עורך דין פלילי בירושלים – מתי ואיך לבחור את העו"ד הנכון עבורך?



להיות מואשמים בפלילים זה לא עניין של מה בכך. רוב האנשים הינם נורמטיביים ולא יחשבו כי מישהו יבוא יום אחד ויאשים אותם בסוגיה פלילית כלשהיא, עם זאת, חשוב לדעת כי משטרת ישראל צריכה לבצע את עבודתה נאמנה ובעת פרשיה מסוימת, עליהם למצוא את החשודים. מכיוון שכל אחד עשוי להיות חשוד, היא עשויה לזמן אתכם לחקירה פלילית.

קרדיט: יח"צ

החוויה בחקירה פלילית

חקירה פלילית זה לא דבר נעים, במיוחד אם זו הפעם הראשונה שלכם. עצם העובדה ששמים אתכם במקום של האשם, זה כבר שם אתכם בצד המואשם. המטרה של המשטרה היא למצוא חשודים והיא תנסה לעשות זאת בכל דרך שתימצא לנכון. דרכים אלו, עשויות לעיתים להטעות אתכם ולגרום לכם לומר מילים ששמות את הזרקור עליכם ופתאום אתם עשויים להפוך לחשודים עיקריים, גם אם אין באמת סיבה לכך. בשורה התחתונה, מדובר על חוויה לא נעימה כלל, חוויה עם המון רגשות של עצב וכעס ואפילו סערת רגשות. במצבים אלו אנו חייבים שיהיה מישהו מקצועי וסמכותי שייצג אותנו וזו ללא ספק עבודתו של עורך דין פלילי בירושלים.

איך בוחרים עורך דין פלילי בצורה נכונה?

עורך דין פלילי הוא עורך דין שלמד עריכת דין והתמחה בפלילים. בעת חקירה פלילית, עורך הדין שכדאי לפנות אליו הוא רק עורך דין שהתמחה בתחום ומכיר אותו היטב. מעבר לכך, מוטב לבחור בעורך דין מנוסה ומקצועי שלא סיים עכשיו את שנות לימודיו. להיות מואשמים בפלילים זה מצב לא טוב שעשוי לגרור עמו עונשים חמורים שעשויים להשפיע על חייכם. אתם חייבים שיהיה אתכם עורך דין פלילי בירושלים בעל ניסיון ומוניטין ובדגש על ניסיון במה שאתם מואשמים בו.

שיהיה ברור, גם בפלילים יש חלוקה לסוגי עברות. וכמובן שיש עברות חמורות כמו רצח או אונס אל מול עברות קלות יותר כמו שימוש בסמים. לכל אחת מהעברות יש עונשים אחרים ובחלקם מדובר על עשרות שנים בכלא. אם אתם מואשמים חלילה ברצח, חפשו עורך דין פלילי שהיו לו תיקים מוצלחים בעברה כזו.

מתי יש לזמן עורך דין פלילי?

עורך דין פלילי יש לזמן כמה שיותר מהר! אם זומנתם לחקירה בטלפון ואמרו לכם כי מדובר בחקירה פלילית ועליכם להגיע לתחנת המשטרה, הדבר הראשון שתעשו הוא להתקשר לעורך דין פלילי בירושלים ולאחר מכן, סעו לתחנה. אם זה לא המצב ולקחו אתכם לחקירה בניידת, דעו שיש לכם אפשרות לשיחת טלפון. צרו קשר עם מישהו מהמשפחה שאתם סומכים עליו ושהוא ייצור קשר עם עורך דין.

משרד עורכי דין שלומי הכהן, הוא משרד עורכי דין בעל ניסיון רב ומוניטין של שנים בכל הסוגיות הפליליות. מאחוריו שורה רחבה של תיקים שבהם המשרד טיפל. אם הואשמתם בפלילים, תוכלו להיות בטוחים שזה המשרד שייצג אתכם בצורה הטובה ביותר.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה