מתכננים יום כיף לחברה?יום גיבוש לכל הצוות? מתכננן להגיע לירושלים?

freepik

סיורים בירושלים משלבים תרבות, היסטוריה, שווקים, מטעמים ומגוון אטרקציות מיוחדות. לא סתם אנשים מרגישים בירושלים כאילו הם בחו"ל. יש משהו באוירה של העיר שהופך כל יום כיף למיוחד במינו. ריכזנו עבורכם מגוון סיורים מודרכים בירושלים, שהפכו לפופולריים במיוחד בשנים האחרונות.

העיר העתיקה

קשה לדמיין סיור בירושלים בלי ביקור בעיר העתיקה ובכותל המערבי. סיורים בירושלים יכללו בד"כ סיור בשוק הססגוני של הרובע המוסלמי והנוצרי, הסברים אודות ההיסטוריה של העיר, כנסיית המולד וכמובן הכותל המערבי – השריד האחרון של בית המקדש היהודי. סיור מעניין, עשיר בצבעים ובריחות, טעים ובעיקר מרגש עבור כל מי שעדיין לא ביקר בכותל המערבי.

סיור קולינרי בשוק מחנה יהודה

השוק של מחנה יהודה נחשב במשך עשרות שנים לשוק היפה והמושקע ביותר בישראל. אם בעבר השוק ריכז בעיקר מסחר בפירות וירקות, אז ב-20 השנים האחרונות הוא הפך בהדרגה למרכז קולינרי עשיר ויוצא דופן. במסגרת סיורים בירושלים בשוק מחנה יהודה, ניתן לבקר בעשרות מסעדות, דוכנים, בארים ובתי קפה מושקעים – המציעים פעילויות לקבוצות, ארוחות מפנקות וכמובן טעימות על חשבון הבית. מדובר בסיור מרתק ומהנה במיוחד. לבוא רעבים!

סיור סגווי במשכנות שאננים

מחפשים פעילות דינאמית? אטרקציה שהעובדים לא ישכחו לעולם? סיור סגווי במשכנות שאננים וימין משה הינו אופציה שכדאי להכיר. סיורים מודרכים בירושלים על גבי סגווי מאפשרים להגיע למגוון נקודות מעניינות, להנות מנופים עוצרי נשימה ואף כוללים טעימות יין וכו'. מדובר בכלי בטיחותי למדי (למרות המראה החיצוני), המתאים לקבוצות בכל הגילאים. שכונת משכנות שאננים הינה השכונה הראשונה שנבנתה מחוץ לחומות העיר העתיקה, והסיור בה מאפשר להכיר את ימיה הראשונים של ירושלים המערבית.

טיולי אופניים בירושלים

עבור קבוצות גדולות, ניתן לבחור גם טיולי אופניים מושקעים. סיורים בירושלים על גבי אופניים מאפשרים להגיע מגוון מוקדים מעניינים בעיר: העיר העתיקה, משכנות שאננים, השוק, עמק המצלבה, מרכז העיר, כנסת ישראל. למעשה במסגרת טיול כזה ניתן "לתפור" את העיר לאורכה ולרוחבה ואף לסיים בארוחת ערב מפנקת לכל הקבוצה.

סיור בשכונות החרדיות

סיור מרתק המאפשר הצצה אל תוך עולמן של קהילות חרדיות סגורות. כיצד חיים בקהילה חרדית? איך מתנהלת משפחה חרדית? מהו מקומה של הקהילה בחיי היומיום? רק אחרי שמבינים את המציאות בשכונות הללו, ואת הרקע שלהן, מתחילים להתחבר לאנשים המיוחדים שפוגשים ברחוב. סיור מומלץ מאד שניתן לקיים בכל ימות השבוע, רצוי באופן רגלי.

סיור קולינרי

כאמור, סיורים בירושלים כמעט תמיד יעברו דרך מסעדות ותיקות שהפכו עם השנים למוסדות של ממש: מסעדת "טעמי", "רחמו", "עזורה" ועוד. עבור מי שמתכנן יום גיבוש לפרטי פרטים, ניתן לתאם מראש סיור קולינרי המתמקד בתחום מסוים, למשל חומוסיות או מסעדות עם מאכלי עדות. דרך ההיסטוריה של המסעדות, ניתן ללמוד רבות על ההיסטוריה של העיר, ועל הדרך להנות מארוחה משובחת.

לטייל עם חברות המתמחות בימי כיף

בשונה ממדריכים ותיקים ומומלצים, ישנן חברות הדרכה המתמחות בהפקת ימי כיף. היתרון הגדול של חברות אלו הוא בהפקת ימי כיף מא' ועד ת' כולל הסעות בתוך העיר, תיאום מסעדות, אטרקציות, לו"ז חכם והתאמה מלאה לצרכים שלכם. סיורים בירושלים יכולים להיות ארוכים ומתישים או מפתיעים, רעננים וממוקדים! מה שכן, זהו המקום האידיאלי לגבש את הצוות שלכם. זה הזמן להזמין את הסיור המושלם.

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה