מצבר לקיה פיקנטו – כל מה שאתם צריכים לדעת



יצרנית הרכב הקוריאנית קיה נחשבת מזה שנים לאחת היצרניות המובילות והפופולאריות בעולם. קיה, המייצרת רכבים כבר מעל ל-80 שנה מייצרת כיום מעל ל-3 מיליון רכבים מדי שנה ומרכיבה רכבים ב-5 מדינות שונות.

freepik

כלי הרכב של קיה נמכרים ב-180 מדינות ברחבי העולם, מה שהופך אותה לכוח גדול במיוחד בעולם הרכב. כאשר אתם מחפשים מצבר לקיה פיקנטו, חשוב לשים לב לשנתון הרכב והאם מורכבת בו מערכת ייחודית הדורשת הרכבת מצבר מיוחד.

דגמים וקטגוריות של חברת קיה

קיה מייצרת רכבים משלוש קטגוריות עיקריות:

  • רכבי פנאי ושטח, כאשר בקטגוריה זו ישנם חמישה דגמים: סטוניק, נירו, נירו פלאג אין, ספורטאז' וסורנטו
  • רכבי פרטיות, כאשר בקטגוריה זו ישנם חמישה דגמים: פיקנטו, ריו, סיד, אופטימה וסטינגר
  • רכבי מובילי נוסעים, כאשר בקטגוריה זו יש דגם אחד: קרניבל.

הדגם הפופולארי ביותר שמייצרת היצרנית קיה הוא קיה פיקנטו.

החלפת מצבר לקיה פיקנטו

שירותי החלפת מצבר קיה פיקנטו הוא שירות שכמעט כל נהג זקוק לו בזמן מסוים בחיים. מצבר הוא רכיב ברכב שנוטה להתקלקל יחסית בקלות, וזאת בשל משך חיים לא ארוך במיוחד ונסיבות רבות שעלולות לגרום לתקלות. במידה והמצבר שלכם הפסיק לפעול ראשית כל יש לוודא שהמצבר אכן התקלקל, שכן במקרים רבים מדובר פשוט במצבר שהתרוקן וניתן להטעין. במידה וניסיתם לטעון את המצבר והרכב לא מניע או שאתם לא מעוניינים לעשות זאת בעצמכם, אתם מוזמנים בשמחה להתקשר אלינו, שיא המצבר ונגיע אליכם לטפל בבעיה ובמידה הצורך להחליף מצבר.

מצברי שנפ – המצברים האיכותיים והעמידים בעולם

אחת היצרניות המצברים המובילות בעולם היא היצרנית הגדולה בישראל - מצבר שנפ . במידה ואתם מחפשים מצבר חזק ואיכותי שנותן ביצועים גבוהים מהרגיל הפתרון המומלץ ביותר הוא מצבר של שנפ. בישראל יודעים זאת היטב, ונתח שוק המצברים שמחזיקה שנפ הוא כ-45 אחוז משוק המצברים כולו בארץ.

החלפת מצבר לקיה פיקנטו 2014 – כמה זה עולה?

אנחנו בחברת מצבר שיא – מצבר עד הבית משווקים מצברי שנפ במחירים שוברי שוק כולל עלויות הגעה והתקנה. למשל:

מצבר 40 אמפר מחיר: מבצע 479 ₪

מצבר 50 אמפר מחיר: מבצע 479 ₪

ועוד מבצעים אטרקטיביים...

נתקעתם באמצע הדרך? שיא המצבר – מצבר עד הבית לשירותכם

נתקעתם בבית או באמצע הדרך בגלל מצבר תקול? שיא המצבר מספקת שירותי החלפת מצברים 24 שעות ביממה, ונשמח להגיע למיקומכם ולסייע לכם. אנחנו מחויבים לסטנדרט הגבוה ביותר ולכך שתצאו מרוצים ותמשיכו בנסיעה במהירות האפשרית. אנו משווקים מצברים של חברת שנפ, יצרנית המצברים המובילה בעולם המייצרת מצברים איכותיים, עמידים וחזקים עם אורך חיים ארוך מהממוצע.

 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה