ניסור בטון בירושלים – מה צריך לדעת וכמה זה עולה?



אחד המאפיינים הבולטים של העיר ירושלים הוא שיטת הבנייה שבניגוד לערים אחרות בישראל, מתאפיינת בהרבה מאוד אבן טבעית ובטון, שני מרכיבים שיוצרים את המראה הייחודי של העיר ומאפשרים לבנות בתים חזקים ועמידים.

 123rf

יחד עם זאת, לשימוש בבטון ובאבן חזקים כל כך, יש גם מגרעות שבאות לידי ביטוי ברגע שצריכים לשבור קיר או כשצריכים לפעור בו חור.

הבטון והאבן הופכים בין רגע למכשול בלתי עביר לאמצעים המוכרים שמחייב שימוש בכלים מתקדמים לקידוח וניסור בטון.

צריכים לפתוח פתח במבנה ולא בטוחים כיצד לעשות את זה? להלן הסבר וטיפים שנכתבו בשיתוף אתר 'פרו בטון' המבצעים עבודות קידוח וניסור בטון בירושלים, שיסייע לכם להכיר את הפתרונות ולהבין כיצד לבחור את בעל המקצוע המושלם במחיר הזול.

למה צריך לקדוח ולנסר בטון?

הצורך בשירותי ניסור וקידוח בטון עולה מתוך הרצון להסיר חלקי בטון באופן מבוקר ובעוד שבניגוד לקירות גבס ואפילו בלוקים שאותם ניתן לחדור באמצעות פטישון או מקדח רגיל, כדי לחדור את הבטון, יש צורך לעשות שימוש בכלים חזקים שיכולים לחדור אותו.

מאחר שבירושלים, מרבית המבנים עשויים בטון או אבן מאוד חזקה, שירותי ניסור וקידוח בטון בעיר הופכים לכל כך נפוצים, הן בעבודות פשוטות כמו קידוח להתקנת מזגן או קמין, להעברת צינורות וחשמל בקירות ועד לניסור בטון על מנת לפתוח חלונות, דלתות או כדי להרוס חלקים שלמים של קירות או תקרות.

כיצד מנסרים וקודחים בטון בירושלים?

עיקרון החיתוך והקידוח מתבסס על חיכוך של להבי מתכת. סיבוב מהיר של הלהבים האלה והצמדתם אל הבטון שצריך לחתוך, יוצר חיכוך שבסופו הבטון מתחיל להתפורר.

החדירה אל הבטון מתאפשרת הודות לציפוי של הלהבים בשכבת יהלום תעשייתי שהופכת את המסור או המקדח למאוד חזקים ועמידים, עד כדי כך שהם מסוגלים לחדור את הבטון בלי בעיה.

אמצעי הקידוח והניסור מגוונים וכוללים מקדחים ומסורים במבנה ומידות שונות שמותאמות לסוג העבודה כך שפתיחת מרזב לדוגמה, יכול להיעשות באמצעות קידוח פשוט בקוטר של שני צול, בעוד שקידוח לצורך הרכבת ארובה יהיה כבר עם מקדחים גדולים יותר בקוטר של 4 צול ויותר.

ניסור בטון לעומת זאת יתבצע בעזרת מסורים עגולים בקוטר משתנה שנקבע על פי עובי הבטון וככל שהבטון עבה יותר, כך צריך להיעזר במסור יותר גדול.

חשוב מאוד להתאים את סוג וגודל הכלי לעבודה המבוקשת ולוודא שלבעל המקצוע יש את הכלים והניסיון הדרושים לביצוע שלה.

מחיר ניסור וקידוח בטון בירושלים

העלויות של עבודות ניסור וקידוח בטון בירושלים נעות בין כמה מאות שקלים ועד לאלפים בודדים וכדי לקבל הערכת מחיר מדויקת, חשוב להבין מה טיב העבודה.

המחיר של קידוח בטון ממוצע בקוטר של שניים עד ארבע צול, עולה בממוצע מאות שקלים בודדים לכל קידוח.

עבודות ניסור עומת זאת מתומחרות לפי מטר עבודה וככל שהבטון יותר עבה והעבודה יותר מורכבת, כך המחיר למטר יעלה. המחיר הממוצע עומד גם הוא על כמה מאות שקלים למטר וככל שיש יותר בטון שצריך לחתוך, כך המחיר למטר ירד אך העלות הכללית תעלה.

אל העלויות האלה חשוב להוסיף גם את מחיר הריסוק והפינוי של הבטון.

לעבודות רבות אין מחיר אחיד ולכן חשוב להשוות מספר הצעות מחיר. בירושלים יש הרבה חברות שעוסקות בתחום כך שלא צריכה להיות בעיה למצוא מנסר מומלץ במחיר אטרקטיבי.

לעניין המחיר, חשוב מאוד לבדוק מה אתם מקבלים בכל הצעה כך שלא יוצר מצב שבו אתם מגלים לפתע שההצעה לא כוללת שירות מלא ושאתם נאלצים לשלם יותר. כמו כן מומלץ לחתום על הסכם עבודה ברור כדי למנוע הפתעות לא רצויות.

טיפים להזמנת חברה מקצועית לניסור וקידוח בטון בירושלים

מעבר להשוואת הצעות המחיר וחתימה על חוזה, חשוב לזכור שעבודות ניסור וקידוח אינן זולות ובנוסף, הן מלוות בסיכונים רבים.

לכן חשוב להזמין רק חברה שעומדת בתנאים הבאים:

  1. עבודה בטיחותית עם צוות מיומן שעובד על פי הנהלים ונעזר באמצעי בטיחות נדרשים.
  2. בדקו אם צריך להזמין קונסטרוקטור ואם לחברה שאתם פונים אליה יש אחד כזה.
  3. רצוי להזמין חברה שמנוסה בסוג העבודה הנדרשת, בעיקר בעבודות ניסור וקידוח מורכבות.
  4. בחרו חברה לניסור וקידוח בטון מירושלים. זה יהיה זול יותר בדרך כלל וכפי שהזכרנו בתחילה, לא חסרות חברות לקידוח וניסור בטון בירושלים והסביבה.
  5. תמיד כדאי לבקש רשימת ממליצים ואף להתקשר אל חלקם.

בסופו של דבר הפרוצדורה יכולה להראות מורכבת וממושכת אך זכרו שאנו עוסקים בתחום מורכב שלהזמנת בעל המקצוע יש חשיבות על מידת שביעות הרצון והמחיר שתשלמו עבור השירות.

הכותב הוא פליקס מאתר 'פרו בטון' המבצעים עבודות ניסור וקידוח של בטון בירושלים ובעוד מגוון ערים וישובים בישראל.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה