מלונות לזוגות בירושלים – המלצות לשנת 2022



מתכננים את החופשה הזוגית הבאה שלכם? לא בטוחים באיזה מלון כדאי לבחור? הנה מדריך שימוש אשר יעזור לכם לבחור מלון לזוגות בירושלים, כולל המלצות על מספר מלונות מובילים בעיר.
עיר הבירה ירושלים היא ללא ספק מקום רומנטי ומיוחד וזו אחת הסיבות שהעיר מושכת זוגות רבים לאורך כל עונות השנה. אך מה חשוב לבדוק לפני הזמנת המלון? הנה מספר רעיונות:

DEPOSITPHOTOS

בדקו האם יש במלון ספא

בחלק גדול מהמלונות, ניתן למצוא ספא מפנק ובתוכו שלל מתקנים: ג'קוזי, חמאם, בריכות שחייה מקורות וכמובן תפריט טיפולים קוסמטיים ומסאז' מפנק שהופך את החופשה הזוגית למושלמת.

אם אתם מתחילים בחיפושים אחר מלונות לזוגות בירושלים, כדאי לבדוק היטב את נושא הספא ולהבין גם מה העלויות של הטיפולים.

רוב המלונות יפרסמו באתר האינטרנט שלהם את התפריט, כולל המחירים ומשך זמן הטיפול ולכן שווה להיכנס לאתר הרשמי של המלון ולבדוק זאת לפני ההגעה.

חדרים מפנקים ומאובזרים

החדר הוא גולת הכותרת של החופשה ואנו מבלים בו לא מעט. לכן כדאי לבדוק כיצד נראה החדר והאם יש אמבטיה גדולה, מיטה מפנקת, ערכת קפה, טלוויזיה ושלל פינוקים נוספים. כדאי גם לבדוק אם יש בחדר מיני בר והאם השימוש בו כרוך בתשלום.

יום כיף במלון במקום חופשה שלמה

מעוניינים להזמין חופשה אך לא רוצים להתפזר מבחינת העלויות? תוכלו להזמין יום כיף בודד במלון וליהנות מטיפולי ספא, כניסה למסעדה של המלון ושימוש במתקנים השונים כגון חדר הכושר, הבריכה, הסאונות והג'קוזי. בחלק גדול מהמלונות זו בהחלט האופציה ולכן רגע לפני הזמנת חופשה זוגית בירושלים, נמליץ לכם לבדוק בנוגע ליום כיף במלון בירושלים.

מלונות לזוגות בירושלים המלצות:

רגע לפני שנסיים, אתר המלונות הישראלי הוטליה סיפק לנו מספר המלצות על מלונות מובילים בישראל, אשר מתאימים מאוד לזוגות בכל הגילאים.

המלון המומלץ הראשון הוא מלון כרמים אשר זכה לדירוש של 5 כוכבים. מלון זה מתאים מאוד לזוגות ואף מציע יום כיף עם ארוחת צהריים, טיפולים בספא ולעיתים גם ארוחת ערב או צהריים.

המלון השני שעליו ממליצים באתר הוטליה הוא מלון אוריינט, גם הוא מקבוצת ישרוטל, אשר נחשב למלון מרהיב ביופיו, בין היתר בשל הבריכה הנמצאת על גג המלון ומשקיפה על כל העיר.

אומנם המחירים במלון אינם זולים אך המיקום שלו מעולה ומאפשר לטייל במושבה הגרמנית הסמוכה, מתחם התחנה, משכנות שאננים ועוד.

בנוסף, כדאי גם לבדוק על מלון לאונרדו בירושלים וזאת מאחר והאוכל בו נחשב למשובח והביקורות בקרב אורחי המלון על רמת הניקיון ושירותיות הצוות גבוהה למדי. לאלו מכם אשר מחפשים מלון בירושלים ליד הכותל, נמליץ לבדוק את מלון הולי לנד או נוטרדאם סנטר.

למידע נוסף על מלונות בירושלים ובמקומות נוספים בישראל, תוכלו להיכנס אל אתר המלונות הוטליה ולקבל פירוט על מחירים, מבצעים ודילים, מתקני המלונות וחוות דעת של אורחים שביקרו במקום.

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה