ניקיון ספות בירושלים – מה חשוב שתדעו



הספות שלנו בבית הם חלק נכבד וחשוב בבית. כשאנו נכנסים לבית, אנו רואים לפנינו ישר את הסלון, ולכן חשוב מאוד שהספה שלנו תהיה נקייה מכתמים כך שיהיה לנו כיף להסתכל עליה, לשבת עליה, ובכלל שתהיה אווירה של ניקיון בבית, עם ריח טוב.

canva

היום ניקיון ספות הם דבר חובה, ואפשר לעשותם בשני דרכים שונות: בניקוי עצמי וגם יש אפשרות להזמין חברת ניקוי ספות שתעשה עבורינו את העבודה. ניקוי ספות בירושלים באמצעות חברות מקצועיות יעלים לנו את כל הכתמים ויחזיר לנו את הסלון למצבו הקודם.

השקעה ברהיטים היא הוצאה כספית לא קטנה, כך שכאשר הספה שלנו מתמלאה בכתמים ומצטברת בלכלוך, דבר שקורה בכל מקרה עם הזמן, מצריך אותנו לניקיון של הספה.

אנחנו יושבים על הספה האהובה שלנו בסלון, צופים בטלויזיה יחד עם הילדים, פתאום לאחד הילדים נופל חתיכות של אוכל, או נשפך כוס שתיה, הספה מתלכלכת ונוצרים בה כתמים, שאם לא מנקים אותם מייד היא נספגת לתוך הבד ואחר כך קשה מאוד להוציא ממנה את הכתמים.

כמו שאמרנו, אנחנו יכולים לנסות לנקות בעצמנו את הכתם, לא תמיד נצליח במשימה, תלוי בסוג הכתם, ואנחנו גם יכולים לקרוא לחברת ניקיון שתעשה עבורנו את העבודה.

 

ניקוי ספות בירושלים ע"י חברת ניקיון

כמובן שחברות הניקיון הם הרבה יותר מקצועיות והחומרים שהם משתמשים הרבה יותר יעילים וחזקים ממה שיש לנו בבית. אם רוצים להזמין חברת ניקיון, אנחנו נחפש חברה בעלת וותק, מקצועית, אחראית ומשתמשת בחומרים חזקים ויעילים, עדיף בחומרים ירוקים, הידידותיים לסביבה, ומותאמים לסוג הבד של הספה שלנו. הניקוי מתבצע כמובן בבית הלקוח , וכולל ניקוי בקיטור אדים ושמפו. הניקיון הנ"ל הוא ניקיון עמוק ומצליח להוציא מהספקה את הלכלוך שבה. נוסף לזאת מוסיפים גם חומרי ניקוי ונטרול ריחות, יחד עם הסרת הכתמים, כדי לתת ללקוח את חווית הניקיון המלאה.

החומרים שבהם משתמשים הם חומרים ירוקים, שלא מזיקים לסביבה, ומשמידים כמעט את כל החיידקים שנמצאים בספה שלנו. כיוון שבספה מצטברים הרבה חיידקים, בקטריות ועובד, שאם הם לא נשאבים החוצה, הם גורמים להרבה אנשים שסובלים מאלרגיות לקרדית האבק להשפיע עליהם לרעה. הניקוי העמוק גורם לחיטוי ונטרול ריחות.

הניקוי של החברה שמגיעה אלינו אורך לפחות שעה, ולאחר מכן צריך לחכות לייבוש בין שמונה לעשר שעות.

אם אנחנו רואים שיש על הספה שלנו כתם שאנו לא מצליחים לנקות אותו לבד, כדאי מייד להתקשר ולהזמין חברה ניקיון טובה שתגיע אלינו בדרך כלל בין 24 ל-72 שעות מרגע ההזמנה.

כדאי לכם מאוד לעשות סקר ולבדוק ברשת על כל חברה לניקוי ספות בירושלים, כי השוק רווי בחברות ניקיון, כדאי לבדוק מאוד את הוותק של החברה, המקצועיות שלה, הממליצים שיש עליה וכו….

 

כל כמה זמן כדאי לעשות ניקיון לספות

ההמלצה היא לנקות את הספות שלנו אחת לשנה, תלוי באיזה מצב הספה נמצאת, יש כאלה שיכולים להרשות לעצמם לנקות גם פעם בשנתיים ואפילו שלוש, ולעומת זאת יש כאלה שצריכים לנקות אפילו פעמיים בשנה. אבל באופן כללי עדיף לנקות פעם בשנה.

 

איך אפשר לשמור על הספה שלנו מפני כתמים

אפשר וכדאי להשתמש בחומר דוחה כתמים שימנע מהם להיכנס לתוך הסיב של הבד. יש אפשרות גם לכסות את הספה עם כיסוי על מנת לשמור עליה מנפילת אוכל, שתן, זיעה וכו"… . כדאי גם להבריש את הספה אחת לשבוע, או לשאוב עם שואב אבק כדי שלא יצטבר אבק על הספה.

 

ניקיון הספות בשיטה עצמית

לא תמיד אנחנו יכולים לחכות עד שתגיע חברת ניקיון, יש כתם בספה, ואנחנו חייבים עכשיו לנקותו, לפעמים צריכים להגיע אורחים, לא נעים לנו עם הכתם שנוצר ואנחנו רוצים לנסות להסיר את הכתם בעצמנו. הכתמים יכולים להיות מכל מיני סוגים, אם זה כתם של פסטה עם רוטב עגבניות שנפל לילד, או כתם של דיו מעיתון שמסרב לרדת, כתם של טוש שהילד צייר איתו בטעות על הספה, כתם של שתן שברח לילד או בעל חיים בבית שעלה הספה ועשה צרכים. כל הכתמים האלה הם קשים לניקיון, אבל בכל זאת אנו נרצה לנסות להוריד אותם לבד.

דבר ראשון שנעשה הוא שאיבה של הכתם עם שואב אבק, פעולת השאיבה מונעת מהלכלוך המצטבר להישאר על הספה ולגרום לריח לא נעים. אם מדובר ברוטב אדום מהפסטה, יש לנקות את הכתם במים פושרים עם מגבון לח או עם מגבת רטובה ולשפשף בעדינות באזור הכתם. אם מבחינים שהכתם לא נעלם, אפשר להשתמש בקצף מיוחד לניקוי ריפודים.

 

סוגי ספות שונים וניקיונם

ספות בעלות ריפוד כותנה

ספות מבד כותנה קשה מאוד לנקות, לכן אם יש ילדים קטנים בבית, עדיף מראש לא לקנות ספת כותנה. אם כבר הספה התלכלכה יש לנקות אותה על ידי נוזל לניקוי כלים עם קצת מים פושרים.

ספות בעלות ריפוד קטיפה

חלק מספות הקטיפה יש בהן חומר דוחה כתמים, אם יש לכם ספה מבד כזה, ניתן להסיר את הכתמים כשהם עדיין טריים על ידי מטלית לחה.

ניקוי ספות מפשתן

ריפוד פשתן קל לנקות בעזרת נוזל לניקוי כלים ומים פושרים או תהמיל חומץ. כדאי מאוד לשאוב את הריפוד קודם לכן, גם באיזור החיבורים.

ספות ממשי וסאטן

בד זה הוא בד עדין מאוד, ואפילו אם נשפך טיפת מים היא עלולה להשאיר סימנים שלא ניתן להסיר במים אלא אך ורק בניקוי יבש. לא לנסות להבריש וכמובן לא לשפשף את המקום.

ספות מעור

ניקוי ספות מעור כולל שימוש חומרים מיוחדים המתאימים רק להם, ולעיתים יש צורך בשימוש בטכניקות מיוחדות. דבר ראשון יש לשאוב עם שואב אבק, כדי להיפטר מפירורים ומהאבק.

לאחר מכן מערבבים מעט מים וסבון ובאמצעות מטלית לחה מנגבים את הספה בעדינות. לאחר הניקוי במטלית הלחה, מנגבים עם מטלית יבשה. כדאי מאוד לקנות ספריי מיוחד שמנקה את ספת העור.

משפריצים על הספה מורחים בתנועה מעגלית בכל השטח של הספה, משאירים כ-10עד 15 דקות ולאחר מכן משפשפים בעדינות עם מטלית רכה ויבשה על שמקבלים מראה מבריק. כדאי לעשות את הפעולה הזאת כל כמה חודשים.אם רוצים להבהיר ספות עור מלוכלכות אפשר להשתמש בסודה לשתיה.מערבים כוס של מים מלוחים, מוסיפים 2 כפות סודה לשתיה מערבבים טוב ומנגבים את הספה עם מטלית לחה. כך העור מקבל ברק.

 

לסיכום

כפי שאתם שמים לב קיימים סוגים רבים של בדים, כל אחד זקוק לטיפול שונה. לפני שאתם קונים ספות כדאי לכם לבדוק מה נוח וכדאי בשבילכם, ואם אתם רוצים שהספה שלכם תישאר לאורך זמן אצכלם, כדאי לכם להשקיע מחשבה לפני שאתם קונים ספה לבית ולראות איזה סוג של בד כדאי שיהיה לכם בבית, כך למשל אם יש לכם ילדים קטנים שעלולים להכתים את הספות, עדיף לכם לקנות ספה שתוכל להתנקות בקלות וגם שאתם תוכלו לבדכם להוריד את הכתמים שנוצרו.

אבל תמיד יש לכם את האפשרות כמובן להזמין חברת ניקיון שתעשה עבורכם את העבודה, ובתהליך מיוחד שלהם תנקה לכם את הכתמים שנוצרו ושאתם לא הצלחתם להסיר.

וגם כמובן יש את האפשרות להזמין אותם פעם בשנה לתחזוקה שוטפת שתשמור לכם על הספה שלכם לאורך זמן.

 

 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה