ניסור בטון בירושלים - מה חשוב לדעת לפני שמזמינים חברת ניסור בטון



אם אתם עומדים בפני ביצוע שיפוץ מסיבי שכולל עבודות בטון, דעו לכם כי בימינו הדבר יכול להתבצע במהירות ובצורה מדוייקת, מבלי שתזדקקו לפטישים כבדים. הדבר מתאפשר באמצעות שירותי ניסור בטון אשר ניתנים על ידי חברות שמתמחות בכך. גם בעיר ירושלים ניתן למצוא את השירות היעיל הזה ומייד תקבלו את כל המידע שחשוב שתכירו לפני שתתקשרו עם אחת החברות

freepik

ניסור בטון – במה בדיוק מדובר? ולמה זה כל כך כדאי?

כשמדברים על ניסור בטון מתכוונים למעשה לפעולה שבאמצעותה מבצעים חיתוך של בטון קיים וזאת באמצעות מסור דיסק ייעודי שמצופה באבקת יהלומים. שירותי הניסור משמשים לצרכי ניסור קיר לפתיחת דלת או חלון, חיתוך של קורות ומדרכות, פירוק רצפות, פתיחת פתח עבור עליית גג ועוד. היתרונות של פעולת הניסור הם דיוק רב בעבודה, משך זמן קצר של הפקת רעש ולכלוך, עבודה נקייה יחסית (המכשיר פועל באמצעות מים ללא אבק) ועלויות נמוכות יותר מאשר עבודה של מספר רב של פועלים ששוברים את הקירות על ידי פטישים וציוד שאינו מתאים.

 

חשוב לדעת כי קיימים גם שירותי קידוח יהלום שמבוצעים על ידי מקדחה מיוחדת בעלת קוטר צלחת משתנה שמצופה אף היא באבקת יהלומים, וזאת על מנת לקדוח בעוצמה דרך כל קיר או מבנה שעשוי מבטון. שירות זה מיועד לצרכי קידוח לתשתיות כגון לצנרת ביוב, חשמל, מיזוג אוויר בחדר הממ"ד ואף ליצירת פתח לקמין, מכונת או מייבש כביסה. קל בטון מציעה שירותי ניסור וקידוח בטון בירושלים במחירים נוחים. נסו אותנו.

 

הכנות מיוחדות לקראת ניסור בטון

אז הבנתם כי הדבר שהכי טוב לשיפוץ שלכם הוא ליצור קשר עם חברה שמציעה שירותי ניסור בטון בירושלים. מצוין! אך עליכם לדעת כי ישנן גם מספר דרישות שחשוב לדאוג להן טרם הזמנת השירות:

  • חיבור מים זמין – זאת מאחר ומסור הדיסק שנועד לנסר את הבטון חייב לקרר את עצמו באמצעות מים תוך כדי העבודה. המים משמשים גם לצרכי לכידת האבק הרב שנוצר והזרמתו ישירות לביוב.
  • חיבור חשמל – כפי שאתם יכולים לשער, מדובר במסור חזק ביותר שזקוק למקור אנרגיה גדול. ובמילים אחרות – חשמל תלת-פאזי. במידה ואין ברשותכם חיבור שכזה, דאגו ליידע על כך את החברה המבצעת על מנת שתגיע עם גנרטור מתאים.
  • מעבר נקי וחופשי – עבודה עם בטון היא מורכבת מאוד, גם כאשר משתמשים בציוד מתאים. על כן חשוב מאוד לדאוג לכך שיהיה מעבר חופשי לתנועה לעובדים. הדבר יקל עליהם את העבודה וגם יתרום לבטיחותם.
  • הגנה על מכשירי חשמל וריהוט – למרות שלא צפוי להתפזר לכלוך רב, עדיין העבודה עם הבטון והמים עשויה לפגוע בחפצים שונים ולכן חשוב להגן עליהם מבעוד מועד.

 

בנוסף, משום שהעבודות עשויות להרעיש במקצת, זכרו להודיע לשכנים מראש. בכל מקרה, מדובר ברעש קצר בהרבה מאשר עבודה עם פטישים.

 

כמה עולה לנסר בטון בירושלים?

המחיר עבור שירותי ניסור יהלום בירושלים, ובכלל, הוא לרוב בין 150 ל-200 שקלים למטר, כאשר ככל שהבטון עבה יותר, כך המחיר עולה (ניתן להזמין את השירות גם עבור בטון מזוין שמחוזק בברזל). במקרים בהם ניתן להסתפק במסורי דיסק רגילים (עבור בטון דק), המחיר יתחיל רק ב-150 שקלים למטר. במידה והמטרה היא ביצוע פתיחה מדוייקת בקיר (למשל, לצרכי יצירת חלון או דלת), המחיר בדרך כלל יהיה גבוה מהמחיר למטר.

 

 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה