עורך דין נזקי רכוש - מתי ולמה צריכים אותו?



הרכוש אנחנו צוברים במהלך החיים יכול להיות בעל ערך כספי והוא גם יכול להיות רכוש שיש לו ערך סנטימנטלי. רכוש של אדם ממוצע יכול להתחיל בדירה או מכונית, ומכאן גם להיות יצירות אומנות, ספרים, תכשיטים, מחשבים, מוצרי אלקטרוניקה וחשמל וכולי.

FREEPIK

החפצים שלנו הם כאלה שרכשנו או שירשנו, והם משרתים אותנו בצורה כזאת או אחרת, לכן חשוב להגן עליהם.

אבל כאשר הרכוש שלנו נפגע לא תמיד אפשר להחזיר אותו, בעיקר כאשר מדובר בפריטים שיש בהם ערך סנטימנטלי. הפגיעה יכולה להיות בשל חבלה בזדון, פריצה, גניבה או אפילו וונדליזם לשמו, והיא יכולה להתרחש גם בשל איתני הטבע כמו במקרים של שריפה, הצפה רעידת אדמה וכן, שלא נדע, יש לא מעט סיבות מקרים שיכולים להתרחש שיגרמו נזק לרכוש שלכם או יכלו אותו כליל.

אבל אם אתם מבוטחים בביטוח תכולה דירה ביטוח, אם יד לכם פוליסה שמגנה על החפצים שלכם, או ביצעתם פוליסת ביטוח מבנה או ביטוח רכב מבנה וכולי - חשוב שתגישו תביעה אל מול חברות הביטוח כדי לקבל את הפיצוי המגיע לכם על פי הפוליסה.

מה עושים כאשר חברת הביטוח מערימה קשיים?

ולמרות שאנו דואגים לבטח עצמינו בפוליסה כזאת או אחרת, מרבית חברות הביטוח לא ימהרו לספק את מה שמגיע לכם. הסוכנים של החברות ישתמשו בלא מעט תירוצים וסיבות למנוע את קבלת הפיצוי האמור.

במידה ואתם לא מצליחים להתמודד עם הקשיים שמערימים אותם ארגונים חזקים וגדולים - מומלץ  להיעזר באיש מקצוע הידוע בשם עורך דין נזקי רכוש שיוכל לספק את השירות הטוב ביותר לקבלה ומיצוי הזכויות שלכם כמו גם שיסייע לכם לקבל את הפיצוי של חברות הביטוח.

עורך הדין יעזור לכם בכל שלב החל מהשיחה הראשונה עם החברה, הוא  ייעץ לכם בנוגע להגשת התביעה והכדאיות שלה, יעזור לכם להתמודד עם ענייני בירוקרטיה וטפסים וגם ייצג אותכם מול חברות הביטוח בעת הצורך.

 אז אם נגרם לכם נזק לרכוש חשוב כבר עכשיו לסדר את העניין כדי שאתם תוכלו לחזור לחיים שגרתיים, למזער נזקים ולהפסיד כמה שפחות אחר שנגרם נזק לרכוש שלכם.
בהצלחה מעורך דין רועי לייטכמן.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה