מעשנת בשר של טרייגר – לטעום את ההבדל



אוהבים בשר צלוי עסיסי ורך, אך לא יודעים איך למנוע טעמי לוואי של גז ופחמים? חברת טרייגר מציעה לכם פתרון

מעשנת בשר של טרייגר – לטעום את ההבדל

אם אתם אוהבים לסעוד יחד בכל הזדמנות ולארח חברים ובני משפחה, אתם בוודאי יודעים שהחלק המרכזי בכל ארוחה גדולה, זה בישול המנה העיקרית. שלב זה מצריך לא מעט הכנה והתעסקות, במיוחד כשמדובר בבשר. עכשיו, עם מעשנות הבשר של חברת טרייגר, אתם יכולים ליהנות מנתחי בשר עסיסיים ללא מאמץ רב.

איך זה עובד?

חברת טרייגר גריל האמריקאית, נחשבת לחברה מובילה בשוק מעשנות בשר כולל מעשנת ביתית וזאת הודות לדגמים המתקדמים של מעשנת חשמלית הבוערת על שבבי עץ לעישון. המעשנות כוללות מערכת פיקוד דיגיטלית חכמה, המאפשרת בקרה ושליטה מלאה על אחידות פיזור החום ועצמתו, גם דרך אפליקציה המחוברת ב-Wi-Fi לפלאפון האישי שלכם.

מעשנת בשר מבית טרייגר כוללת תא בעירה נסתר לשבבי עץ ומאוורר לסחרור העשן, המבטיח צלייה איטית ששומרת על עסיסיות הבשר מכל צדדיו. החברה מציעה דגמים גם לשימוש ביתי, המגיעים עם גלגלים ומנגנון הפעלה פשוט וקל לתפעול.

חוויה קולינארית מעוררת חושים

נכון, כמעט בכל חנות למוצרי חשמל, בית וטיולים תוכלו למצוא מכשירי גריל ומעשנות, אך חברת טרייגר מציעה יתרונות ייחודיים שבאים לידי ביטוי בטעמו העשיר של הבשר ובחוויית ההכנה. מעשנת בשר למכירה של טרייגר פועלת על מאה אחוז שבבי עץ טבעי, כך שמלבד צמצום הפגיעה באיכות הסביבה, אתם זוכים ליהנות מבשר טעים ללא טעמי לוואי של גז, פחם וחומרים רעילים.

את ההבדל בין המעשנות של טרייגר למעשנות אחרות, תרגישו כבר מהביס הראשון. המעשנות מיועדות לנתחים שונים של בשר ומגיעות עם תכניות צליה ואפייה המתאימות גם לירקות, מאפים ועוגות. מלבד הצלייה האחידה המבטיחה שהנתח ישמור על רכותו ויהיה מוכן במידה שווה מכל צדדיו, המעשנות של טרייגר מספקות גם ארומה ייחודית המעשירה את טעמי המזון ומבטיחה לכם חוויה קולינרית מעוררת חושים. אם אתם אוהבים לגוון, תוכלו לבחור בתערובת שונה של שבבי עץ בכל ארוחה ולהפתיע את האורחים בכל פעם מחדש. השבבים, אגב, מיוצרים גם כן על ידי טרייגר.

את הארוחה הבאה לאורחים שלכם, כבר תכינו במעשנת הבשר של טרייגר. מה תעשו עם כל הזמן הפנוי? תכינו לכם כיסא נוח, עיתון וכוס בירה צוננת. להזמנות התקשרו לטלפון מספר: 1800-10-12-84 או ריכשו מעשנת בשר, שבבי עץ לעישו, אביזרים למנגל וכלים למנגל באתר טרייגר גריל בכתובת: https://www.traegergrills.co.il/.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה