המושג נופש בוטיק מתחבר אל עולם מלונות הבוטיק שהולכים ותופסים להם תאוצה בשנים האחרונות. יש אפילו רשתות אקסקלוסיביות של מלונות בוטיק כאשר המטרה והייחודיות של מלון בוטיק היא לספק לזוג המתארח חוויה רומנטית, רגועה ושלווה. שלא כמו במלון מסורתי המוני בו מתארחות גם משפחות עם ילדים לצד הזוגות, הרי שמלון בוטיק מיועד בעיקרו לזוגות ולא למשפחות.

סוגי נופש בוטיק בארץ

נופש בישראל בא לידי ביטוי בצורות שונות – בצימר, בקמפינג, בבית הארחה או בלינת שטח. אחת האפשרויות היוקרתיות יותר היא נופש בארץ במלון בוטיק. מלונות בוטיק פרוסים בכל רחבי הארץ. בצפון הארץ ובירושלים עומד לרשותכם מבחר מגוון ביותר של מלונות בוטיק וכל שעליכם לעשות הוא לבחור את המלון שמתאים עבורכם מבחינת התקציב ומבחינת התאריכים הפנויים. ובהקשר הזה נציין כאן טיפ חשוב מאוד והוא להזמין מבעוד מועד את התאריכים במלון הבוטיק המועדף עליכם. זאת משום שמלון בוטיק הוא קטן יחסית מבחינת כמות החדרים שבו, הוא מבוקש, ולכן נוצר מצב שתאריכים רבים תפוסים. כדי להיות שקטים ורגועים כדאי מאוד להזמין מראש חדר במלון בוטיק לתאריכים המועדפים עליכם. בייחוד אם מדובר על ימי סופ"ש או חגים – הרי שאז בכלל מומלץ מאוד להקדים ביותר את ההזמנה.

כרם ניהול בתי מלון בעמ

בוטיק בירושלים

מלונות בירושלים כוללים גם מלונות בוטיק ייחודיים ורומנטיים בסגנונות שונים. יש מלונות כפריים, יש מלונות עירוניים ויש מלונות משולבים. יש מלונות בקונספטים מיוחדים כמו למשל קונספט גותי או קונספט רוחני, וכל זוג יוכל בהחלט למצוא את הסגנון שמדבר אליו יותר. נופש בוטיק בירושלים מבטיח לכם אווירה קסומה ומיוחדת במינה.

מלונות בצפון הארץ

נופש במלון בוטיק במלונות צפן הארץ מספק לכם חוויה של טבע, מרגוע וכפריות. גם צפון הארץ, כמו ירושלים, שוררת בו הרוחניות. בירושלים זו רוחניות הקדושה ובצפון הארץ זו רוחניות הטבע. כך או אחרת זוהי הרוחניות שכובשת כאן ואם אתם מחפשים סופ"ש זוגי רוחני תוכלו לעשות זאת באחד ממלונות הבוטיק שבצפון הארץ. בגליל, בכינרת, ברמת הגולן או בחיפה ובכרמל – ממגוון סוגי מלון בוטיק שמחכים לכם.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה