מסורבי משכנתא - יש לכם עוד אפשרויות....



כיום יותר מתמיד, מוצאים עצמם אנשים לא מקבלים אישור מהבנק למשכנתא או להלוואה גדולה לרכישת נכסים מסוגים שונים.

FREEPIK

ימים של עלויות גבוהות מידי של בתים ודירות בהם דרוש הון עצמי גבוה, מצב כספי מסוים בבנק שאינו עונה על הדרישות, משכורות נמוכות, אבטלה וגירעון - כולם יכולים להוביל לסירוב של הבנק לאפשר משכנתא ללקוחות. מצב בלתי נסבל מסוג זה, גורם ליותר ויותר אנשים להרים ידיים בנוגע לקבלת משכנתא לקניית דיר או כל נכס אחר.

בנוסף לכך, המצב הכלכלי במשק גורם לרבים להגיע להוצאות הרבה יותר גבוהות ממה שהם חשבו או היו רגילים להוציא ויש את מי שאיבד את מקום עבודתו ואת אלו שנמצאים בחובות...

בכל מקרה, יש אינספור סיבות לסירוב לקבלת משכנתא מהבנק, אבל חשוב לא לוותר ולדעת שגם מסורבי משכנתא יכולים להגשים את החלום ולקנות דירה.

כיום אפשר לקבל מימון למשכנתא באמצעות פנייה אל מקורות פיננסים אחרים שיספקו את  ההון ההתחלתי הדרוש לקניית דירה ושאר נכסים.

אז מה עושים מסורבי משכנתא?

בתחילה חשוב לא להתייאש ולחפש אפיקים אחרים או נוספים שיעזרו לכם לקבל את הסכומים שאתם צריכים למימון דירה. לעיתים קרובות הבנק מסרב להעניק משכנתא מפני שלא יהיה הון התחלתי מתאים לקבלת הלוואה גדולה וכזאת שניתנת מהבנק לרכישת נכסים - לכן כדאי לפנות לחברות חוץ בנקאיות ולבדוק באמצעות המומחים כיצד מגייסים הון עצמי מתאים.

לעיתים חשבון הבנק לא יציג תמונה שהבנק רוצה לראות. יתכן שיש אובר דראפט בחשבון או שאין מספיק כסף בחשבון - וגם כאן דרוש מימון שיכנס לעובר ושב שלכם אשר יעזור להציג תמונה הרבה יותר טובה מול הבנק.

לעיתים יהיה מדובר בעסקה חריגה שאינה כוללת את התנאים אותם מציע הבנק לרכישת דירה, כמו למשל רכישת קרקע חקלאית או מבנה יביל או כל נכס אחר שלא תואם את התבניות של הבנק. במקרים כאלה אפשר לקבל הלוואות אטרקטיביות במסלולים טובים יותר ולעשות זאת מחברות חוץ בנקאיות על מנת לקבל תשואות פיננסיים .

בין היתר גופים פיננסים בה מומחים למשכנתאות יוכלו לנהל עבורכם משא ומתן מול הבנק המומחים יעזרו לכם גם לבחור את מסלול המשכנתא הנכון והמתאים ביותר למצב הכלכלי שלכם. בחרו חברה פיננסית שיש בתוכנה מומחים שעזבו את המערכת הבנקאית כדי לאפשר סיוע למסורבי משכנתא ושימו לב כיצד הם יכולים לעזור לכם להשיג את מבוקשכם מול הבנק. כך תגלו שהכול אפשרי עם מעט ניסיון ומקצועיות של מומחים.

לסיכום, אם אתם רוצים לקבל משכנתא, יש לא מעט דרכים לעשות זאת וכדאי למצוא את מומחים פיננסים שיעזרו לכם לבצע בחירות נכונות בכל הנוגע למסלולים של משכנתאות, מסלולי הלוואות, ושאר אלמנטים שיש לשים אליהם לב כשבוחרים משכנתא. אז זה הזמן להיוועץ במומחים, לא להתייאש ולהגיע אל הרגע שבו אתם קונים דירה שכל כולה שלכם.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה