העיר המרתקת הזאת נהנית כל השנה מתנועה של מהגרים אליה וממנה, ולכן יש הרבה מה לומר על הובלות בירושלים, ולקבל טיפים מועילים. את ההמלצות על המובילים הטובים באמת שעובדים עם קבוצות אוכלוסייה שזקוקות להבנה מיוחדת, כמו סטודנטים ומשפחות חרדיות ודתיות, תוכלו לשמוע מחברים ומאנשים שכבר התנסו בעבודה אתם. בכל מקרה, מומלץ לבקש לדעת כמה שיורת על המוביל שלכם לפני שאתם סוגרים אתו הובלה, לצורך התאמה.

freepik

מה לשאול מובילים?

ראשית, לא לשכוח לעולם לשאול עוד לפני הצעת המחיר האם מדובר במוביל שיש לו ביטוח ואחריות. אף אחד כמובן לא ינסה לפגוע ולהזיק בכוונה לתכולת הדירה שלכם, אבל תאונות קורות ויש לבדוק את האפשרות לפצות אתכם. מחיר נמוך מדי מעיד על כך שיש בעיה של ביטוח. במקרים כאלה הם מוותרים על ביטוח נזקים ולכן יכולים לגבות מכם פחות. השאלה היא מה יקרה אם תצטרכו לקבל פיצוי על נזק וזה כבר שיקול שלכם.

אריזה נכונה ויעילה

דבר נוסף שחשוב לדעת על הובלות בירושלים הוא שאתם לא חייבים לטרוח בעצמכם על האריזה. במקרים רבים מובילים מציעים גם שירותי אריזה והם יעשו את זה במהירות רבה אפילו ביום המעבר עצמו אם זה לא יותר מדי. זה גם מבטיח שכל אריזה תהיה חסכונית ותדחוס כמה שיותר לתוך ארגז אחד, ולכן גם עשוי לעלות לכם פחות, בסופו של דבר. הם גם ימצאו פתרונות טובים יותר להבטיח שלא ייגרם נזק לרהיטים רגישים או לחפצים שבירים.

למיין ולזרוק כדי להוזיל מחירים

כדי לייעל את האריזה ולהוזיל את מחיר ההובלה, מומלץ למיין ולזרוק חפצים שאינכם זקוקים להם הרבה לפני האריזה. אתם תגלו שכך מתחילים מחדש בדירה החדשה שלכם הרבה יותר טוב. כמו כן, מכיוון שזה באמת לא חיוני לקחת אתכם גם תכולה שכבר לא משתמשים בה אתם תוזילו בהרבה את העלויות של ההובלה. יהיו פחות ארגזים וגם תוכלו למכור או לתרום חפצים. כך מתחילים מחדש באמת בלב קל יותר וההובלה עצמה נעשית בצורה יעילה יותר.

לברר על ציוד מיוחד

כעיר עתיקה ומיוחדת שיש בה בניינים שונים שלא בכולם יש מעליות ובגלל המבנה שלהם במעלה ההרים, יכול להיות שבירושלים יצטרכו בבניינים מסוימים להשתמש במנוף או ברמפות מיוחדות. לא בכל בניין יש מעלית ולעתים הרבה יותר נוח וקל להשתמש ברמפה שמורידים ומעלים במנוף. זה גם מבטיח הורדה של תכולה בצורה בטוחה יותר וגם לא פוגע במובילים עצמם. יש לתת למוביל את כל הפרטים מראש ולציין בפניו אם יש בעיה וכמה יעלה לכם מנוף.

ניסיון ומיומנות

שאלו את המובילים שלכם כמה ניסיון יש להם ואם יש לכם דרישות מיוחדות מה הם יכולים לעשות למענכם. זה כולל הובלת ציוד מיוחד כמו מקררים גדולים או פסנתרים או אפילו טלוויזיה ענקית. כל אלה צריכים לבוא לידי ביטוי בהצעת המחיר.

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה