מתכננים קדימה: כל הסיבות להזמין חופשה ישראלית מראש



בשיתוף מלונות פתאל
איך שלא נסתכל על זה, ממתוכננת בהמשך כאן שגרה חדשה לגמרי ואם אנחנו רוצים לחיות לצידה, כדאי שנמשיך לעשות את מה שעושה לנו טוב, במיוחד כשמדובר בחופשה. אז איך הכי כדאי לעשות את זה נכון ועל הדרך גם להרוויח במחיר? פשוט להזמין מראש.

צילום: איה בן עזרי

 

חותכים עד 50% מהמחיר המלא
כל מי שאוהב לתכנן את החופשה שלו מראש ודאי יודע שאחד הרווחים הגדולים בעניין זה הוא כמובן המחיר. איך זה עובד? פשוט מזמינים בין 3-6 חודשים מראש ונהנים מהנחות משמעותיות המגיעות לעיתים עד חצי מהמחיר המלא.

באפשרותכם למצוא דילים מעולים לכל סוגי המלונות, וביניהם: מלונות יוקרה, מלונות ספא, מלונות הכל כלול, מלונות בוטיק ועוד, כך שתוכלו להרוויח מחיר משתלם במיוחד, אפילו למלונות שעלותם בדרך כלל יקרה הרבה יותר.

דילים לאזורי הנופש
כמו כן, באפשרותכם למצוא דילים בלעדיים לאזורי הנופש המבוקשים ביותר בישראל, וביניהם אילת וים המלח, אשר תמיד יודעות להעניק תחושת חופש אמיתית בכל עת ובכל עונה.

פשוט חפשו דילים לאילת או דילים לים המלח מספר חודשים קדימה, ותמצאו את עצמכם בחופשה בעיר הנופש של ישראל או במקום הכי נמוך בעולם במחירים משתלמים במיוחד, והכל כמובן בהתאם למלון בסגנון האירוח המתאים עבורכם ביותר.

ואם אתם כבר מגיעים לאזורים אלה, כדאי שתחפשו אילו אטרקציות תוכלו לשלב לקראת החופשה וכך תעצימו את חוויית הנופש שלכם פי כמה. בין המומלצים: טיולים רגליים, טרקטורונים, פסטיבלים, מתחמי קניות, מסעדות, בתי קפה ועוד.

 

חופשה בעונה הכי נכונה בשנה
הקיץ אמנם מאחורינו ואם אנחנו מדברים על חופשה קדימה, הרי אנחנו מתכוונים לעונת הסתיו ואפילו החורף, אך אם אתם מגיעים לאילת או לים המלח, הרי שבעצם מדובר באזורים בהם השמש מגיעה לבקר לעיתים מאד קרובות, גם אחרי הקיץ.

בנוסף, חופשות סתיו וחורף אינן עמוסות בדרך כלל, וזה אומר שתוכלו ליהנות מחופשה של שקט ושלווה בקצב שלכם, מבלי להידחס באזורים השונים במלונות ובכלל בערים אליהם אתם יוצאים.

אם הקורונה תישאר גם בזמנים אלה, לפחות תצאו לחופשה בעונה פחות עמוסה ואין ספק שזה בפני עצמו יתרון מאד גדול לתקופה.

 

לתכנן בקצב שלכם
חופשה מתכוננת מספר חודשים מראש היא חופשה שאפשר להתכונן אליה בהתאם, ברוגע ובשלווה, מבלי לשכוח שום דבר בדרך.

פשוט שריינו לעצמכם את התאריכים הרלוונטיים, הזמינו את הדיל המשתלם שלכם וכשיגיע הרגע תוכלו לארוז בצורה מסודרת ובלי לחץ של הרגע האחרון.

ציפייה לאופטימיות ושלווה
אומרים שאנחנו נמצאים היכן שהמחשבות שלנו נמצאות, אז אולי כדאי לייצר מחשבות אופטימיות ולדמיין את החופשה הבאה בתור החופשה שאחרי הקורונה.
במיוחד בתקופה המורכבת שתפסה את כולנו לא מוכנים, כדאי פשוט לתכנן לעצמנו חופשה ולצפות שהיא תתקיים בזמנים טובים הרבה יותר. אמן.


 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה