עיצוב חדרי ילדים לשנה החדשה



שנת הלימודים נפתחה זה עתה וזו תקופה מצוינת לחדש ולעצב את חדרי הילדים בבית - להעניק להם סביבה מרגשת ונעימה לחזור אליה מדי יום מבית הספר, לשחק בה עם חברים ולהכין שיעורי בית. באמצעות בחירת כמה פריטי ריהוט מרכזיים וחשובים ניתן לעצב בקלות ובמהירות את חדר הילדים, ולהפוך אותו לנוח ושימושי במיוחד.

מהם פריטי הריהוט המרכזיים שניתן וכדאי לשקול לקנות ו/או להחליף במסגרת העיצוב מחדש של חדר הילדים בבית? מה נרצה לקחת בחשבון ולקדם במסגרת העיצוב מחדש, על מנת שלילדים יהיה הכי נוח ונעים שיכול להיות בחדרם שלהם?

 האוס אין

ארונות בגדים, מיטות ילדים, ועוד – פריטי ריהוט מרכזיים לעיצוב חדר הילדים

על מנת לעצב מחדש יחסית בקלות ובמהירות את חדרי הילדים בבית, מספיק להתרכז בכמה מהפריטים הגדולים והמרכזיים שניתן וצריך למצוא בכל חדר ילדים באשר הוא.

לדוגמה – ארונות בגדים. בחירת ארון בגדים מתאים מבחינת גודל, צורה וחלוקה פנימית (כמו גם מבחינת צבע, חומר גלם ועיצוב חיצוני), יכולה מיד להכניס שינוי מרענן ומשמעותי לחדר הילדים, וגם לייעל את ההתנהלות בחדר. ארון מתאים יכול לספק לנו מספיק שטח אחסון על מנת שהחדר יוכל להיות מסודר ופנוי יחסית, וארונות עם דלת הזזה גם חוסכים במקום ומפנים לנו את השטח שלפני הארון, אשר צריך להישאר פנוי במקרה של ארון עם פתיחה "רגילה" (החוצה מהארון).

דוגמה נוספת היא מיטת הילדים כמובן. כשהילדים גדלים ניתן להחליף את מיטת הילדים למיטת וחצי, למשל, וכך לעצב מחדש ולשנות לחלוטין את האווירה בחדר. אפשרות נוספת המתאימה לחדרי ילדים בהם מתגוררים יותר מילד אחד, או לחדר של ילד קטן יחסית, היא מיטת קומותיים. זהו פריט אשר מיד מכניס סגנון ואווירה מסוימים, ולרוב משדרג משמעותית את החדר מנקודת מבטם של הילדים...

מלבד לארון בגדים ומיטה כדאי להשקיע גם בשולחן כתיבה מתאים אשר ישתלב טוב בעיצוב החדש של החדר. זה ידרבן את הילד לשבת ולהכין שיעורי בית, למשל, ובכל מקרה יספק לו סביבה תומכת ונוחה לקרוא, לעבוד על המחשב וכו'.

 האוס אין

כיצד לעצב מחדש את חדר הילדים בצורה מוצלחת ומה כדאי לקחת בחשבון?

על מנת שתהליך זה יעבור בצורה חלקה והחדר החדש שנעצב יהיה מתאים לילד ואהוב עליו, חשוב לקחת בחשבון כמה נקודות עיקריות.

קודם כל, עדיף לשתף את הילד בתהליך. ככל שהוא ירגיש שיש לו השפעה על עיצוב החדר שלו, כך יהיה לו נוח ונעים יותר בחדר והוא ירגיש שהוא באמת שלו.

בנוסף, חשוב לדאוג לכך שאנחנו משאירים בחדר מספיק מקום גם לפעילויות האהובות על הילד, דוגמת משחקים עם חברים או כל דבר ספציפי אחר שחשוב לו. החוויה האישית שלו היא הדבר החשוב פה, לא האסתטיקה ואפילו לא הסדר והניקיון. דאגו שיהיה לו טוב ונוח בחדר בעיצובו החדש, וכולם יהיו מרוצים...

מחפשים חדרי ילדים במבצע? היכנסו לקטלוג באתר רשת הרהיטים האוס אין.

 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה