סיוע לניצולי שואה עם חסדי נעמי



בישראל עדיין חיים מעל למאה אלף ניצולות וניצולי שואה, ורבים מהם מתקשים לסגור את החודש וחסרים את ההכנסה הנדרשת על מנת לחיות בכבוד וללא דאגות פיננסיות. עמותת "חסדי נעמי" פועלת בתחום הן על מנת לגייס תרומות עבור הניצולים, והן במסגרות של חלוקת סלי מזון ומצרכים בסיסיים.

"חסדי נעמי" היא עמותה לנזקקים אשר פועלת ברחבי הארץ כבר מאז אמצע שנות השמונים, ומסייעת לעשרות אלפי משפחות ומאות אלפי בני אדם מדי שנה. אחת האוכלוסיות בהן מתמקדת העמותה היא זו של ניצולי השואה, להם היא דואגת הן לגיוס תרומות והן לחלוקת מצרכים וסלי מזון.

 

לדעת שתורמים לאנשים הזקוקים לכך ביותר

אחד הערוצים המרכזיים באמצעותם מסייעת כאמור עמותה לנזקקים דוגמת "חסדי נעמי" היא באמצעות גיוס כספים ותרומות. בפרט, תרומה לניצולי שואה – אחת האוכלוסיות הזקוקות ביותר לסיוע בישראל. מערך גיוס התרומות של העמותה, כמו גם מערך ההתנדבות הפעיל ורחב ההיקף שמפעילה העמותה, מבטיחים כי כל שקל שייתרם ינוצל בצורה טובה וצודקת, יגיע לידיהם של קשיש או קשישה ניצולי שואה. במציאות של ימינו, זה לא טריוויאלי כלל – בישראל ובעולם כולו פועלים כל כך הרבה ארגונים ומיזמים, ורבים מהם מתיימרים להציג עצמם כעמותות לנזקקים המחויבות לעשות רק טוב. אך בפועל, חלק ניכר מכספי התרומות המגויסות אינו הולך בסופו של דבר למקומות אליהם היו התורמים רוצים שילכו.

כאשר תורמים לארגון וותיק, מוכר ומוערך בישראל, כמו עמותת חסדי נעמי, אנחנו יכולים להיות שקטים, סמוכים ובטוחים כי כספי התרומות שלנו הלכו למקומות עבורם באמת ייעדנו אותם – האנשים הזקוקים להם יותר מכל.

 

אפשרויות רבות גם להתנדבות

מלבד מקור אמין ומומלץ לתרומות באופן כללי ותרומות לניצולי שואה בפרט, מציעה עמותת חסדי נעמי גם אפשרויות התנדבות המספקות הזדמנות לתרום מהזמן והמאמץ שלנו, לטובת נזקקים שבאמת ירוויחו מכך. העמותה מפעילה מערך התנדבות רחב היקף אשר פועל באזורים שונים בארץ, וכבר נעזר באינספור מתנדבות ומתנדבים לאורך השנים.

חלק ניכר מההתנדבות בעמותה כולל חלוקה של מוצרי המזון השונים לכדי סלים וחבילות, ולאחר מכן חלוקה של אותם סלים למשפחות נזקקות ובפרט לניצולי שואה. אין הרגשה מספקת יותר מאשר לעבוד בסביבה דינמית ונעימה, עם אנשים רבים נוספים המעוניינים לעזור ולתרום בדיוק כמוך, ולזכות לראות את החיוך על פניהם של האנשים המקבלים ממך את אותו סל מזון חשוב כל כך. אם יש התנדבות עם ערך מוסף משמעותי ביותר – זו דוגמה מצוינת לכך.

 חסדי נעמי

עמותת "חסדי נעמי" זקוקה לכמה שיותר מתנדבים לאורך השנה, מכיוון שהיא תומכת באופן חודשי וקבוע במעל לעשרים וחמש אלף משפחות שונות, ובנוסף בנזקקים ומשפחות רבות נוספות אשר אינן זקוקות לתמיכה קבועה ושוטפת, אך כן צריכות סיוע מדי פעם. המתנדבות והמתנדבים הם הכוח המאפשר לעמותה להמשיך ולתמוך בכל כך הרבה בני אדם בארץ מדי חודש, ולהרבות כך בטוב בעולם…

 חסדי נעמי

ימי מלחמת חרבות ברזל

ב7.10.23 מדינת ישראל התעוררה ליום שחור. כל אזרחי המדינה ראו את הזוועות שהתחוללו בדרום הארץ ומיד נרתמו לעזור. המצב המורכב במדינה הביא איתו התגייסות רחבה מאוד של כל הציבור לטובת החיילים, המילואימניקים, תושבי הדרום ועוטף עזה. כאשר כולם עסוקים בסיוע למי שמגן עלינו ונמצא בקו החזית, אסור לשכוח את ניצולי השואה, עם ראו וחוו כבר זוועות. חסדי נעמי ממשיכים לתמוך בניצולי שואה ולסייע להם גם בימים קשים אלה. יחד עם זאת העמותה מובילה פרויקטים ייחודים עבור תושבי החזית והחיילים.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה