סובארו – XV ליהנות מכל העולמות



רכב פנאי ושטח קלאסי עם ביצועים גבוהים

- https://www.netcarshow.com/

כביש מהיר, כביש מפותל, נהיגה בעיר או נסיעה בשטח, היום כבר לא צריך להתפשר וניתן ליהנות מכל העולמות, כזהו הוא רכב הפנאי סובארו XV. סובארו XV הוא רכב 4X4 מפואר, תנוחת הישיבה הגבוהה מעניקה בטחון רב ומאפשרת שדה ראייה מעולה, הנסיעה חלקה ונעימה גם בדרכים משובשות.

הנסיעה החלקה בכל תנאי שטח מתאפשרת בשל השילוב הנהדר שבין מערכת ההנעה הסימטרית  AWDשמחלקת את הכוח בצורה סימטרית בין הגלגלים, מרווח גחון גבוה ביחס למתחרים וצמיגים רחבים בעלי חתך נמוך שמאפשרים לרכב לכבוש כל פנינת טבע מאתגרת שרכבים מתחרים לא יוכלו לחוות.

סובארו לא הסתפקו בזה, פונקציית ה-X mode  נוספה לדגם והיא עושה פלאים ליכולת השטח הטובה מראש של רכבי סובארו ה-XV ומאפשרת לנהגים לנהוג  בסיבוב חד ולצאת ממנו בבטיחות וביציבות רבה.  הרכב מצוייד במנוע בוקסר הידוע של סובארו, שבו הבוכנות נעות זו מול זו במישור אופקי. סובארו מחויבת למנוע הבוקסר כבר מעל מ-50 שנה, בשל היתרונות הרבים שלו על סוגי מנועים אחרים, המעניקים לכלי רכב אלו עמידות וביצועים יוצאי דופן.

סובארו xv אידיאלי למשפחה המטיילת
סובארו xv 2020 כמו  הדגם משנת 2019 הוא רכבי פנאי המתאים במיוחד למשפחות. החלל הפנימי מאפשר נוחות ישיבה גבוהה עם מרווח נדיב לרגליים, כך שניתן ליהנות מחוויית נסיעה גבוהה ולהתפעל מהשקט ונסיעה הגוברת על כל מהמורה בצורה חלקה.
למשפחה המטיילת זהו רכב אידאלי שניתן לאסוף בזמן הנסיעה בו חוויות משפחתיות והכל  בבטיחות מרבית.

צריכת הדלק ב סובארו xv

צריכת הדלק בנסיעה בין עירונית היא כ-17 ק"מ לליטר, בנסיעה עירונית 11.4 והצריכה הממוצעת היא כ-14 ק"מ לליטר. נפח מיכל הדלק הענק בין 63 הליטרים מאפשר נסיעה של מעל ל-800 ק"מ במיכל בודד אחד, כך תוכלו לתור את הארץ בקלילות ובהנאה רבה.

בטיחות 5 כוכבים

בסובארו מאמינים בהקדמת תרופה לתאונה, זוהי השקפת עולם שאומרת כי עדיף לצייד את הרכב במערכות בטיחות מתקדמות שימנעו מצב של תאונה מראש. כלומר נקיטת מאמצים כדי שהתאונה הבאה לא תתרחש כלל.

השקפת עולם הזאת מביאה ליצירת מערכת EyeSight שהיא כמו זוג עיניים נוספות שסורקות את הכביש ומתריעות על כל מצב שעלול להיות מסוכן. מערכת EyeSight משתמשת בשתי מצלמות בו זמנית  בכדי לקבל תמונה תלת ממדית צבעונית ומדויקת  המתקרבת ביכולתה לזו של העין האנושית ומאפשרת שימוש בתמונות בכדי לקבוע בצורה מדויקת את הצורה, המהירות והמרחק של העצמים שמולה. המערכת מזהה לא רק כלי רכב אלא גם אופנועים, אופניים והולכי רגל. כשהמערכת מזהה סכנה אפשרית, היא מזהירה את הנהג ואף מפעילה באופן אוטונומי את הבלמים במידת הצורך כדי למנוע תאונה. המערכת גם נותנת התרעות שונות כמו התרעת רכב בשטח מת, התרעה על סטייה מנתיב הנסיעה, התרעת רכב עוקף בנתיב מקביל, בקרת שיוט אדפטיבית ואורות גבוהים אוטומטיים. מפרט הבטיחות כולל גם שבע כריות אוויר, תאורת בלימת חירום, מערכת בקרת יציבות, בקרת משיכה ומערכת סיוע בבלימת חירום.


בזכות מערכות הבטיחות המתקדמות SUBARU XV עם רמת גימור 2.0 זכה בפרס הבטיחות לשנת 2019 של ארגון HIS - הארגון לבטיחות בדרכים האמריקאי של חברות הביטוח, אשר העניק לו גם דירוג גבוה של 5 כוכבים במבחני ריסוק וביכולת להימנע מתאונה חזיתית.

לסיכום
לאלו מכם המחפשים את השילוב המושלם של רכב משפחתי מפנק בעיר, עם עוצמה, קשיחות ויכולת עבירות יוצאת דופן בשטח, ימצאו את מבוקשם בסדרת רכבי סובארו ובמיוחד בדגמי XV של החברה. רכבים אלו זכו בחוות דעת חיוביות ביותר בסקירות מקצועיות בענף הרכב עם דגש על אמינות, בטיחות וביצועים מעולים.

לקניית רכב חדש של חברת סובארו אתם מוזמנים להכנס לאתר

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה