מתנה ליולדת – רעיונות למתנות



PEXELS

אז זהו הגיע הרגע שאפשר לשים בצד מחשבון הריון , להניח לתוספות מזון כמו אבץ, לשים סוף להמתנה ולהיפרד מכל התופעות הגופניות הפחות נעימות המלוות חלק מההיריון – כן, הגיע רגע הלידה.
אז העובדה שחברה או בת משפחה ילדה (בשעה טובה) מעידה על כך שהגיע הרגע לחשוב איך ניתן להפתיע אותה ואיזו מתנה יכולה להיות גם שימושית עבורה, גם לשמח אותה, גם להתאים למעמד המרגש והחשוב וגם לא להיות בנאלית מדי – בכל זאת, לא הייתם רוצים להביא מתנה ולגלות שעוד כמה אנשים הביאו בדיוק את אותו הדבר.
אז אם גם אתם שוקלים כרגע איזו מתנה להביא ליולדת קרובה, להלן כמה רעיונות שכדאי שתיקחו בחשבון:

תכשיטים מותאמים אישית

כן, זה אומנם נכון שאחרי לידה הגוף עדיין קצת נפוח ולא בטוח שכל אישה תתלהב לשים על עצמה תכשיט חדש. יחד עם זאת, יש לזכור שיש חיים אחרי הלידה וגם אם המתנה לא תשמש אותה מיד אחרי הלידה, יש לה עוד זמן להשתמש בה. מהסיבה הזאת, תכשיט כמו שרשרת או צמיד עם הקדשה אישית, כגון ראשי התיבות שלה, אבן לידה או תאריך משמעותי יכול להוות כמתנה מרגשת ומשמעותית.

חבילת ספא ​​או יום כיף

באפשרותכם לפנק את האמא הטריה ביום של רגיעה עם שובר מתנה לספא, סט מוצרי רחצה יוקרתיים, נרות ריחניים וחלוק נעים – בגדול, כל מה שיכול להעניק לה זמן איכות לעצמה ולעשות לה כיף ונעים יכול להוות כמתנה מבורכת ומתאימה.

מארז מתנה מותאם אישית

באפשרותכם ליצור מאר מתנה מותאם אישית מלא בחטיפים האהובים עליה, תה, שוקולדים ואולי ספר טוב או מגזין ולמעשה, בכל מה שאתם חושבים ומאמינים שיכול לעשות ליולדת טוב על הלב וכיף.

ציוד בישול או אפייה

אם היולדת היא חובבת בישול או אפיה, ניתן שקול גאדג'טים למטבח, כלים או מרכיבים מיוחדים באיכות גבוהה. כמובן, כדאי לבחור באלמנטים אשר יכולים להקל עליה את העבודה – כי אם היא נמצאת אחרי לידה, סביר להניח שהיא לא מתכננת להיכנס למוד של עבודה קשה.

אלמנטים לעיצוב הבית

אחת האפשרות היא לבחור פריט עיצובי ייחודי לבית אשר תואם את הסגנון שלה, כגון אגרטל דקורטיבי, יצירות אמנות ממוסגרות או שמיכה נעימה – זה אומנם לא קשור להיריון ולידה אבל זה מהווה כמתנה שתמיד כיף לקבל.

מנוי או כרטיס חברות

מנוי לשירות שהיולדת יכולה ליהנות ממנו, כמו פלטפורמת סטרימינג, תיאטרון או מועדון קפה גורמה, יכול להביא שמחה מתמשכת ליולדת ולהוות מתנה רבת ערך.

קורס מקוון

אם היולדת אוהבת ללמוד דברים חדשים קורס מקוון יכול להוות כפעילות כיפית ומדליקה שאפשר לשלב גם בחופשת הלידה. כמובן, שכדאי לוודא שמדובר בקורס אשר יכול לעניין אותה ולהשתלב עם עולם התוכן שלה.

ספר של זיכרונות ומכתבים  

ניתן ליצור ספר מכתבים או אלבום תמונות מלא בזיכרונות יקרים, תמונות והודעות מכל הלב – מתקופת ההיריון ובכלל – מדובר במתנה שיכול להיות לה ערך נוסטלגי ובכוחה ללוות את היולדת למשך שנים ארוכות.

לבשל את הארוחה האהובה עליה

אם יש לכם קשר יומיומי עם היולדת אתם יכולים לשקול את האפשרות להכין או להזמין עבורה ארוחה מיוחדת ואהובה -  בעיקר כזאת אשר כוללת מאכלים שאולי היא לא יכלה לאכול במהלך ההיריון ולכן, סיכוי גבוה שהיא מתגעגעת אליהם.

לסיכום, לא משנה איזו מתנה תביאו ליולדת, אל תשכחו לצרף למתנה מכתב אישי ומרגש – מה שיכול להוסיף ערך רב למתנה ולהפוך אותה לאישית וייחודית יותר.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה