סדנאות מעניינות לנשים לכל אירוע



אי אפשר להסביר את הכוח העצום שיש לחבורת נשים שנפגשות; לפתע הכל רגוע יותר, נעים יותר, מצחיק יותר. יש משהו כמעט מאגי בשלווה שחבורת נשים משרה זו על זו. אולי בגלל זה אנחנו מנצלות כל הזדמנות שיש לנו, בכדי להיפגש עם הנשים שאנחנו הכי אוהבות בחיינו. אם הגעת לכאן, כנראה שממש בקרוב את עומדת לארח או להשתתף באירוע שכזה, ומתחשק לך להוסיף רובד נוסף לאירוע. בדיוק בשביל זה, ישנן סדנאות מעניינות לנשים שיוכלו לשדרג את האירוע עד מאוד, ולהעניק ערך ועניין רב לכל המשתתפות.

pixabay

שתי סדנאות מעניינות לנשים שיהפכו את האירוע לבלתי נשכח

איך את עם תכשיטים? ושאר המשתתפות באירוע? במידה ואת והן בעניין, יש לנו הצעה לשתי סדנאות מעניינות לנשים ששווה לך לשקול לשלב באירוע:

 

  • סדנת בופה תכשיטים – נשמע טעים? תאמיני לנו, זה מרהיב יותר משאת חושבת! מה שאת צריכה לדעת זה שהסדנה מיועדת לקבוצות קטנות של עד 10 נשים והיא אורכת כשעתיים. כעת אפשר להמשיך; במסגרת הסדנה מוקם 'בופה' חרוזים על השולחן המורכב מחרוזי עץ, אקריל, זכוכית, אבן, מתכת, וכמובן תליונים שונים ומיוחדים. כל משתתפת ניגשת אליו ואוספת את החרוזים שמושכים אותה, ללוח תכנון מיוחד ששומר עליהם מאוגדים. כך, כל אחת יכולה ליצור את השרשרת המעניינת שלה!
  • סדנת ערכות – זוהי סדנה שמתאימה לקבוצת נשים גדולה יותר, ונחשבת סדנה לבת מצווה פופולארית במיוחד. במסגרת הסדנה נלמדות טכניקות מעולם התכשיטנות, עובדות עם מתכות יקרות (למשל חרוזי קריסטל, שרשראות עדינות בציפויים של כסף וזהב, ועוד). הסדנה נקראת 'סדנת ערכות' מכיוון שכל אחת מקבלת ערכה מוכנה ליצירת תכשיט אחד על פי חרוזים שנבחרים על ידי המדריכה מראש. לאחר מספר הסברים, מפוזרות על השולחן ערכות רבות וכל אחת יכולה לבחור את זו שמושכת אותה מבחינת הצבעים, הצורות, המרקמים ועוד, וכך ליצור את התכשיט המושלם עבורה.

 

במסגרת הנשית והיצירתית הזו, נוצרים קשרים חדשים ומתעמקים קשרים קיימים וכולן יכולות ליהנות יחדיו מהעשייה המשותפת. בתום הפעילות, כל אחת מקבלת את התכשיט שיצרה בעצמה, כך שזו גם דרך נפלאה להעניק להן שי אישי ובעל ערך אותו יוכלו לנצור ולהיזכר בכל פעם מחדש באירוע המשמח שחוויתן יחדיו. אכן, אלו סדנאות מעניינות לנשים שיש בהן הרבה יותר!

 

מתלבטת? בואי להתלבט איתנו!!

הפרמטר הראשון אותו יש לקחת בבחירת סדנאות מעניינות לנשים הוא קודם כל מספר המשתתפות, שכן הוא עלול לבטל את האפשרות של סדנה מסוימת. לאחר מכן, תוכלי לבקש פרטים נוספים אודות סדנאות נוספות, ולנסות להבין יחד עם אשת המקצוע – איזו סדנה היא המתאימה ביותר עבור האירוע שלך. בין אם מדובר על סדנה לבת מצווה או סדנה לאירוע גיבוש בעבודה, ניתן למצוא בקלות את הסדנה הנכונה שלא רק תשדרג את האירוע, אלא גם תעניק לו ערך של ממש.

 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה