נדל"ן ביוון - כמה דברים שחשוב לדעת, רגע לפני שקונים...



מי שמתלבט בנוגע להשקעה בקניית דירה, כדאי שיביט מעבר לים. כיום, יותר ויותר אנשים בוחרים לבצע השקעת נדלן בחול - דווקא משום שדירות בחו"ל נחשבות זמינות יותר לרכישה עבור ישראלים.

FREEPIK

מי שנואש לגבי קניית דירה בישראל או רכישה של כל נכס אחר, ישמח לגלות שדווקא יוון מציעה הרבה יותר אפשרויות עבור הקונה הישראלי.

נדל"ן ביוון הפך להיות אטרקטיבי עבור אנשים מכל העולם, בעיקר בשל מחירי הדירות שהפכו זולים יותר בשם כניסת האירו אל הכלכלה היוונית לפני יותר מעזור, זאת עם הצטרפות יוון לאיחוד האירופי.

בשל שינוי של המטבע, תושבי יוון, משקיעים, אנשי עסקים ואזרחים,  היו צריכים לבצע התאמות של מחירי רכישה וקניה אל היורו. האדפטציה הזאת גרמה לירידה משמעותית של מחירי הנדלן ביוון - מה שהוביל לזכייה מן ההפקר. כך יותר ויותר אנשים בכל רחבי העולם יכולים עד היום לרכוש דירות ונכסים ביוון במחירים זולים במיוחד!

אז מה צריך לדעת על נדלן ביוון? הנה כמה עובדות:

יוון היא מדינת איים שכוללת מגוון רחב של נכסים למכירה ולהשכרה. מדובר על דירות, וילות פרטיות, יחידות נופש, דירות אר בי אנד בי, חניונים, בתי אבות וכל מה שדרוש לקיום החיים במקום.

ביוון יש מיליוני תיירים בשנה, לכן השקעה ביחידות נופש ומלונות נחשבת לכדאית במיוחד.

מחירי הדירות ביוון נמוכים וזמינים כל כך עד שישראלים רוכשים פעמים רבות יותר מנכס אחד! יש כאלה שהם מחזיקים בדירה אחת ויותר ואפילו בשלוש ואף בארבע דירות. מי שיש לו נכסים ביוון מקבל ויזת עסקים המאפשרת שהייה של מספר שנים במקום.

יוון מציעה מיסים הרבה יותר נמוכים מאשר בישראל או במדינות אחרות, לכן היא נחשבת מדינה שכדאי לבצע בה השקעות שונות.

מחיר דירת שלושה חדרים באתונה יכול להגיע ל 70 אלף יורו בממוצע. האטרקטיביות של המחיר גורם לכך שיותר אנשים מבצעים השקעות נדלן ביוון, ולא בישראל ומבצעים קניית דירה באתונה.

באמצעות חברות המומחיות בתחום של השקעות נדל"ן ביוון - יותר ויותר ישראלים מצליחים לבצע השקעה מניבה המציעה תשואות גבוהות וקבלת רווחים מהשקעה תוך זמן קצר.

בשל כל אלה יש לו מעט אנשים שבוחרים לבצע השקעת נדלן ביוון ועושים זאת על הצד הטוב ביותר.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה