עוברים לעולם הדיגיטלי? סרטון תדמית הוא כרטיס הביקור החדש שלכם



בימים אלו בהם כל בעל עסק שואל את עצמו מה עלי לעשות במידה ודבר כזה או דומה יקרה שוב בשנים הקרובות? הרוב המכריע של התשובות הוא שהגיע הזמן לעבור לדיגיטל.

Pixabay

אז עוד לפני שבונים אתר ומקדמים אותו הגיע הזמן להפיץ את השמועה ולפזר כרטיס ביקור דיגיטלי שלכם - או במילים אחרות סרטון תדמית טוב לעסק שלכם.

עוברים לדיגיטל

בחודש האחרון היה להרבה בעלי עסקים זמן לחשוב על מעבר העסק לדיגיטל. אילו רק היה להם דרך להמשיך למכור מוצרים מבלי להגיע לחנות וכך להמשיך להתפרנס מהבית.

אבל יש הרבה דרכים והרבה פלטפורמות לעשות זאת ולכל פלטפורמה יתרונות וחסרונות משלה: יש עסקים שהפייסבוק או לינקדאין יכול להיות בדיוק מה שהם צריכים, אחרים חייבים אתר חנות שיאפשר להם למכור מוצרים פיזים.

כל צעד כזה מצריך הרבה מחשבה ותכנון ותמיד עדיף מישהו מנוסה שיודע מה הוא עושה כדי שלא נזרוק סתם כסף שאין לנו. אם אנו בונים אתר, לדוגמא, אז צריך מישהו שיבנה את האתר ואחר כך מישהו שינהל אותו ואז צריך לקדם אותו בצורה אורגנית ואולי גם כדאי קידום ממומן. הדברים האלה עולים כמו לשלם משכורת נוספת ולרוב חודשית שאת האמת שווה את זה אבל...

 

איך אפשר לחשוב על הוצאות נוספות בתקופה כזאת?

איזה עסק לא נפגע מהקורונה? הסגר השפיע על כל כך הרבה עסקים מכל הקשת הכלכלית. להוסיף הוצאות חודשיות בשלב כזה מרגיש כמו לירות לעצמנו ברגל.

אז מה יהיה הדבר הנכון לעשות ביום שאחרי בכדי להתחיל ללכת לכיוון ועדיין לא להשתעבד?

בואו נחשוב על העולם הדיגיטלי רגע ולא משנה על איזו פלטפורמה אנחנו מדברים- לפני שאתם קונים משהו או מתעניינים במשהו ככל הנראה ראיתם סרטון שמשך אתכם לעשות זאת.

לפני הכל סרטון תדמית

לפי האבספוט כ-81 אחוז מהקונים באינטרנט קנו מוצר או שירות לאחר שצפו בסרטון וכ- 88 אחוז מהעסקים מעידים שהחזירו את ההשקעה על סרטון התדמית שעשו לעסק ושזה היה בהחלט מהלך נכון לעשות. אתם שומעים את המספרים? אז למה לא ללמוד מאחרים?! שיווק באמצעות סרטון תדמית הכרחי כיום בכדי לגרום ללקוחות שלכם להאמין בכם ולדעת שאתם קיימים. סרטון תדמית טוב יוכל לשמש אתכם באתר שלכם וברשתות החברתיות. תוכלו לשלוח אותו באופן אישי ללקוח ובגדול- זהו באמת כרטיס הביקור הדיגיטלי של העולם החדש אז עדיף שתפיצו אותו איפה שרק אפשר.

הגיע הזמן שידעו שאתם קיימים ולאן אתם הולכים

סרטון תדמית לעסק יעזור לחברה שלכם להגיע לקהלים חדשים ויקח את המותג שלכם קדימה.

בעזרתו תוכלו להשיג מכירות, למתג את החברה ולאפשר ולחזק יצירת קשר עם לקוחות קיימים ולהגדיל את נתח השוק והיקף העבודה. בעזרת סרטון טוב תוכלו גם להשיק מוצרים ושירותים חדשים ואף לספק שירות פסיבי ונתינת מידע אינפורמטיבי מועיל.

אבל מעל הכל חשוב שהציבור ידע שאתם קיימים ושאתם רציניים. הגיע הזמן לשתף את הקהל שלכם לאן אתם הולכים ומה המטרות שלכם ובכך להיכנס לתודעה שלהם. אנשים משתפים ומדברים על מה שהם ראו. אז אם תשאירו רושם הם ידברו גם אליכם.

לפעמים זה כל מה שהיה חסר לעסק

אם תחפשו מידע על סרטוני תדמית לעסק תגלו סיפורים מרתקים על חברות שנכנסו לתודעה הציבורית והפכו למיליונרים בעזרת סרטון תדמית אחד שהפך ויראלי. סיפורים קצת פחות הוליוודים יראו לכם איך הסרטון שהם הפיקו היה הכלי המשמעותי ביותר לשיווק העסק שלהם.

הפקת סרטון תדמית - יחס עלות תועלת משתלם

יש הרבה דרכים לעשות סרטון תדמית טוב והן לא בהכרח צריכות לעלות כסף. אבל זכרו - הסרטון הוא כרטיס הביקור שלכם, לכן אם ברצונכם להראות מקצועיים כדאי שגם הסרטון ישדר ויעביר את זה. סרטון תדמית מקצועי מחברה מקצועית יכולה להיות הוצאה משמעותית אך פוטנציאל התמורה שווה את זה.  סרטון תדמית טוב יביא לכם קהלים חדשים, יחשוף את המוצרים שלכם לקהל רחב וימתג את העסק שלכם באופן מיטבי.  לגבי העלויות עלות סרטוני תדמית היא לא אחידה כי זהו מושג רחב מאוד. יכול מאוד להיות שאם תפנו למספר חברות הפקה תקבלו הצעות מחיר שונות מאוד זו מזו. הסיבה לכך היא שסרטוני תדמית זה מושג רחב מאוד ועלויות ההפקה תלויות בגורמים רבים. יש לקחת בחשבון את איכות הציוד, כמות ימי הצילום ומידת ההשקעה בעריכה ובגרפיקה. 

צילום סטילס לעסק

 

צילום סטילס תדמיתי חשוב להשלמת אסטרטגית השיווק הדיגיטלי של העסק שלכם. גם תמונות הן כלי נהדר שמשתלב טוב בכל הרשתות וכמובן נחוץ באתר שלכם. בסימנים הפקות אנו מספקים במקביל לשירותי הפקות וידאו גם שירותי צילום סטילס איכותיים המנוהלים על ידי צלמים בוגרי בצלאל שמשלבים גישה מקצועית ועין אומנותית. חשוב מאוד שהתמונות השיווקיות באתר שלכם יתכתבו עם הוידאו השיווקי שלכם ויהוו מערך שיווק ויזואלי מגובש.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה