מכשירי סלולר בשנת 2022 - מה חם בשוק



שנת 2022 כבר כאן ויחד איתה, אין סוף חידושים טכנולוגיים בתחום הסלולר – עם מכשירים חדשניים ומתקדמים שעדיין לא נראו, חידושים טכנולוגיים מדהימים ואיכויות גבוהות במיוחד. כל חברה מוכרת הפציצה עם מכשיר חדשני והבחירה קשה מתמיד - גלקסי s21 fe או אייפון 12? אולי בכלל ללכת על המתחרה הסינית שמצליחה לכבוש עוד ועוד לבבות בכל רחבי העולם, הלא היא שיאומי?

pixabay

במאמר זה, ננסה לעשות סדר ולהבין מהם מכשירי הסלולר הפופולאריים ביותר בשנה הקרובה, מהם היתרונות והחסרונות שלהם ואיך בכלל אפשר לבחור את המכשיר המדויק ביותר בשוק שכל הזמן משתנה.

האם גלקסי s21 fe עומד לכבוש את העולם?

ובכן, סביר להניח שלא, מכיוון שיש לו לא מעט מתחרים. עם זאת, אי אפשר להכחיש שמדובר במכשיר נהדר בעל יתרונות נהדרים לא פחות. הבה נרחיב עליו ועל מתחריו:

  • גלקסי s21 fe – זהו מכשיר הדגל של סמסונג שידוע בביצועים מרשימים, עיצוב יפה, מסך מעולה, שש (!!!!) מצלמות ופיצ'רים מתוחכמים ומגניבים שיוכלו להועיל לכל אדם שמחזיק מכשיר סלולרי. למרות כל אלו, יש שיאמרו שהממשק שלו לא מושלם במאה אחוז. ליתר דיוק, המכשיר כנראה יתאים יותר למי שלא מכביד יותר מידי על המכשיר שלו עם אפליקציות כבדות או משחקים.
  • Xiaomi Mi 11T PRO – עם מערך של לא פחות מ-4 מצלמות (שלוש מצלמות אחוריות ואחת קדמית), מעבד עוצמתי לביצועים חזקים, מסך גדול של 6.67 אינץ' וסוללה משודרגת, נראה שאי אפשר להתחרות עם מכשיר הדגל הזה של שיאומי ששוב מוכיחה את אמינותה ואיכותה.
  • אייפון 12 – כאלו הם אפל, משתכללים ומשתפרים עם כל דגם מחדש. מה הפלא שדווקא הדגם החדש ביותר הוא זה שמספק את הביצועים הכי טובים? עם איכות תמונה שאי אפשר להתחרות איתה, ביצועים מרשימים כמו שרק אפל יודעים לספק ופיצ'רים חדשניים, אי אפשר לומר שהמחיר היקר הוא חיסרון של ממש.
  • גוגל פיקסל 3 – אתם בטח בוהים במסך ושואלים את עצמכם למה שייכנס לרשימה הזו דגם שהושק בכלל בשנה שעברה. ובכן, מהסיבה הפשוטה שכעת כולם יכולים ליהנות ממנו במחיר נגיש יותר! המפרט הטכני מרשים ביותר, איכות הצילום נהדרת, התצוגה מרהיבה, גודל המכשיר נוח במיוחד והוא אפילו אטום בפני אבק ומים. הדבר היחיד שצריך לקחת בחשבון הוא העובדה שבאופן מפתיע, לא קיים חיבור לאוזניות במכשיר זה.

אז באיזה מכשיר תבחרו?

גלקסי s21 fe או אייפון? שיאומי או גוגל? אין ספק שהבחירה היא קשה ונראה שכל מכשיר מגיע עם פיצ'רים שהאחר לא מצליח להתעלות עליהם. בסופו של דבר תצטרכו לבחור בהתאם לסדר העדיפויות שלכם – האם זו איכות הצילום או הביצועים החזקים? ברגע שתבינו בדיוק מהם הצרכים והדרישות מהמכשיר החדש, יהיה לכם הרבה יותר קל לבצע את הבחירה הנכונה.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה