גם 25 שנות פעילות עסקית מוצלחת לא גורמות למשה צוק לנוח על זרי הדפנה, והוא ממשיך ליזום ולהשקיע, בעיקר בדור העתיד של היזמים בישראל

צילום: יח"צ

40 שנות פעילותה של חברת "צוק מוצרי שיש בע"מ" הניבו עבור היזם ואיש העסקים משה צוק הרבה יותר מהצלחה עסקית ברחבי העולם. כשהוא עומד בראשה של קבוצה גלובלית, שפעילה ברחבי אירופה, ארה"ב והמזרח הרחוק, הוא ממשיך לאתר אחר הזדמנויות עסקיות חדשות ולהשקיע גם ביזמים צעירים וברעיונות, שהוא מאמין, שיחוללו שינוי בעולם, או לכל הפחות, יפתרו בעיה או שתיים לאוכלוסיה נרחבת.

פעילותו העסקית של משה צוק החלה במפעל המשפחתי, שהקים אביו, יהושע צוק, בשלהי שנות ה – 80. לימים חבר אל אביו, ואף לקח את ניהול המפעל ובעלותו לידיו.

המפעל, שהתמחה ביצור ושיווק מוצרי שיש למטבחים התפתח מאז ועד היום, ומהווה בימים אלו כבסיס הלוגיסטי של המבחר הרחב ביותר של אריחי שיש ואבן טבעית בישראל, אתו כל הקבלנים, האדריכלים, המעצבים וחברות הבניה הגדולות בארץ עובדים באופן קבוע.

אפשר לומר, שלקוחות פרטיים ועסקיים, כולם משתמשים בדרך זו או אחרת באריחים שמייבאת ומשווקת חברת צוק מוצרי שיש בע"מ, שהיא כיום המובילה בתחומה בארץ ובעולם.

כניסתו של משה צוק לחברה הובילה אותה תוך מספר שנים להצלחה בקנה מידה עולמי, וכיום היא נחשבת לקבוצה גלובלית, שתחתיה פועלות 4 חברות:

  • "צוק מוצרי שיש בע"מ" – החברה המובילה בישראל לשיווק ויבוא אריחי שיש, אבן טבעית, גרניט וגרניט פורצלן, המשמשים לחיפוי קירות פנים וחוץ ולריצוף. החברה מתגאה במבחר הגדול ביותר של אריחי שיש,גרניט, גרניט פורצלן ואבן טבעית בישראל, ועובדת עם המגזר העסקי, המסחרי, המוסדי והפרטי.
  • "אופק ביצוע" – חברה ישראלית מובילה בתחומה, המתמחה ביבוא, שיווק והתקנת מדרגות שיש, גרניט, גרניט פורצלן ואבן טבעית לשוק המוסדי, המסחרי, העסקי והפרטי.
  • Zuk China – חברה שפועלת בסין בתחום הרכש המקומי ומייצאת אריחי שיש ואבן טבעית לרחבי אירופה וארה"ב. החברה הוקמה במטרה לנצל את כוחה של המעצמה הכלכלית המתפתחת והגדולה בעולם.
  • Claret – חברה שפועלת איטליה, ומתמחה בייצוא אריחי שיש ואבן טבעית לרחבי אירופה וארה"ב. החברה נוסדה במטרה להיות דריסת רגל נוספת של קבוצת צוק מוצרי שיש בע"מ גם ביבשת אירופה.

כש – 4 החברות מנצלות את כוח הקנייה המשותף שלהן ואת קשרי הספקים, הן מצליחות למנף פעילותן בעקביות ולהרחיב את פעילתן מידי שנה.

אפשר לומר, שמשה צוק השכיל לזהות את הביקוש לאריחי השיש והאבן הטבעית בישראל וברחבי העולם, ויכול להיות, שמכאן נובעת הצלחתו העסקית. לצד יוזמות והשקעות נוספות בתחום הפיננסים, התעשייה הירוקה ועוד, הוא מצליח לחבור ליזמים צעירים, שזקוקים להון לצורך פיתוח חידושים ופתרונות מתקדמים. כשותף וכמשקיע הוא מצליח להטביע חותמו בענפי פעילות שונים ושואף לשמש דוגמה כיזם, שלא נח על זרי הדפנה, ובוחר לפעול למען עולם טוב יותר בכל עת.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה