מנשא לאופניים חשמליים - כיצד בוחרים את המנשא הנכון



בעשור האחרון אנחנו עדים לשינוי בתרבות הרכיבה והשימוש באופניים. שינוי זה חל באופנים שונים. החל מאופי האופניים בהם רוכבים רבים בוחרים להשתמש, וכלה בסוג ואופי השימוש שהם עושים בהם. אנחנו יכולים למצוא דוגמאות שונות לשימושים באופניים, בצורה כזו או אחרת.

elements.envato

השינוי באופי האופניים, בא לידי ביטוי בכך שלצד שימוש באופניים רגילים, יותר ויותר משתמשים, צעירים ומבוגרים, בוחרים להשתמש באופניים חשמליים. אלו כוללים בטרייה אשר ניתן להטעין בחשמל וכך אפשר להשתמש באופניים במהירות גבוהה יותר מאשר באופניים רגילים. מדובר בבטרייה שמגיע להספק של 250 וואלט, וניתן להגיע איתם למהירות של 25 קמ"ש.

כאמור, חל גם שינוי באופי השימוש באופניים. לצד רכיבה לכיף או לספורט, אזי שרבים מהמשתמשים באופניים חשמליים עושים זאת כתחליף לשימוש ברכב או בתחבורה ציבורית, בשביל להגיע ממקום למקום. לא פעם הם בוחרים גם לשלב בין השניים, ולשם כך הם צריכים להחזיק ברשותם מנשא מתאים.

מנשא לאופניים חשמליים, הוא אמצעי עליו אפשר לחבר את האופניים לרכב ובצורה כזו ניתן לנסוע למקומות שונים, לחנות ואז להוריד את האופניים ולהשתמש בהם. בחזרה, מרכיבים שוב את האופניים על המנשא וכך ניתן לנהוג חזרה הביתה ללא שום בעיה.

לשם מה אנחנו צריכים מנשא?

מנשא לאופניים חשמליים מאפשרים לנו, כאמור, להרכיב אותם על הרכב שלנו בצורה נוחה ופשוטה, כאשר בכל נקודה, אנחנו יכולים להוריד את האופניים מן המנשא ולהתחיל לרכב עליהם. המטרה של המנשא, היא לא רק לאפשר לנו לקחת איתנו את האופניים לכל מקום, אלא גם לאפשר לנו לעשות זאת מבלי שנגרום נזק לרכב, בין אם זה בחלק הפנימי ובין אם זה בחלקו החיצוני.

המנשא מותקן בחלקו החיצוני האחורי של הרכב, כאשר הוא מאפשר לנו להרכיב את האופניים עליו בצורה פשוטה וקלה וכמובן לפרק ולהוריד אותם לרכיבה בצורה נוחה ובטוחה. המנשא אמור לאפשר לנו לנהוג בצורה חלקה, ללא שום סכנה ומבלי שהוא או האופניים יפריעו לנו.

פרמטרים לרכישת מנשא לאופניים חשמליים

ישנם 3 פרמטרים עיקריים לרכישת מנשא אופניים חשמליים. לפני שנתייחס אליהם חשוב לציין, כמו בכל דבר שאנחנו רוכשים, בוודאי כשמדובר על פריט בעל חשיבות ארוכת טווח, עלינו מי החברה האחראית על הייצור והשיווק, איזו אחריות אנחנו מקבלים ועד כמה המוצר נחשב מומלץ בעיניי משתמשים אחרים.

משקל – אנחנו צריכים לשים לב כמה משקל יכול לשאת המנשא, מה הגבול המקסימאלי שלו ועד כמה הוא נחשב בטוח.

צורת הרכבה – חשוב לבדוק איך מרכיבים את האופניים על גבי המנשא ועד כמה זה נוח לנו להרכיב ולפרק את האופניים בכל פעם מחדש.

האופן בו המנשא מותקן – הוא אמור להיות מותקן בצורה מאוד פשוטה בחלקו האחורי החיצוני של הרכב. יש לוודא שאפשר להסיר אותו ולהרכיב גם בכלי רכב אחרים אם נרצה בכך.

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה