מענה טלפוני לעסקים בירושלים



מחפש שירות הודעות לעסק בירושלים? מעוניין לשדרג את שירות הלקוחות?
רוצה לתת ללקוחות מענה אנושי 24 שעות ביממה?

freepik

שירות מענה טלפוני לעסקים משדרג באופן מיידי את שירות הלקוחות של העסק. מצד אחד הלקוח מקבל מענה מיידי בכל שעה ביום, ומצד שני מתפנה לבעלי התפקידים השונים בעסק הרבה זמן לתפעול השוטף של העסק (וניהולו). בעלי עסקים בירושלים מבינים זאת, ומטמיעים את השירות הן בשעות הערב והן בשעות העומס של היום. כדאי להכיר.

לא מפספסים שיחות

אין דבר הרסני יותר לעסק מאשר פספוס פניות חדשות. כל פניה חדשה טומנת בחובה פוטניצל עסקי לא ידוע לביצוע רכישה, או הרבה מעבר לכך. יחד עם זאת, עסקים רבים עדיין מפספסים שיחות במהלך היום מסיבות שונות. זה יכול לנבוע מעומס שיחות גדול מדי, תקלות תקשורת, אי סדר או מגוון סיבות נוספות. שירות מענה טלפוני לעסקים נועד לספק מענה הרמטי 24 שעות ביממה. הוא מספק לבעל העסק ביטחון של 100% בכך שכל שיחה מקבלת מענה.

ניהול חכם של פניות במהלך היום

ברגע שעובדים עם מוקד טלפוני מקצועי ומסודר, נחשפים ליתרונות המדהימים של הטכנולוגיה. חברות רבות בתחום (גם בירושלים) מספקות ללקוח אפליקציה ייעודית של ניהול לקוחות. מרגע ששיחה של לקוח נכנסה למערכת, בעל העסק יכול לדעת בדיוק מה קרה איתה. יש שיחות שנגמרות בהשארת פרטים, יש שיחות שהופכות לשיחות מכירה ויש שיחות שמועברות און ליין אל בעל העסק. התיעוד המסודר של השיחות מאפשר מעקב מסודר ומתן מענה מתאים לכל לקוח.

השיחות מוקלטות

העיקרון החשוב של שירות מענה טלפוני הוא סדר ושליטה עבור בעל העסק. זה כולל בין השאר הקלטה של שיחות השירות. שירות מענה טלפוני מאפשר לך לדגום שיחות שיחות, להאזין ולהבין את הצרכים של הלקוחות. כמו כן, ההקלטות מאפשרות לך לחזור אל לקוחות בזמן שנוח לך, עם הפתרון המתאים.

פתאום יש זמן פנוי לניהול העסק

בעלי עסקים רבים בירושלים וסביבתה, מעידים כי השימוש בשירות מענה טלפוני, פינה עבורם זמן יקר ערך לניהול העסק. מענה טלפוני מאפשר לקיים ישיבות בצורה רציפה בלי הפרעות, מאפשר תכנון הפסקות יזומות ובאופן כללי מפנה זמן לניהול העסק. ברגע שמפסיקים להתעסק בתפעול השוטף של העסק, מתחילים לראות את העסק מנקודת מבט גבוהה יותר וחכמה יותר.

צוות מקצועי ומיומן שעובד עבורך

נסה לדמיין נבחרת של מוקדנים מוכשרים ואדיבים, שהוכשרו במשך מספר שבועות, ועובדים מדי יום בשירות לקוחות – שעובדים עבורך העסק שלך. צוות המוקד יוכל להוריד ממך כל כך הרבה עומס, כך שיתפנה עבורך המון זמן יקר במהלך היום. השיחות מתנהלות לפי תסריט שיחה שהוגדר מראש, ויש לך שליטה מלאה על המסרים שמועברים ללקוח. זה לא משנה אם מדובר בשיחת שירות או שיחת מכירה, לכל סוג שיחה יש את תסריט השיחה שלה.

תסריט שיחה חכם שנבנה בשיתוף עם בעל העסק

בעל העסק מכיר את הלקוחות שלו הכי טוב. חברה המפעילה שירות מענה טלפוני לעסקים, תרצה לקבל ממך כמה שיותר אינפורמציה ראשונית לגבי סוג הלקוחות וסוג הפניות המאפיינות את העסק. ביחד תוכלו לבנות תסריט שיחה המותאם לסוגים שונים של פניות. ניתן להגדיר מראש ג'ינגל שיווקי, מספרי שלוחות ואף להגדיר שיחות מסוימות שיועברו און ליין אל בעל העסק (למשל שימור לקוחות).

שירות חסכוני שהינו אידיאלי לזמן משבר

בזמן משבר, יש לנו נטייה טבעית לצמצם בהוצאות. שירות מענה טלפוני לעסקים הינו ייחודי במובן שהוא מצד אחד מצמצם בהוצאות (הוא חוסך בעלויות מזכירה, משרד, חשבונות, ארנונה וכו') ומצד שני מהווה השקעה בפיתוח העסק. מענה טלפוני לעסקים משדרג את מערך השירות והשיווק. מעבר לכך הוא מספק לבעל העסק מידע עסקי חדש בעל ערך אדיר, שישפר את הסיכויים של כל עסק לצלוח את המשבר הכלכלי.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה