סברס ציוד קמפינג ושטח מקצועי



כמה מרגש להתכונן לקראת טיול שטח עם לינה תחת כיפת השמיים. החיבור לטבע, הנופים והשקט מהברדק העירוני- כל אלה מרפאים את הנשמה ומעלים חיוך על הפנים. אבל אם כבר יוצאים לטיול קמפינג איכותי, חשוב לדאוג להצטייד מראש בכל ציוד השטח המקצועי ביותר שניתן להשיג. בסברס, חנות לציוד קמפינג, יש את כל מה שאתם צריכים, וגם את מה שלא ידעתם שאתם צריכים.

pixabay

יוצאים לשטח

אין כמו טיול בחיק הטבע. טוב, אולי אין כמו טיול בחיק הטבע כשיש את כל הציוד המתאים. אם אתם יוצאים לטיול עם קמפינג, יש לדאוג להצטייד בכל הציוד ההכרחי. מגוון אוהלים מחכים לכם באתר של סברס, והבחירה תלויה גם בתקציב אך גם בסדר גודל של האוהל הנדרש. כמובן, אוהל זוגי יעלה פחות מאוהל קבוצתי, שיכול להכיל עד 8 אנשים. אם אינכם מיומנים בפתיחת אוהלים ומעדיפים להימנע מהתקנה מסורבלת, ישנם גם אוהלי פתיחה מהירה, בעלות של עד אלף שקלים, כאשר האוהלים איכותיים ומחזיקים שנים. אם אתם מתכננים טיול ביער ובונים של צל בין שני עצים, תוכלו אפילו לקחת ערסלים ממותגים לתלייה נוחה וקלה, שלא עוברים את טווח מאתיים השקלים. עבור אלה שלא חפצים בערסלים, ישנם שקי שינה מבודדים חום וקור הזמינים לכם באתר של סברס.

ציוד קמפינג

בחירת ציוד קמפינג איכותי יעלה משמעותית את איכות הטיול ואת חווית הקמפינג עצמה. לרשותכם מגוון ענק של ציוד קמפינג הנחוץ לטיול מושלם. במקום לסחוב את הסכו"ם וכלי הבית כל הדרך באוטו, תוכלו לרכוש ציוד ייעודי של כלי בישול מפלסטיק וסיליקון קשיח, כפות שטח שהן גם מזלג וגם סכין, ואפילו תבניות ביצים שיחסכו לכם הרבה נייר כסף. כמו כן, תוכלו למצוא כסאות שטח לקמפינג המעניקים תמיכה לגב ומאפשרים להימנע מישיבה כפופה על מחצלת. בכל זאת, אנחנו לא נעשים צעירים יותר.

הקפידו על שתייה, בסטייל

חשיבותה של שתייה במהלך שהייה בחוץ ידועה לכל, אך שתייה בתנאי שטח מצריכה הכנה מיוחדת. מלבד שלוקרים לשתיית מים שהופכים את השתייה לנגישה ונוחה, תוכלו להתחדש בערכות קפה איכותיות, הכוללות גם גזיות לשטח במחירים אטרקטיביים. ערכת קפה הכוללת גזיה, בלון ופינג'ן ניתן להשיג באזור של שלוש מאות שקלים בלבד.

מקלים על עצמנו

ואם שתייה מרובה זה חשוב, כנראה שהליכה נכונה היא המפתח לטיול מוצלח. לא משנה אם מדובר במסלול קל יחסית עם הילדים או טראק מאתגר וארוך, נעלי טיולים נוחות ואיכותיות הן בגדר הכרח ברשימת ציוד לטיולים. ניתן להשיג נעליים נוחות המאפשרות הליכה מרובה מבלי לסבול מכאבי גב או רגליים, או להצטייד בזוג מקלות הליכה המקלים משמעותית על העליות ומאפשרים ירידה בטוחה בירידות. אם מתוכננות הליכות בלילה או במקומות חשוכים כמו נקיקים ומערות, וודאו כי יש ברשותכם פנסי ראש עם סוללות מלאות, ומשקפות במידת הצורך. הקפידו לארוז את ציוד השטח במזוודה גדולה שלא תכביד עליכם, וארזו אותו בצורה חכמה ויעילה. כעת כל שנשאר לעשות זה לרכוש את הציוד הטוב ביותר לקמפינג בחנות של סברס, ולאחל לכם טיול מהנה. 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה