סוצ'י- היעד החם של הארץ הקפואה



בואו נשחק משחק אסוציאציות קטן- מה אומרות לכם המילים 'חופשה ברוסיה'? אם דמיינתם מיד שלג, התחפרות במעיל פוך ואף אדום, כנראה שאתם לא מספיק בעניינים והשורות הבאות הן בשבילכם:

Pixabay

בשנים האחרונות עיירת הקיט הרוסית סוצ'י הפכה לאחת הכוכבות הגדולות בשמי התיירות, עם מיליוני מבקרים מכל העולם שמגיעים לנפוש בה. בשונה מהאקלים הרוסי האופייני, סוצ'י ששוכנת לאורכו של הים השחור מאופיינת במזג אוויר סובטרופי שמעניק לה חורף קצרצר וחודשי קיץ ארוכים וחמים. מה זה אומר בפועל?  שאפשר להנות מדילים לסוצ'י לאורך כל השנה, בהתאם לסוג החופשה המבוקשת- בחודשי החורף דילים לסוצ'י יציעו לכם טיסות ובתי מלון בסמוך לאתרי הסקי המעולים והידועים, ובחודשי הקיץ תוכלו להנות מהחופים ומשלל ואטרקציות שמתאימות לכל המשפחה.

התיירות בסוצ'י היא הענף הכי מושקע ומתוקצב, עוד מאז שאירחה את אולימפיאדת החורף ב2014 והמונדיאל ב2018.. אז בין אם אתם מתכננים להגיע בחורף או בקיץ, בזוג או עם המשפחה, דילים לסוצ'י יסדרו לכם טיסה ומלון וישאירו לכם לבחור רק איפה לבלות קודם- מלבד אתר הסקי האולימפי עם כל הציוד המשוכלל, בעיר עצמה יש פארק אקסטרים, החלקה על הקרח, וחופים צלולים ומזמינים שבהם ניתן להנות מספורט ימי. באטרקציות הרגועות יותר אפשר למצוא שפע של פארקים וגנים לבילוי רומנטי או משפחתי, אקווריום גדול ואטרקטיבי, אתרים היסטוריים יפהפיים וכמובן- מגוון אתרי ספא. סוצ'י כידוע נחשבת כעיר נופש ומרגוע, וגם המקומיים נהנים להגיע ולהירגע בבילוי במתקן ספא מפנק, בדיוק כמו שפוטין בעצמו נהג לעשות בעבר.

ומה בין לבין? בסוצ'י תוכלו למצוא שפע של מסעדות ובתי קפה מצוינים שיגישו לכם ארוחות טריות מן הים או מהמטבח הרוסי והקווקזי, נמל גדול, טיילת מזמינה וקזינו מהודר שיבטיח תעסוקה לשעות הלילה.. ועבור אלו מכם שהאטרקציה הכי נחשבת בעיניהם זה השופינג, גם פה אין מה לחשוש. ברחבי העיר פרוסות חנויות מותגים, חנויות מקומיות ושווקים, ומספר קניונים שבקלות יסדרו אתכם לכמה שעות טובות.

דילים לסוצי במגוון תאריכים לחצו עכשיו ותהנו.

אז אחרי שהבנתם שברוסיה אפשר לבלות גם אחרת, בואו לגלות את סוצ'י במרחק של שעתיים וחצי טיסה בלבד!


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה