרכוש באפליקציית Magic Kass

שעות פעילות

ימים א' – ה' בין השעות 10:00-22:00

קארין לרום, מנכ"לית המגי'ק קאס: "אנו נרגשים לפתוח את שעריו של ה-Magic Kass לאחר שנים של תכנון ובניה. פארק השעשועים המקורההגדול בישראל, יעניק חווית בילוי ותוכן שלא נראתה כמותה בארץלילדים בכל הגילאים וכמובן גם להורים.  במתחם העצום שלנו כל מבקר יוכל למצוא את האטרקציות המתאימות לו. החל ממתקנים שמגיעים לראשונה לישראל, לאולמות גיימינג וג'ימבורי חדשניים, קומת מסעדות חווייתית ומעוצבת וקמת מסחר המשלבת עבר, הווה ועתיד במסע הקניות. אנו מזמינים את המשפחות להגיע לפארק, לבלות יחד עם הילדים ולהנות משלל האטרקציות שהמקום מציע".

אודות מגי'ק קאס

Magic Kass, השייך לקבוצת קס, הוא פארק השעשועים והמקורה הגדולבישראל הממוקם בפארק ישראל - מעלה אדומים. פארק השעשועים המקורה,מצטרף לתשעת הפארקים היחידים המקורים בעולם כדוגמת דיסני, קרטונסנטוורק וניקולידאון. המג'יק קאס משתרע על פני 13 דונם ומציע מתקני שעשועים ואקסטרים מתקדמים, שחלקם מושקים לראשונה בישראל. בנוסף,  מציע הפארק מאולמות גיימינג וג'ימבורי עצומים לצד רכבת הרים בגובה של למעלה מ-20 מטר, המשקיפה אל ים המלח. לטובת חובבי הקניות המתחם מציע עשרות חנויות מעוצבות המותאמות לילדים ובני נוער.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה