עידן חרבות ברזל עסקים שמנצחים את המשבר



באדיבות: פלאקארד-

פלאקארד: 35 שנות חדשנות ואמינות בעולם פתרונות סליקת האשראי

פלאקארד, חברה ותיקה ומובילה בתחום פתרונות סליקת האשראי, מתהדרת ב-35 שנות ניסיון וחדשנות. היא מציעה מגוון מערכות סליקה גמישות, המתאימות כמעט לכל פלטפורמה ותוכנת ניהול, ומאפשרות ללקוחות לפתח שיטת תשלום מותאמת אישית תוך חיבור לשרתי החברה. 

בפלאקארד, השירות ללקוח הוא מעל לכל, אבטחת מידע ברמה הגבוהה ביותר, עם מגוון כלי הגנה רבי שכבות להגנה על מידע האשראי של הלקוחות. 

עם למעלה מ-30,000 לקוחות מרוצים, פלאקארד משרתת טווח רחב של עסקים, קטנים עד לארגונים גדולים, בכל מראה את הגמישות והאמינות שלה. החברה ממשיכה לחדש ולפתח פתרונות חדשים, תוך שמירה על תרבות חברתית חמה ומעוררת השראה, שמעודדת גיבוש ורוח חדשנית בין מנהלי ועובדי.

באדיבות: פלאקארד

-

באדיבות: פלמברטק

פלמברטק מייבשים את המדינה

פלמברטק, חברה מובילה בתחום ייבוש תת-רצפתי, נוסדה על ידי דותן בר כליפה וחיים גאוטה, שניהם בעלי דיפלומות הנדסאים.
החברה מתמחה במתן שירותי ייבוש תת-רצפתי מקצועיים, מתוך מטרה לספק ייבוש טוטאלי ומיזור נזק למבנים, תוך אפשרות לחיות לצד המכונות המייבשות.

 פלמברטק מציעה מכונות שאיבת נוזלים חזקות וחכמות, שאינן נמצאות בשום מקום אחר בשוק, ומשרתת לקוחות מגוונים כגון בנייני משרדים, קבלנים, מוסדות ממשלתיים, בתים פרטיים ועוד.

 פלמברטק ידועה ביכולתה להציל מבנים מנזק מימי תת-רצפתי, תוך שמירה על פרופיל עבודה מקצועי ונקי.

 החברה ממשיכה לפתח טכנולוגיות חדשות בתחום, ומתהדרת במוניטין כחברה המומלצת ביותר לייבוש תת-רצפתי, עם דגש על שביעות רצון לקוחותיה.

.

-

פרוויו - אומנות האיתור: כיצד לזהות נזילות במבנה

פרוויו, חדשנות בתחום איתור נזילות מים, הוקמה לפני חמש שנים ומתמחה בשימוש בטכנולוגיות מתקדמות כמו מצלמות 360 מעלות ורובוטים לאיתור נזילות. החברה מציעה שירותי איתור נזילות מים בכל רחבי הארץ, תוך שימוש במכשור מתקדם המאפשר זיהוי מדויק של בעיות נזילה וביוב במבנים.

 פרוויו נחשבים למקצועיים ומסודרים, המתמקדים בספק שירות איכותי ויעיל ללקוחותיה. בעלי צוות מיומן, מחויבים לספק שירות מהיר ומדויק, תוך כדי הפחתת הפרעה מינימלית לשגרת החיים של הלקוחות.

 המטרה של פרוויו להרחיב את פעילותה ולהציע שירותיה בכל רחבי הארץ, מבטיחה כי כל סוגי הלקוחות יוכלו להנות מהמומחיות והחדשנות שלה בתחום איתור הנזילות.

באדיבות: פרופרס

-

פרופרס: מכונות שטיפה בלחץ מים

פרופרס, חדשניים בתחום מכונות שטיפה בלחץ, הוקם לפני חמש שנים ומתמחה במכירת מכונות איכותיות וחזקות לשימוש תעשייתי. 

החברה מציעה מגוון מכונות, כולל אלו המספקות לחץ נמוך יחסית, אך כולן בנויות לסביבה תעשייתית ועמידות לשנים רבות של שימוש. 

פרופרס מתמקדת בבדיקת צורך הלקוח ובהתאמת המכשור לצרכיו, כדי להבטיח שהלקוח יקבל את הפתרון המושלם לצורכיו. 

מפעלים ובתי מלאכה רבים כבר רכשו את מכונות השטיפה של פרופרס ומעידים על איכותן ועמידותן. 

החברה פועלת במקצועיות ובטיחות מרבית, ומטרתה היא להפוך את מכונות פרופרס לבחירה הראשונה בתחום השטיפה התעשייתית בלחץ בכל רחבי הארץ.

צילום:ירון אסטרייכר

-

באדיבות: ביאומיטק

ביאומיטק: חדשנות ומקצועיות בפיתוח אפליקציות מהעתיד

ביאומיטק, שנוסדה לפני שש שנים על ידי ארתור צידקילוב, היא חברה חדשנית המתמחה בפיתוח אפליקציות מתקדמות ומקצועיות.

 עם מטרה להציע שירותים במחירים אטרקטיביים, ביאומיטק מספקת מגוון רחב של פתרונות בתחום האפליקציות, החל מאפליקציות היברידיות המחברות בין אתרים לאפליקציות במערכות הפעלה שונות ועד לפיתוח אפליקציות מורכבות בתחומים כמו מזון, משלוחים, לימודים ועסקים. 

החברה מתמקדת בחדשנות ומבטיחה ללקוחותיה את הקוד הטוב והמתקדם ביותר. עם צוותים מנוסים ומקצועיים באוקראינה, ביאומיטק שואפת להיות חברה ענקית בתחום שירותי הפיתוח. באווירה משפחתית ומכילה, החברה משקיעה בפיתוח מקצועי של עובדיה, מה שמאפשר לה להציע שירותים איכותיים ומותאמים אישית לכל לקוח. 

באדיבות: אתר בימי

-

בימי: הדרך הקלה ביותר לבחור קליניקות ומכוני יופי

 

בימי, אתר שהוקם לפני מספר שנים, מספק פלטפורמה חדשנית המקשרת בין אנשים המחפשים שירותי יופי לבין ספקי השירותים הללו. 

האתר מעניק חוויית גלישה נעימה ויעילה, ומאפשר למשתמשים למצוא בקלות ומהירות את השירות המתאים להם.

 במקביל, הוא מספק לספקי שירותי יופי פלטפורמה לפרסום ושיווק השירותים שלהם, כולל הקמת דפים שיווקיים אישיים. בימי מתמקדת בהצגה מקצה לקצה של השירותים, מה שמאפשר לספקים קטנים להתחרות מול מותגים גדולים ולהרחיב את הנראות שלהם בשוק.

 האתר כבר הפך לכלי שיווקי חשוב עבור מגוון ספקי יופי, והוא ממשיך להרחיב את מגוון השירותים שלו, תוך שמירה על חוויית משתמש חלקה ומהנה.



לעוד פרטים הכנסו לאתר בימי

מיטות ילדים מעוצבות זה עץ וצבעים.

-

עץ וצבעים, מפעל ישראלי בן 20 שנה, המתמחה בייצור מיטות ילדים מעוצבות מעץ באיכות הגבוהה ביותר. עם מבחר רחב של דגמים מעוצבים, המפעל מספק ללקוחותיו מיטות ילדים ייחודיות ואיכותיות. המפעל משווק את מוצריו דרך אתר החנות שלו, שבו ניתן למצוא דוגמאות למיטות ובעיצובים השונים. עד היום, המפעל פועל רק בשוק הישראלי, מציע פתרונות ייחודיים ואיכותיים לחדרי הילדים במגוון סגנונות ועיצובים. עץ וצבעים נחשב לאחד המפעלים המובילות בתחומה, המתמקדים בשימוש בחומרים איכותיים ובייצור מוצרים אמינים ומעוצבים בקפידה.

-

באדיבות: מרנין

-

מרנין מציעה מבחר מרשים של שולחנות סלון עגולים ומסתובבים, המעוצבים לצורך ניצול מרחב באופן אופטימלי ופרקטי. השולחנות, המתאפיינים בחוזק ובעיצוב מודרני, מיוצרים מחומרים איכותיים בחו"ל ומיובאים לישראל. 

המכירות מתבצעות בעיקר דרך האתר האינטרנטי של מרנין, המאפשר ללקוחות לצפות במוצרים ולרכוש אותם בקלות ונוחות. מרנין מתמקדת בשוק הישראלי, ומציעה שולחנות סלון ייחודיים המתאימים לכל סגנון ודירה. עם דגש על עיצוב חדשני ופונקציונליות, מרנין משמשת כיעד נבחר לרוכשי רהיטים שמחפשים איכות וסטייל.

-

צילום: אמיר

-

באדיבות: אמירים

-

אמירים: איכות ועיצוב בכל פינה של הבית

אמירים חנות רהיטים, עם ניסיון של 30 שנה בתחום, מציעה מבחר רהיטים יוקרתיים ואיכותיים לבית. המוצרים נבחרים בקפידה רבה, תוך שילוב של יוקרה ואיכות, ומספקים חוויית ריהוט מעוצבת ויוצאת דופן.

 המוצרים מיועדים ללקוחות בארץ, והחנות שמה דגש על הבנת הצרכים והטעמים המקומיים. עם חזון להיות רשת הריהוט המובילה בישראל, אמירים ממשיכה להתפתח ולהציע מגוון רחב של רהיטים מעוצבים, שמתאימים למגוון סגנונות וצרכים. החנות מבטיחה ללקוחותיה שירות איכותי ומקצועי, ונחשבת לאחת היעדים המובילים לרכישת רהיטים מעוצבים בישראל.

-

(צילום: אמיר)

-

אמירים: חיפוי קירות איכותיים - מתן חיים חדשים לקירות הבית

בנוסף למבחר הרהיטים היוקרתיים, אמירים חנות רהיטים מציעה גם שירותי חיפוי קירות באמצעות חיפויי קירות מעוצבים מעץ. החנות מומחית ביצירת חיפויים איכותיים שמשדרגים כל חלל, הופכים אותו למעוצב וחמים יותר. מגוון העיצובים והטקסטורות הזמינות מאפשר ללקוחות לבחור חיפויים המתאימים בדיוק לסגנון האישי ולאופי המרחב שלהם. אמירים מספקת פתרונות חיפוי קירות ייחודיים, תוך התחייבות לשימוש בחומרים ברי קיימא ובטכנולוגיות חדשניות. החנות גאה ביכולתה להציע חוויה אסתטית ופונקציונלית במקביל, מה שהופך אותה למובילה בתחום חיפויי הקירות הדקורטיביים בישראל

-

(צילום:הדר קמינסיקי)

מטבחי ארבל 

במשך 40 שנה, מטבחי ארבל נחשבים לסמל של איכות ויופי בעולם עיצוב המטבחים. התחלתה של החברה מציינת מסורת עשירה שהחלה בנגריית סבא משה ב-1966, ומאז התפתחה להפוך לאחת המובילות בתחומה. 

ארבל מציעה מטבחי בוטיק אקסקלוסיביים וריהוט משלים, בעיצובים המשלבים יוקרה עם פונקציונליות, כל אחד מותאם לדרישות המדויקות של הלקוחות. 

החברה מתהדרת באחריות ייחודית ל-12 שנים, המדגימה את האמון באיכות המוצרים ובשירות הלקוחות האישי והמקצועי שהיא מספקת. מטבחי ארבל ממשיכים להיות מוקד לחדשנות ומצוינות בעיצוב המטבח הישראלי, והם מייצרים רהיטים שהם יצירת מופת בכל בית

(צילום:הדר קמינסקי)

-

גבעתי אחסנות: הפתרון המושלם למעבר דירה חלק ומאובטח

מעבר דירה יכול להיות תהליך מורכב ומלחיץ, אך עם תכנון נכון והכוונה מקצועית, הוא יכול גם להתבצע בקלות ובראש שקט. גבעתי אחסנות מציעה שירותי אחסון איכותיים ובטוחים המאפשרים לכם לנהל את המעבר בצורה מסודרת וללא דאגות. התחלה מתכנון מוקדם, יצירת רשימת בדיקה, ועד לשימוש בחומרי אריזה איכותיים ושירותי הובלה מקצועיים - כל אלה יעזרו לכם לעבור את התהליך בצורה חלקה. במקרים בהם נדרש מקום אחסון נוסף, גבעתי אחסנות מציעה פתרון אידיאלי עם שטחי אחסון פרטיים, מאובטחים ונוחים, שבהם תוכלו לשמור את פרטיכם בבטחה ולגשת אליהם בכל עת.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה