סוכן ביטוח – מדוע צריך אותו ?



pexels.com

בעידן האינטרנט, תפקידו של סוכן ביטוח יכול להיראות אולי כמיושן וכבר פחות שייך לזמנים בהם אנו חיים – בכל זאת, מי שרוצה לעשות היום ביטוחי רכב , ביטוח חיים (או כל ביטוח אחר) יכול פשוט להיכנס לאתר של חברת הביטוח המועדפת עליו, לבחור בפוליסה המתאימה ולבצע הזמנה אונליין.
אבל, כאן יכולות לעלות שאלות כמו: האם אכן מדובר בפוליסה הטובה ביותר? האם כל פרטי הפוליסה מובנים? האם אותו אדם יודע בכלל להגדיר את הצרכים הפרטניים שלו מאותו הביטוח וגם להבטיח את קבלת המענה הטוב ביותר על ואתם הצרכים?
מי שלא בטוח בכך, חשוב מאוד שהוא לא יוותר על סוכן ביטוח – ובמאמר הזה ננסה להבין את חשיבות התפקיד שלו גם בזמנים בהם אנו חיים.

אפשרות לבחירת הפוליסה המתאימה ביותר

כשאתם פונים לחברת ביטוח או נכנסים לאתר שלה על מנת לרכוש פוליסת ביטוח מסוימת. אתם למעשה מצמצמים את האפשרויות אך ורק לפוליסות אותן היא מציעה. סוכן ביטוח לעומת זאת, אינו מחויב לחברת ביטוח מסוימת ומהסיבה הזאת, הוא יכול להקשיב לדרישות ולצרכים שלכם ולהתאים לכם בהתבסס על כך לפוליסה הנכונה והמשתלמת ביותר בעבורכם.

אתכם גם בהמשך הדרך

סוכן ביטוח ימשיך לצעוד אתכם גם בהמשך הדרך. כלומר אחרי שהוא הכיוון אתכם לעבר פוליסת ביטוח מסוימת והשלמת את רכישתה, הסוכן לא יסיים את תפקדו ויעלם.
הוא יהיה זמין עבורכם גם במקרים שיהיה צורך להטמיע שינויים בפוליסה הנוכחית, גם אם יעלו שאלות או שיהיה צורך לבצע בדיקות שונות.
סוכן הביטוח גם יהווה כתובת גם לכל פוליסת ביטוח אחרת – בעתיד הרי יכולים לעלות אצלכם דרישות וצרכים לפוליסות ביטוח אחרות וחשוב שתהיה לכם כתובת מסודרת לפנות אליה בנושא זה.

שמירה על זמינות גבוהה

לרוב, סוכני ביטוח מקפידים להעניק ללקוחותיהם יחס אישי וכחלק מכך, גם מקפידים לשמור על זמינות גבוהה – יש גם סוכנים אשר זמינים טלפונית עבור הלקוחות שלהם לאורך כל שעות היממה.
כך שאם תעלה בעיה, או שתזדקקו לפתרון אשר אינו סובל דיחוי תוכלו לדעת שיש לכם כתובת אמינה אליה תוכלו לפנות וגם לקבל פתרון – כמובן, שבשביל ליהנות מהתועלת הזאת, קיימת חשיבות גבוהה לבחור את סוכן הביטוח בתבונה ולוודא שאכן מדובר באיש מקצוע שירותי ואמין.

כאשר עולה הצורך להגיש תביעת ביטוח

סוכן ביטוח יכול להוות ככתובת הנכונה גם במקרה בו עולה הצורך להגיש תביעת ביטוח.
סוכן ביטוח יוכל לסייע לכם בהליך הגשת התביעה, להסביר לכם מה אתם צריכים לעשות, כדאי מומלץ לכם להתנהל – ובחלק מהמקרים, הוא גם ידע להגיד אם בכלל קיימת עילה להגשת אותה התביעה.
הודות לסוכן הליך הגשת התביעה יכול להיות הרבה יותר יעיל ומהיר.

לסיכום, בעידן בו אנו חיים אין ספק שהרבה יותר פשוט ומהיר לקנות פוליסת ביטוח מחברת ביטוח וזאת דרך רשת האינטרנט – בהליך מהיר של לחיצה על מספר כפתורים.
ואכן, עבור רוב האנשים השיטה הזאת תדבר ותראה כמתאימה יותר.
יחד עם זאת, יש גם אנשים אשר זקוקים לעזרה ולידיעה שיש איש מקצוע מנוסה לצידם, אשר יכול לסייע להם להבין את מלוא הדרישות והצרכים שלהם וכחלק מכך, גם להתאים להם את הפוליסה הנכונה ביותר.
כך יוצא שההמלצה היא שכל אחד יעשה את השיקולים שלו ויקבל בסופו של דבר החלטה נבונה, אם לפנות לסוכן ביטוח או לבצע את רכישת הפוליסה באופן עצמאי ובצורה פשוטה (כמובן, שגם לסוג הביטוח הנדרש יכול להיות השפעה על הבחירה).


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה