מצא חבילת סלולר שתאהב



שוק ספקי הסלולר הוא שוק דינמי המשתנה מיום ליום, בנושא זה קיימות חברות רבות ובהן רמי לוי תקשורת, Next Mobile, סלקום, פלפון, פרטנר ועוד לכל אחת מהן חבילות שונות ומבצעים, קשה מאד לבחור את האופציה המתאימה. אנו נותנים שירות יחודי בין חנויות הסלולר בתלפיות לבחירת חבילה המתאימה לכם. הצוות המקצועי שלנו ישמח לתת לכם הסברים מפורטים ולמצוא לכם חבילה מתאימה התפורה לצרכיכם...

Pixabay

השירות הייחודי שלנו בין חנויות הסלולר בתלפיות

אנו עוזרים לבאים לחנות בנושא ההתמצאות בין החבילות של ספקי הסלולר הרבים. עובדינו מתמחים בנושא, מה גם שאנחנו מכירים אנשי מכירות במשרדי המכירות של ספקי הסלולר ויודעים איך אפשר לדרוש ולקבל תנאים מועדפים. נוכל לסייע לכם ואפילו להתקשר יחד אתכם לספק הסלולר, בין שאת רוכשים מחיר ובין שלא! למיטב ידיעתנו אין אף חנות סלולר בירושלים המספקת את השירות הזה.

אנחנו ניטרליים

חנות סלולר בירושלים ריפון אין לה העדפה מבחינת ספקי הסלולר. אנחנו לא נמצאים תחת השפעתה של אף חברה ולא מקבלים מאף אחד תמלוגים או אחוזים. אנו מתחייבים לתת לכם את הייעוץ הטוב ביותר עבורכם. מעבר לכך, אנחנו סבלניים ומקבלי פנים. מכבדים כל אחד שמגיע אלינו, לא מדובר רק בלקוחות אלא כל אדם שמעוניין לקבל מידע.

קיימים שיקולים רבים ושונים לרכישת חבילת סלולר:

נפח החבילה בג'יגה, האם החבילה גם כוללת שיחות לחו"ל, מספר דקות השיחה וההודעות, משך החבילה, אפשרות לקבלת שיחות נוספות לחו"ל בתוספת תשלום, סים ללא עלות וקבלת סים עד הבית, שירות פלאפון סייבר + שירות פלאפון Cloud (בעלות או ללא עלות), מחיר עבור קוו נוסף, מחירי מעבר חברה, הטבות לעוברים מחברה ועוד.

 

 

המחיר אינו השיקול היחיד

ברור שקיימים שיקולים מגוונים לרכישת חבילת סלולר. הלקוחות צריכים לדעת שמדובר ב-11 חברות שלכל אחת מהן מספר מבצעים, קיימים מבצעים ללקוחות פרטיים ומבצעים שונים ללקוחות עסקיים. מספר הקווים שהלקוח מזמין מהחברה משפיע גם הוא על תנאי החבילה.

גורמים נוספים

קיימים גורמים נוספים המשפיעים על המחיר ועל התנאים. בסופו של דבר מדובר במאות אפשרויות שונות שאדם לא מקצועי לא יכול להתמודד איתן בצורה מיטבית. הסיבוכים האלה נועדו להטעות את הלקוחות שברגע שהם מתקשרים מציעים להם אנשי המכירות המיומנים חבילות שונות המשתלמות לחברות הסלולר ולא לפונים.

בכל שבוע מתווספים מבצעים ומסתיימים מבצעים. האפשרויות הקיימות בחברות הסלולר הן עולם ומלואו

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה