נתקעתם באמצע הדרך? שירות גרירת אופנועים בדרך אליכם



אופנועים הם הרבה יותר מאמצעי תחבורה, עבור בעליהם; הם תשוקה, אורח חיים. אבל כשקורה משהו לא צפוי, תקלה למשל או תאונה, אתם עלולים להיתקע ולמצוא עצמכם זקוקים לעזרה.

pexels

שירותי גרירת אופנועים חייבים להיות זמינים לכם בשלוף, בדיוק למקרים כאלו. אם איכשהו עדיין לא שמרתם מספר טלפון של שירות מקצועי שכזה, הרי שזה בדיוק הזמן לעשות זאת!

 

ואם אתם מאמינים שלכם זה לא יקרה, נזכיר שעם כל האהבה האדירה לאופנועים, לעתים לחיים יש תוכניות אחרות עבורנו. שמרו על זהירות וערנות, חפשו שירותי גרירה מעולים שיגיעו עד אליכם ויסייעו לכם להמשיך בדרככם בבטחה.

 

באילו מקרים שירותי גרירת אופנועים יהיו נדרשים?

בין אם מדובר בפנצ'ר, תקלה במנוע או תאונה חמורה, אופנועים אינם חסינים לבעיות שפוקדות כלי רכב על 4 גלגלים. הצורך בשירותי גרירת אופנועים עשוי לנבוע ממצבים בלתי צפויים אלה או פשוט מהצורך להעביר אופנוע ממקום למקום. למשל לצורך מכירה או העברה למגרש הגרוטאות כאשר כלי הרכב סיים את חייו. באותו הקשר, הנה כמה דברים שכדאי שתדעו על שירותים אלו:

 

  • ההבדל בין גרירת רכב ואופנוע - בניגוד לשירותי גרירה לרכב, שירותי גרירה לאופנועים דורשים ציוד ומומחיות משלהם. ספקי השירות חייבים לוודא שהאופנוע מאובטח כראוי מבלי לגרום לנזק כלשהו בזמן ההעברה, שכן מדובר בכלי רכב קטן וקל משקל.
  • גרירת חירום - גרירת חירום היא שירות מידי המופעל כאשר האופנוע מתקלקל או מעורב בתאונה חלילה. שירות מקצועי ואמין יהיה זמין בדרך כלל 24/7 ואחד מערכיו יהיה הגעה מהירה ככל האפשר לשטח, כדי להבטיח שהאופנוע יגיע בבטחה ובמהרה למוסך מתאים.
  • הובלת אופנועים - במצבים שאינם חירום, כגון הובלת אופנוע לבעלים חדש, לתערוכה, תחרות או אפילו למגרש הגרוטאות, שירותי הגרירה יעמדו לשירותכם גם כן. זו דרך להבטיח שהאופנוע יועבר בשלמותו ללא פגע אל היעד.

 

להבטיח שהאופנוע שלכם יגיע לידיים טובות

כאמור, אופנועים הם דרך חיים עבור בעליהם. לכן, אין פלא שרובם יעשו הכל כדי לוודא שבכל מצב שהוא – בין אם הגעה למוסך או כאשר עולה צורך להזמין גרירת אופנועים ואפילו רק עבור בדיקה שגרתית, האופנוע יהיה בידיים הטובות והמקצועיות ביותר. כדי לוודא זאת, מומלץ לבצע סקר שוק מקיף ואם אפשר, להצטרף לקהילות אופנוענים בהן תוכלו לקבל המלצות מרוכבים אחרים.

 

שילוב בין מהירות, מקצועיות ואמון

הטיפ האחרון שנוכל לחלוק אתכם, הוא לחפש תמיד שירות גרירת אופנועים המאזן בין מהירות תגובה, מקצועיות ואמון מול הלקוח. בדקו את הזמינות שלהם, הביטוחים והרישיונות הנדרשים וכמובן, לעיין בביקורות של לקוחות אחרים. רק כך תהיו בטוחים במאת האחוזים שהבייבי שלכם בידיים טובות, ושלא משנה מה יקרה על הכביש – יש לכם גב בכל מצב. נסיעה בטוחה!


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה