עיר הקודש – מה האטרקציות הכי שוות שיש לעשות בירושלים?



ירושלים של זהב. איזה עיר יפיפייה, עם היסטוריה, אדריכלות, ערך וסיפור מאחוריה. לא פלא שהמונים עולים אליך מידי שבוע. עם כזה שפע של פעילויות ואטרקציות אתם עוד תמשיכו לחזור אליה כי אי אפשר לכסות את הכל גם לא בשבוע שלם.
לפניכם המדריך המושלם לכל המקומות הכי מעניינים שיכולים להתאים לזוג או משפחה עם ילדים. חיק טבע או מקומות סגורים. אז כל מה שנותר לכם הוא רק לבחור!

freepik

מוזיאון המדע ירושלים

קהילת ירושלים – מה עושים היום בירושלים מציגה את הפעילות החמה של השנה: מוזיאון המדע.
מוזיאון המדע הוא בילוי נהדר, מרתק ומתאים לכל משפחה. המוזיאון מציג שפע של תערוכות עם מוצגים פעילים ומרחב מסקרן שמזמין ומאפשר לכל אחד לחשוב, לשאול, להתנסות, לחקור ולגלות את העולם המדע. כן, בהכל מותר לגעת!

עין יעל – גן ארכאולוגי למלאכה, תרבות וטבע

פינת טבע קומה וייחודית בנוף של ירושלים. עין יעל הוא מקום בו תוכלו להנות בפעילויות מלאכה תרבות וכמובן טבע. בעין יעל קיים מעיין נובע, טרסות מרהיבות, צמחיית בר פראית ופסיפס ארכיאולוגי קדום ונדיר, שרידי וילה רומית ושאריות מבתי מרחץ.
מזה אלפי שנים שהמרחב בעין יעל מתקיים ומהווה מקור עליה לרגל למבקרים רבים. במקום פועלים מרחבי אמנות, תרבות, טיפול וחינוך בטבע שעוסקים בעיקר שאפשרות שחזור טכנולוגיות עתיקות, הנחלת מורשת חקלאית בדור הצעיר ויצירת המשכיות לירושלים והסביבה.

סינימטק ירושלים

הנה אטרקציה שמתאימה גם לזוג ודם למשפחות: הסינימטק של ירושלים.
הוא שוכן בחלקה עליון של בריכת הסולטן ויש לו תצפית על נוף היסטורי ועוצר נשימה של חומות העיר העתיקה. גם מסביב לסינימטק ניתן למצוא אתרים חשובים ואטרקציות פופולריות כך שהיינו מקדישים למקום כמה שעות טובות. המיקום המרכזי בשילוב עם הנוף המהריב יוצרים מצע מושלם לקיום אירועי תרבות ופסטיבלים שונים לאורך כל השנה שקשורים ביצירה קולנועית ישראלית ובינלאומית.
בין האירועים תוכלו למצוא גם את הפסטיבל המפורסם של הקולנוע הבינלאומי של ירושלים שמתקיים בסינימטק מידי שנה בכל קיץ. מדובר בחגיגת קולנוע יוקרתית והגדולה, אולי הגדולה ביותר בישראל.

סיור טעימות חוויתי: שוק מחנה יהודה

בסיור תשמעו על הסיפורים הכי מיוחדים, הדמויות הכי משמעותיות של המקום הכי תוסס בירושלים הלו הוא: שוק מחנה יהודה. הסיור יכלול חוויה של טעמים וסיפורים, מאכלים ייחודיים, כוס בירה קרה וישראלית וכמובן שפע של טעימות מהדברים שאסור לכם לפספס.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה